The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Ik ben vrij morgen , kinderen naar school/psz halen en brengen, verder weet ik het nog niet, heerlijk.

Ik had net een vraag bedacht en nou weet ik hem niet meer

Heb jij dat ook wel eens?
Ja, heb ik weleens, maar dan verzin ik snel een nieuwe.. ;)

Wat is 't meest gebruikte ding in jouw keuken?
De kraan en het gasfornuis maar ik denk dat je de spullen in de keuken bedoelde.... Denk dat de wokpan en het snijblad dan het meest gebruikt worden hier.

Welke stad viel jij erg tegen?
Rotterdam. Heb persoonlijk niets met die stad.

Welk Nederlandse accent vind jij 't meest aantrekkelijk?
Het Herman Finkers Twents is dat dan denk ik?

Wat staat er morgen voor je op het programma?
Werken, boodschappen doen, lekker koken, samen met mijn liefie eten, afwassen, New Girl kijken en de rest van de avond lekker chillen met mijn liefie op de bank. Hij blijft dan ook slapen, heerlijk samen.

"You and me doing nothing, is better than something with anybody else..." Is op ons wel van toepassing.

Welke regel in een liedje spreekt jou aan?
The sorrow grows bigger when the sorrow's denied (Pearl Jam - I am mine)

Leuke vraag, ik laat 'm staan.
I am surrounded by morons
'You always make me smile, when I'm feeling down', van Sonique met It feels so good.

Vraag blijft staan, leuk...
Elke regel van het lied: Zo zal het zijn - Rob de Nijs

Van welke liedje word jij emotioneel?
Ruth Jacott - Hou me vast.

Heb je wel eens 112 gebeld (of 0611) en waarom?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja, toen mijn moeder een "bijna" hartinfarct kreeg. Midden in de nacht stond ze voor mijn slaapkamerdeur, helemaal in paniek, gauw weer in bed gaan liggen met ondraaglijke pijn op haar borst. Dan sta je er wel van te kijken hoe snel die mannen er dan zijn he? Lijkt dan toch nog lang te duren als iemand zo'n pijn heeft. Ze hebben haar toen ook meteen meegenomen en ze heeft toen 1,5 week in 't ziekenhuis gelegen. Slechte kwaliteit vaten, dotteren of niet enz. Zorgelijk. De volgende dag was mijn eerste werkdag op mijn nieuwe werkplek. Toen werden er ook foto's gemaakt (voor cliënten hangen we elke dag op wie er werkt) dus die spookfoto zie ik nog iedere dag, haha!

Wat is jouw guilty pleasure? (liedje waar je je eigenlijk een beetje voor schaamt maar waar jij een heel fijn gevoel van krijgt. Bijvoorbeeld: Heaven is a Place on Earth van Belinda Carlisle)
When the rain begins to fall, van Pia Zadora en Jermain Jackson

Vind jij het meisje hiernaast ook iets engs hebben als je er langer dan een paar seconden naar kijkt? (vooral doe mond.. brrr)
Dat vind ik allebei leuke liedjes!

Ik zie het meisje op de ipad maar een paar seconden, dus geen tijd genoeg om er iets van te vinden.

Wat was jouw eerste ervaring met internet?
Startpagina, mail van yahoo, chatten op brutalemeiden.nl :D Oh en per ongeluk hotmale ipv hotmail... Shocking!

Accepteer jij baaldagen (sacherijnig, niets lukt enz) of probeer je er toch wat van te maken?
Ik accepteert ze meestal of hoop dat een powernap helpt.

Wat is het fijnste cadeau dat je ooit hebt gekregen?
Oh, en hoe moet ik nu verklaren dat er coockies van hotmale.com op mijn pc staan??
't Was 100 jaar geleden.. Dus hoe jij dat gaat verklaren... Succes :D Ben je trouwens onder je steen vandaan?

't Fijnste kado... Ik bel dol op uitjes. Festivalletje in de buurt, samen ergens wat eten, dat soort dingen. Kaartje voor de Zwarte Cross. Dat soort dingen vind ik leuk! Maar ik was ook heel blij met alle spullen die ik voor mijn uitzet heb gekregen.

Wat is jouw riedeltje als je thuiskomt?
Ik heb geen riedeltje hahah...Kom thuis en that's it.

Heb je ook wel eens van die dagen dat je uitgeblust en doodmoe thuiskomt? Zo ja, wat doe je dan om jezelf weer een beetje op te peppen?
Eten! meestal heb ik met name honger, en dan op de bank ploffen.

Als je meerdere kinderen hebt kunnen ze heel verschillend zijn, maar toch hebben ze vaak iets gemeen waardoor je denkt: dit is er echt een van mij. Welke eigenschap zou dit bij jou nageslacht zijn (of is het)?
Eigenwijs zijn en denken dat je het zelf het beste weet.

Grappige vraag, ik laat 'm staan.
Mijn gekke ritmische beentjes (stond er in mijn kindertijd bekend om), vrolijk en fantasierijk, ietwat adhd achtig gedrag en absoluut niet verlegen.

Word jij ook wat kribbig als je verstopt zit? (je darmen)
Zit ik gelukkig zelden tot nooit maar als ik zit dan wel ja.

Waarin/waarmee/waar mag jouw partner je noooooooit zien (bv. met krulspelden, op de wc etc)?
Lief zegt: op n grote neger. Haha! Ik zeg: als ik zit te poepen, dan gaat de deur ook dicht. Als uk moet plassen vind ik dat niet zo erg, laat de deur vaak openstaan.

Leuke vraag weer! En jij?
Mijn vriend mag alles zien. Ik schaam me nergens voor tegenover hem.

Vraag blijft staan.
In bed met een ander

Zou jouw relatie meteen over zijn als je partner vreemd ging of valt erover te praten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven