Gezondheid alle pijlers

Vreselijke Migraine

23-01-2013 18:14 27 berichten
Heb al jaren Migraine ook al onderhoudsmedijnen van Depakine en sumatriptan.

Weer een dag met migraine zo beroerd niet kunnen eten, spugen

en staan te tollen op je benen

Je dan ook nog weer bij elkaar rapen om naar je werk te gaan.

Gelukkig al om 3 uur al weer naar me bed.

En je komt er nooit vanaf

Josje127
Alle reacties Link kopieren
Beterschap!
Heb je al eens geprobeerd te stomen met Herbella? Heb ik goede verhalen over gehoord. Inderdaad beterschap als je verder geen behoefte had aan advies!
Beterschap.

Heb er 2 maanden last van gehad en niks geslikt op 2 keer na. Is z.g.a. weggebleven. Liep ook te kotsen en al. Voedingspatroon aanpassen en stoppen met het gebruiken van producten met aspartaam (cola, light-producten, etc.) wil ook weleens helpen.

Sterkte meis!
No love without lost
Dat jij kan internetten na migraine.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zelf nooit geen Migraine gehad zeker

Josje
quote:josje127 schreef op 23 januari 2013 @ 18:32:

Zelf nooit geen Migraine gehad zeker

JosjeAl 20 jaar, dank je
Ik kom vlak voor, tijdens en net na een aanval nog niet in de buurt van een beeldscherm. Ga ik accuut weer kotsen.

Relpax, als ik er op tijd bij ben, en anders Imigranspuit erin.

Werken? Vergeet het maar, autorijden is dan absoluut onverantwoord.
quote:Summerdance schreef op 23 januari 2013 @ 18:29:

Dat jij kan internetten na migraine.Beeldschermen maken me echt doodziek als ik migraine heb/net heb gehad.
Ik heb propranolol gekregen heeft mij heel goed geholpen. Overleg eens met je arts, misschien kun je het proberen.
quote:Lilja schreef op 23 januari 2013 @ 18:36:

Ik kom vlak voor, tijdens en net na een aanval nog niet in de buurt van een beeldscherm. Ga ik accuut weer kotsen.

Relpax, als ik er op tijd bij ben, en anders Imigranspuit erin.

Werken? Vergeet het maar, autorijden is dan absoluut onverantwoord.

Same here!

Het enige wat helpt is een spuit imigran, een donkere kamer, geen geluid en een emmer naast mijn bed...
Dus Josje.....zo gek was mijn vraag niet.

Ik heb nu ook een aanval, maar kan niet in bed liggen omdat ik een dochter heb. Mijn imigran 100 pil werkte vandaag niet.

Daarbij heb ik periodes van 2-3 dagen per week een migraineaanval. En ja, ik heb echt migraine, vastgesteld door een neuroloog in mijn kindertijd en een paar jaar terug nog eens vastgesteld door een andere neuroloog.

Alles went, ook migraine. Echt waar. Ik kan moeilijk bijna de helft van mijn leven in mijn nest gaan liggen, toch? Dat is geen leven nl.
Ik ben vanacht al bezig en heb het ook al jaren en zeker ook bij een hoofpijnpoli geweest maar elke migraine is anders.

Ik heb nu ook heel veel medicijnen genomen en gaat nu iets beter.

Werken moet ik want door omstandigheden niet bij machten om thuis te blijven.

Ga ik verder niet over hebben.

Ik heb weinig aan negatief woorden ik weet hoe ik het ervaar en is een hel

Ja dat snap ik ook niet hoor.

Als ik migraine heb wil ik alleen maar in een donkere kamer dood gaan een hele dag.

Ga ik zeker niet zitten of liggen internetten.

Heb ooit mijn vrachtwagen aan de kant moeten zetten en me op moeten laten halen door 2 collega's omdat ik migraine kreeg achter het stuur.
Cake, zijn de injecties geen optie?

Ok, je betaalt je scheel aan je Eigen Risico maar ze helpen wel

Toen ik de pillen nog slikte heb ik ze wel eens over de toonbank van de apotheek gesmeten met daarachter aan de tekst...zeg...zijn dit paracetamolletjes of zo?

Met andere woorden, die hielpen hier ook niet

De injecties helpen binnen een uur.

Dan kan ik nog steeds niet achter een beeldscherm maar ik kan wel heel rustig blijven functioneren.

En nee, migraine went nooit, althans hier niet
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt, zit al een paar jaar in de molen op zoek naar een goed medicijn. Ik gebruik nu beta blokkers misschien is dat iets voor je. De medicijnen die ik heb zijn candesartan cilexetil. DeZe gebuik ik elke dag zodat ik minder aanvallen heb.Wie weet helpt dat je.

Sterkte
Bij mijn helpen die injecties voor geen meter
quote:Summerdance schreef op 23 januari 2013 @ 18:45:

Cake, zijn de injecties geen optie?

Ok, je betaalt je scheel aan je Eigen Risico maar ze helpen wel

Ik ben zo brak in elkaar gezet, dat ik elk jaar het eigen risico al op heb voor het vakantiegeld er is. Meestal werken ze wel & ik ben nu naast de imigran de gewone sumatriptan aan het testen, veel nepperts werken niet bij mij, of geven meer bijwerkingen. 1 merkloze is geweldig, geen bijwerkingen, gewoon hop, weg migraine. Maar de apotheek weet niet welke. Grrr

Toen ik de pillen nog slikte heb ik ze wel eens over de toonbank van de apotheek gesmeten met daarachter aan de tekst...zeg...zijn dit paracetamolletjes of zo?

Met andere woorden, die hielpen hier ook niet

De injecties helpen binnen een uur.

Dan kan ik nog steeds niet achter een beeldscherm maar ik kan wel heel rustig blijven functioneren.

En nee, migraine went nooit, althans hier niet
To, misschien wordt het tijd om te switchen met medicijnen. Bij mij treed er na een poos gewenning op & werken ze gewoon niet meer. Ik ben 29 & heb denk ik al zo'n 10-12 verschillende migrainemedicijnen gehad.
elke dag ter preventie een kinderaspirine nemen
Ik kan niet naar mijn wek met migraine en zeker niet internetten, wat SD zegt.

Heb je geen clusterhoofdpijn ofzo?
Paracetamol met codeïne doet hier wonderen voor de hoofdpijn na de aanval. Aanval zelf moet ik uitzitten, nou ja liggen.
quote:Star schreef op 23 januari 2013 @ 19:39:

Ik kan niet naar mijn wek met migraine en zeker niet internetten, wat SD zegt.

Heb je geen clusterhoofdpijn ofzo?Ik ook niet. Van een klein straaltje licht word ik dan al vreselijk beroerd. Ik moet wel zeggen dat de Migraine een aantal jaren sterk was verminderd maar de laatste 1,5 jaar begint het weer. Meestal voordat ik ongesteld moet worden. Ik voel de migraine dan een avond van te voren op komen. Migrainepatiënten kennen dat gevoel vast wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb trouwens veel baat bij gehad om bloeddonor te worden.

4x per jaar een halve liter afstaan,en ik heb veel minder vaak aanvallen.

Had die tip ook van een kennis gekregen en bij mij werkt het echt.

Misschien een optie voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven