Mode & Beauty alle pijlers

Hoe voelt Botox?

23-01-2013 16:49 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er soms over te denken om mijn beginnende fronsrimpels te botoxen. Vraag me af hoe het aanvoelt, als je niet meer kunt fronzen. Is dat iets waar je je steeds van bewust bent, of wen je daaraan?

Ben benieuwd!
Ik heb het niet, maar 't schijnt dat het voelt alsof je het gewoon aan het bewegen bent..
may the bridges I burn light the way
Ik heb botox in frons en daar voel je niks van. Je kunt het niet meer en daar ben je je niet van bewust.

Als je wat wilt weten hoor ik het wel.
Vraag niet goed gelezen. Je voelt niks. Als ik wil fronsen, gaan mn wenkbrauwen omhoog hahaha
Tuut tuut tuut
Het voelt 'gewoon'. Als je heel bewust probeert te fronsen voel je wel dat dat niet gaat, maar normaal gesproken voel je geen verschil. Ga naar een goede arts, die laat net wat mimiek over.
Je bent pas 28! Dan kun je toch nooit zo'n erge rimpels hebben? of te veel gezond ofzo?
quote:Beauke schreef op 23 januari 2013 @ 17:41:

Je bent pas 28! Dan kun je toch nooit zo'n erge rimpels hebben? of te veel gezond ofzo?

Ik ben ook 28 en ik heb voorhoofdsrimpels vanaf m'n 17e! Maar echt diepe ook. Het is ook door een arts bevestigd dat mijn voorhoofdsspieren anders gehecht zijn, dus de 'normale' botox werkt ook niet bij mij.

Hij heeft bij mij nu de perfecte plekjes gevonden om in te spuiten en ik heb veel minder hoofdpijn door het steeds aanspannen van die rare spiertjes.
quote:Beauke schreef op 23 januari 2013 @ 17:41:

Je bent pas 28! Dan kun je toch nooit zo'n erge rimpels hebben? of te veel gezond ofzo? Botox werkt echt alleen bij expressierimpels. Sommige mensen hebben een heel sterkte mimiek (fronsen, ogen knijpen, lippen op elkaar e.d.).
Bedankt voor de antwoorden! Ik ben trouwens 33, is in het profiel nooit aangepast. Heb ook niet hele diepe rimpels, maar voorkomen is beter dan genezen, toch?

Kun je de dag erna gewoon aan het werk? Of heb je blauwe plekjes? Is het opvallend dat je "iets" hebt laten doen?
Je ziet helemaal niks. Nog geen speldenprikje!
Maar laat je ajb behandelen door een kundige arts en laat je niet verleiden door 'aanbiedingen'.
Nee, weet al waar ik heen wil. Weet niet of ik namen mag noemen? Een van die grote, bekende klinieken. Zal vast wel goed gaan daar Prijs valt me daar ook mee. 200¤ per zone.
Idd geen goedkope rotzooi nemen, 200 per zone is prima. Als het 200 voor frons en voorhoofd is zou ik het niet doen.

Ik heb botox omdat ik door het fronsen hoofdpijn kreeg, nu jaren later ook omdat ik rimpels heb :-)
Is idd alleen voor de frons rimpels.

Heb je ondanks de botox toch rimpels gekregen soelsje? Laat je alleen de fronsrimpels doen?
Ok prima prijs dan.

Ik spuit al 7-8 jaar botox in frons, ben nu half dertig dus ja dan krijg je meer rimpels . Wat wel zo is, omdat ik niet kan fronsen doe ik het ook minder als de botox is uitgewerkt. Dat is omdat je eraan went dat je die spier niet gebruikt.

Ik spuit inmiddels een 'half voorhoofd' erbij, simpelweg omdat ik daar best wat rimpels heb gekregen door leeftijd. Vind ik mooier en de drempel wordt lager omdat je het al doet. Overigens raad ik het iedereen af om onder de ogen te spuiten. Ik heb dat bij mensen gezien en dat wordt heel onnatuurlijk, maar goed dat is mijn persoonlijke mening.

Wanneer wil je gaan?
Afspraak gemaakt! 4 feb gaat het gebeuren :-)

Hoe lang blijft de eerste keer zitten?

Naarmate je het vaker doet, hoe langer het blijft, toch?
quote:blond009 schreef op 23 januari 2013 @ 18:18:

Bedankt voor de antwoorden! Ik ben trouwens 33, is in het profiel nooit aangepast. Ha, ha, ok.
Dat zeggen ze ja, ik kan nu af met 2x per jaar, maar rek het soms ook tot een maand of 7. Het ligt ook heel aan hoe sterk je mimiek is en hoe snel je lichaam botox afbreekt. Ik meen me te herinneren dat ik de eerste 2 jaar om de 4-5 maanden ging.

Laat je weten hoe het was? Het duurt overigens een week voordat je niets meer kunt (ze zeggen 2).
Oké, Thanx

Zal een update geven!
Leuk! Op tijd beginnen is goed, mijn rimpel was al te diep maar ik voorkom nu erger en idd het scheelt met de spanningshoofdpijn.
Tuut tuut tuut
Bij mij zag je wel speldeprikjes en ik ben toch ook naar die ene man gegaan
Tuut tuut tuut
quote:soelsje schreef op 23 januari 2013 @ 22:06:

Ik spuit inmiddels een 'half voorhoofd' erbij, simpelweg omdat ik daar best wat rimpels heb gekregen door leeftijd. Vind ik mooier en de drempel wordt lager omdat je het al doet. Ik ben even nieuwsgierig, ik hoor wel vaker over halve regio's, maar wat moet ik me daarbij precies voorstellen?
may the bridges I burn light the way
Georgia, dat is gewoon een halve dosis i.p.v. een hele. Klinkt raar 'half voorhoofd', maar dus hele voorhoofd maar minder. Heel voorhoofd trekt namelijk heel strak en dat vind ik niet zo mooi.
Nou ik heb vrouwen gezien die lippen (de gewone) hadden als bumpers van een Volvo. Zag niet uit!
quote:Kareltje.uit.Tegelen schreef op 25 januari 2013 @ 16:38:

Nou ik heb vrouwen gezien die lippen (de gewone) hadden als bumpers van een Volvo. Zag niet uit!Dat gebeurt niet met botox, Kareltje. Dat zijn fillers. Heel wat anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven