Man SNURKT!
woensdag 23 januari 2013 om 17:48
Wie heeft er tips tegen snurken. Mijn man snurkt vreselijk. Het lijkt met de jaren erger te worden, ik word er 's nachts wakker van en verkas dan naar de logeerkamer. Niet echt gezellig...
Ik heb zelf ook al oordopjes geprobeerd maar blijkbaar werken die niet bij mij of heb ik geen goede maar als ik ze in heb hoor ik nog alles. Wie heeft de ultieme tip?
Ik heb zelf ook al oordopjes geprobeerd maar blijkbaar werken die niet bij mij of heb ik geen goede maar als ik ze in heb hoor ik nog alles. Wie heeft de ultieme tip?
woensdag 23 januari 2013 om 17:59
Toevallig een hele training over gehad vorige week
http://www.hagaziekenhuis ... 20Repositie%20Apparaat%20(MRA)%20-%20bij%20snurken%20en%20Obstructief%20Slaapapneu%20Syndroom%20(OSAS).pdf
http://www.hagaziekenhuis ... 20Repositie%20Apparaat%20(MRA)%20-%20bij%20snurken%20en%20Obstructief%20Slaapapneu%20Syndroom%20(OSAS).pdf
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 23 januari 2013 om 18:02
Zelf heb ik oordoppen laten aanmeten, en die blokkeren zo'n 90% van het geluid.
Verder tegen de trillingen: 2 aparte bedden, boxsprings. Ziet er toch uit als 1 bed door het hoofd- en voetbord.
Mijn man geeft mij ook een uurtje voorsprong, als ik eenmaal slaap word ik er niet zo snel meer wakker van.
Verder tegen de trillingen: 2 aparte bedden, boxsprings. Ziet er toch uit als 1 bed door het hoofd- en voetbord.
Mijn man geeft mij ook een uurtje voorsprong, als ik eenmaal slaap word ik er niet zo snel meer wakker van.
woensdag 23 januari 2013 om 18:25
Deze zegt hetzelfde, alleen dan in wat minder klinische taal
http://www.snurken.nl/pag ... r-repositie-apparaat.html
http://www.snurken.nl/pag ... r-repositie-apparaat.html
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

woensdag 23 januari 2013 om 18:50
quote:Julus, 5 minuten geleden
Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren.
Je bent gek, ik geef Stan gewoon een por en dan rolt ie vanzelf op zijn zij.
Ik kan wel vertederd naar het gesnurk van de kat luisteren, maar daar slaap ik niet naast.
Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren.
Je bent gek, ik geef Stan gewoon een por en dan rolt ie vanzelf op zijn zij.
Ik kan wel vertederd naar het gesnurk van de kat luisteren, maar daar slaap ik niet naast.
You know how I know? Because I reeaally think so!
woensdag 23 januari 2013 om 19:39
quote:Julus schreef op 23 januari 2013 @ 18:41:
Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren.Dan heb je echt nog nooit naast een echte snurker gelegen. Dan ga je echt huilen na een uur niet slapen van het lawaai.
Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren.Dan heb je echt nog nooit naast een echte snurker gelegen. Dan ga je echt huilen na een uur niet slapen van het lawaai.

woensdag 23 januari 2013 om 20:31
quote:majilly schreef op 23 januari 2013 @ 19:31:
Haha, herkenbaar! Ik doe hetzelfde als MrsStanleyWalker en Lady-Voldermort. Gewoon een flinke zet en het zagen is weer even gestopt Anders een tennisbal in z'n pyjama naaien...Goed idee, maar man draagt geen pyjama's. Nooit. Waar zal ik die tennisbal dan laten?
Haha, herkenbaar! Ik doe hetzelfde als MrsStanleyWalker en Lady-Voldermort. Gewoon een flinke zet en het zagen is weer even gestopt Anders een tennisbal in z'n pyjama naaien...Goed idee, maar man draagt geen pyjama's. Nooit. Waar zal ik die tennisbal dan laten?
woensdag 23 januari 2013 om 22:35
quote:lemonpie schreef op 23 januari 2013 @ 18:19:
Zooo herkenbaar! Oordoppen, boxspring met 2 bedden: helpt niet! De ene nacht is het erger dan de andere... Soms is het gewoon stil! Vannacht heeft manlief op zolder doorgebracht anders slaap ik de hele nacht niet...
Here the same..
Vreselijk he..
Ook aangepaste oordoppen, helpen geen fuck..
Volgende maand gaat man voor second opinion naar kno arts..
Zooo herkenbaar! Oordoppen, boxspring met 2 bedden: helpt niet! De ene nacht is het erger dan de andere... Soms is het gewoon stil! Vannacht heeft manlief op zolder doorgebracht anders slaap ik de hele nacht niet...
Here the same..
Vreselijk he..
Ook aangepaste oordoppen, helpen geen fuck..
Volgende maand gaat man voor second opinion naar kno arts..
donderdag 24 januari 2013 om 07:49
Herkenbaar en het probleem wordt met de jaren steeds erger. Hier helaas geen logeerkamer waar ik of mijn man na kunnen uitwijken (als er namelijk iemand moet uitwijken dan vind ik dat dat diegene is die het gesnurk veroorzaakt).
Ik volsta nu dus met een flinke duw en vervolgens een boze man die zich weer voor even omdraait. Of anders op zijn zij gewoon verder ronkt.
Geen alcohol meer drinken schijnt wel wat verschil te maken. Dus als man denkt te moeten drinken mag hij uit voorzorg al op de bank.
Het vervelende vind ik dat hij zelf het probleem baggitaliseerd. Terwijl ik nu al jaren vaak slecht slaap enkel door zijn gesnurk. En slaapgebrek is toch een behoorlijke aanslag op je fucntioneren.
Ik volsta nu dus met een flinke duw en vervolgens een boze man die zich weer voor even omdraait. Of anders op zijn zij gewoon verder ronkt.
Geen alcohol meer drinken schijnt wel wat verschil te maken. Dus als man denkt te moeten drinken mag hij uit voorzorg al op de bank.
Het vervelende vind ik dat hij zelf het probleem baggitaliseerd. Terwijl ik nu al jaren vaak slecht slaap enkel door zijn gesnurk. En slaapgebrek is toch een behoorlijke aanslag op je fucntioneren.
donderdag 24 januari 2013 om 08:19
Baukje
Hier ook geen extra kamer over, en dat is nu zo balen.
Man slaapt soms op de bank, maar niet echt bevorderlijk voor zijn nachtrust.
En je kan duwen wat je wilt, of wat ik wil, het helpt njet.
Het zaagt op,de rug, op de zij, op,de buik, op de kop, zittend..
Mensen doen er lachend over, maar het is echt een serieus probleem voor ons..
Tennisbal heeft geen nut..
Hier ook geen extra kamer over, en dat is nu zo balen.
Man slaapt soms op de bank, maar niet echt bevorderlijk voor zijn nachtrust.
En je kan duwen wat je wilt, of wat ik wil, het helpt njet.
Het zaagt op,de rug, op de zij, op,de buik, op de kop, zittend..
Mensen doen er lachend over, maar het is echt een serieus probleem voor ons..
Tennisbal heeft geen nut..

donderdag 24 januari 2013 om 08:32
quote:Julus schreef op 23 januari 2013 @ 18:41:
Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren. vind ik ook! En omdat ik me er niet druk om maak en het gezellig vind, slaap ik vermoedelijk ook gewoon.
Ik ben misschien raar, maar ik vind dat schattig van degene van wie ik houd. Altijd zo geweest, want veel mannen snurken. Ik kan er vertederd naar kijken en luisteren. vind ik ook! En omdat ik me er niet druk om maak en het gezellig vind, slaap ik vermoedelijk ook gewoon.