Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
Jomi: hier viel het mee met de sneeuwstorm gisteravond. Maar nu ligt er wel een mooi laagje sneeuw en begint het weer te vallen. Gisteren heel de dag op de ijzers gestaan, zalig!

Volgens mij schreef ik het al eerder maar dat mannen ooit het gevoel krijgen van 'Ja, nu!' is volgens mij inderdaad een illusie. Mijn vriend kreeg het pas toen ik zwanger bleek. Misschien moet die van mij eens met die van jou gaan praten ;)

Boekenlegger: Wat is dat toch met mannen die denken superzaad te hebben en hun vrouw in 1 sekspartij zwanger te maken..hahahah! Ook hier werd dat regelmatig gezegd. De werkelijkheid blijkt hier toch echt anders te zijn ;) (we kunnen er samen goed grapjes over maken gelukkig ;))

Hoe gaat het verder met je?

Paddle: wat vervelend dat je zo'n pijn had in je nek/schouder. Heb je dat wel eens vaker gehad? Gelukkig gaat het nu weer wat beter! Wat jammer dat jullie kinderwens is uitgesteld. Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt. Misschien heb je het hieronder wel geschreven maar hebben jullie ook besloten hoelang jullie nog gaan wachten?

Hier ook iemand die nooit meer aan de hormonen-anticonceptie wil. Ik voel me echt stukken beter zonder.

Orzoo: Hoi! Volgens mij heb ik je de vorige keer helemaal niet opgemerkt. Sorry daarvoor! Leuk dat je ook hier schrijft.

Twinklin: Wat balen dat je ongesteld geworden bent maar gelukkig is je cyclus op gang. Ik duim voor je dat de komende ronde bingo is

Mommy: Fijn dat het goed gaat met jullie zoon!

Italia: Fijn dat het weer beter met je gaat!

Lovely: Hoe gaat het met je? Al bevallen?

Rest: hoi!

Anticonceptie: ik voel me veel beter zonder die rommel. Alleen is de pest dat ik allergisch ben voor condooms. Oeh, dat is echt iets wat je niet wilt, geloof me! Hier dus momenteel niks, behalve algehele onthouding in de week om de dagen heen (en ja, we zijn ons zeker bewust van het risico maar het gaat nu zo goed dat we dat risico durven te nemen. Mocht het zo zijn dan is het meer dan en ontzettend welkom).

Verder gaat het hier prima. Heerlijk van het winterse weer genoten. Man, wat kan ik daar van genieten. Lekker op de schaatsen, het bos is en opwarmen met warme chocolademelk. Net de sneeuw in geweest in onze achtertuin met ons jonge katje die we sinds een paar weken hebben, zo'n lollig gezicht.

Fijn week allemaal. Succes met werken en studeren.
Hoi dames

Weer terug van weggeweest ;)

Lig helaas weer in het ziekenhuis word donderdag ingeleid

Heb wel al 1 cm ontsluiting.

Nog maar even en dan kan ik mijn zoontje lekker vasthouden!!
Krijgsman heel veel succes donderdag!!!

@ veliene. Zo fijn dat het beter gaat met je!

@ allen. : hello:

Zoon is hier ziek. Zo zielig! Hij rochelt en hoest allemaal slijm op. Vanochtend stikte hij daardoor zowat in de melk. Ben mij kapot geschrokken. Hij liep helemaal paars aan en de melk liep er via zijn neusxweer uit. Zal blij zijn als italiaman weer thuis is straks.
MrsKrijgsman, wel even thuisgeweest dus?! Heb ik gemist hier of niet goed gelezen :D

Veel succes donderdag, hopen dat het dan een beetje wilt vlotten en hij niet te lang op zich laat wachten!!!

Italia: vervelend!! Als hij veel slijm heeft kan je melk ook beetje verdunnen met water of een beetje suikerwater geven ipv melk... dat geeft minder slijm!

Geef hem ook lekker voor elke voeding zoute neusdruppels! Die helpen het slijm er makkelijker uit te krijgen!

Sterkte!
Krijgsman zet hem op!
Krijgsman, heeeeeel veel succes vandaag!! Hopelijk heb je een voorspoedige bevalling en heb je snel je zoontje in je armen! Ik denk aan je!

Zet hem op, je kunt het!
Krijgsman sterkte vandaag! Hopelijk gaat alles goed met de bevalling!
Krijgsman, heel veel succes vandaag!
Krijgsman, heel veel succes vandaag! Ik duim voor een voorspoedige bevalling en dat je maar snel je mannetje in je armen hebt!
Krijgsman, zet hem op!! Je kan het! Heel veel succes en sterkte en hoop dat het allemaal goed gaat!
Italia: Beterschap voor zoonlief! Hopelijk knapt hij snel weer op. Wat verschrikkelijk eng is dat als ze lijken te stikken. Je schrikt je helemaal kapot! Wat heb je gedaan toen dat gebeurde? Vorige week is "Zeelindje" ook bijna gestikt. Ik heb haar toen snel gepakt, haar op de buik gelegd en op tussen haar schouderbladen geklopt. Gelukkig kon ze na ong. 20 sec.weer ademhalen en zette ze het op een brullen. Maar bij haar kwam toen ook de spuug uit haar neus. Echt heel naar!

Hoe is het verder met iedereen? Het wordt tijd voor weer wat jompels hier; Krijgsman is de laatste zwangere (misschien is ze nu ik dit typ al wel 'zwanger-af' ) dus het wordt tijd voor de nieuwe generatie zwangeren. :-)
Ik wil wel hoor naar ik mag nog niet
Krijgsman, hopelijk heb je je zoon al in handen..Zo niet; zet hem op!

Zeelinde & Orzoo: ik wil ook wel maar wacht toch nog even ;) Hopelijk wel dit jaar.

Hoe gaat het met jou Zeelinde?
@mrskrijgsman: heel veel succes met de inleiding! Hopelijk knap je daarna snel op!

@zeelinde: hoe gaathet bij jullie?

@italia: beterschap voor zoonlief!

Waarschuwing: egopost!!

@tijd voor een zwangere: afgelopen week tegen jomiman gezegd dat ik genoeg heb van het wachten. Zes jaar wachten is lang, te lang! Ik wil knopen doorhakken. Gezegd dat ik in april wil starten met foliumzuur zodat we 1 mei kunnen 'beginnen'. Daar werd niet echt op gereageerd, alleen 'waar komt dit operns vandaan, jij vond het toch ook lekker met zn tweeen?' Dus ik: ja, maar dat vind ik over 20 jaar nodig en dan zijn mn eierstokken verschrompeld, dus ik wil nu. 'Nou ik kon wel meer willen'.

Pfff mannen zijn vermoeiend... Ik geef de hele week al hints, als hij het heeft over iets kopen/verbouwen begin ik over een kinderwagen/babykamer. Er kwam net een reclame van vitamines bij kruidvat voorbij, dus gezegd dat ik dan mooi foliumzuur kon inslaan.. Wreef hij alleen even over mn been..

Ik begin zo langzamerhand te klinken als een lp die vastloopt..
Ach Jomi...:hug: Mannen!! Kan me voorstellen dat het jou enorm frustreert, helemaal na 6 jaar wachten. Heb je het er later nog met hem over gehad na jouw 'uitspatting'? Anders maakt hij zich er makkelijk vanaf door te zeggen dat jij wel meer kan willen. Wie weet heeft deze uitspatting hem wel aan het denken gezet en moet het heel even zinken, ik hoop het althans!
Ah Jomi wat klote. Ik ken je verhaal verder niet, maar wacht je al 6 jaar op vanalles of wacht je al 6 jaar op hem?
Zo'n opmerking als 'jij kan wel meer willen' zou ik trouwens heel slecht trekken.
.
Paddle, studeren combineren met een kind is natuurlijk niet onmogelijk. Ik ken genoeg mensen die dat doen.

Het is moeilijker dan zonder kinderen. Dat zeker. Maar waar een wil is is een weg natuurlijk!
.
In dat geval niet doen totdat je (als het al gebeurt) echt de wens voelt om te studeren!!

Ik ken studeren en kinderen in alle varianten trouwens. Van 2 voltijd studerende ouders met 2 (wonderbaarlijk makkelijke) kleine kinderen, minimale opvang en het gaat wonderbaarlijk goed. Van studenten die veel hulp krijgen van ouders. Tot mensen die in deeltijd studeren. 4 dagen werken, 1 avond naar school en de 5e dag studeren terwijl andere ouder kind verzorgt en bezighoudt of mensen die 1 dag opvang volledig op eigen kosten afnemen(want voor die dag geen toeslag)

Dus er kan veel, maar als je het niet heel graag wilt, zou ik lekker afwachten.
.
Hoe oud ben je? (ivm stufi enzo, hoewel...met die nieuwe regels die eraan komen schiet je daar natuurlijk ook niks mee op)
Ik sluit niet uit dat we het hier ooit andersom gaan doen trouwens. Ik de centen verdienen en hij weer studeren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven