TLC- one born every minute
woensdag 23 januari 2013 om 10:55
Wie kijkt ook?
Wat een ergernis, die twee moeders/schoonmoeders bij die Jada!
Ik zou allang geschreeuwd hebben dat ze beide konden opdonderen denk ik. Nu ben ik nog ver verwijderd van mn eigen bevalling, maar dat gezeur wil ik dan echt niet om me heen hebben denk ik.
Sowieso wel opvallend dat de ouders en schoonouders er daar vaak bij zijn. Hoor ik hier niet vaak iemand over.
Wat een ergernis, die twee moeders/schoonmoeders bij die Jada!
Ik zou allang geschreeuwd hebben dat ze beide konden opdonderen denk ik. Nu ben ik nog ver verwijderd van mn eigen bevalling, maar dat gezeur wil ik dan echt niet om me heen hebben denk ik.
Sowieso wel opvallend dat de ouders en schoonouders er daar vaak bij zijn. Hoor ik hier niet vaak iemand over.
woensdag 23 januari 2013 om 11:09
Ik kijk niet maar weet wel wat je bedoelt. Ik verbaas me er ook altijd over dat de hele familie zit te wachten. Dat wilde ik absoluut niet en we hebben ook beide keren niemand verteld dat ik werd ingeleid. Alleen onze ouders wisten het en 1 vriendin. Maar die waren uiteraard gewoon thuis en belden of smsden ook helemaal niet. Telefoons stonden ook uit trouwens. Bij de 2e lag ik al vanaf zaterdag in het ziekenhuis, maandag is hij geboren. Behalve onze ouders wist niemand dat ik er lag.
woensdag 23 januari 2013 om 11:11
Ik zou me ook helemaal niet prettig voelen om lekker een uurtje met de baby te blijven liggen als de hele familie op de gang zat. Maar dat zie je bij dit programma sowieso maar heel weinig. Meestal wordt de baby eerst schoongemaakt en dan pas aan de moeder gegeven. Ik vond het juist geweldig bij de eerste dat we hem eerst een uurtje zelf bij ons mochten houden. Gewoon zo op mijn borst met de dekens er over. Bij de tweed kon dat helaas niet en dat vond ik echt heel jammer!
woensdag 23 januari 2013 om 11:22
Oh, daar zou ik echt niet tegen gekund hebben. Wij hebben ook aan heel veel mensen laten weten dat we direct na de geboorte en de eerste weken daarna geen bezoek wilden. Alleen onze naaste familie en een heel goede vriendin. De rest kwam toen de baby een week of 3 oud was en daarna. Bij de 2e mochten we van de kinderarts de eerste 4 weken alleen bezoek van de opa's en oma's dus dat was meteen duidelijk. Achteraf was dat toch wel een heel bijzondere tijd.
donderdag 24 januari 2013 om 09:43
quote:-kaetje- schreef op 23 januari 2013 @ 11:22:
Oh, daar zou ik echt niet tegen gekund hebben. Wij hebben ook aan heel veel mensen laten weten dat we direct na de geboorte en de eerste weken daarna geen bezoek wilden. Alleen onze naaste familie en een heel goede vriendin. De rest kwam toen de baby een week of 3 oud was en daarna. Wij wonen niet in NL, en beide mijn familie en schoonfamilie wonen ver weg. Dat betekent dat als ze komen, ze meteen voor langere tijd komen, wat soms best een belasting is. Voordat kind 2 geboren werd, hebben we ook aangegeven even tijd te willen, een week of 2 a 3, om met z'n allen te wennen aan de nieuwe situatie. Toen kwamenm'n schoonouders uiteindelijk pas langs toen mini 12 weken was...
Oh, daar zou ik echt niet tegen gekund hebben. Wij hebben ook aan heel veel mensen laten weten dat we direct na de geboorte en de eerste weken daarna geen bezoek wilden. Alleen onze naaste familie en een heel goede vriendin. De rest kwam toen de baby een week of 3 oud was en daarna. Wij wonen niet in NL, en beide mijn familie en schoonfamilie wonen ver weg. Dat betekent dat als ze komen, ze meteen voor langere tijd komen, wat soms best een belasting is. Voordat kind 2 geboren werd, hebben we ook aangegeven even tijd te willen, een week of 2 a 3, om met z'n allen te wennen aan de nieuwe situatie. Toen kwamenm'n schoonouders uiteindelijk pas langs toen mini 12 weken was...