The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Nee, gelijk over.

Vind jij zoenen ook vreemd gaan?
Jep.

Welk trash-tv-programma is jouw favoriet?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
TVOH (en andere talentenjachten)

Slaap jij over het algemeen goed? Waarom wel/niet?
Dat is heel afhankelijk van de situatie, als ik me ergens druk over maak of een beetje gestrest ben merk ik dat nachts direct. Ik ga er over dromen, piekeren en wordt heel vaak wakker (terwijl het soms over hele domme dingen gaat).

Als ik helemaal relaxt ben kan ik ook heerlijk slapen.

Als jij een hele moeilijke opdracht na een lange tijd hebt afgerond hoe beloon jij jezelf dan?
Ik beloon mijzelf niet specifiek voor één moeilijke opdracht, maar beloon mijzelf wel regelmatig met een dagje sauna.

N.a.v. alle dopingverhalen:

Zou jij een pil nemen die jou beter maakt in je werk? Als je daardoor promotie kan maken of die leuke functie kan krijgen? Ga in je antwoord uit van twee mogelijkheden: a. dat die pil geen andere negatieve bijwerkingen heeft en b. dat de pil lichte negatieve bijwerkingen heeft (meer lichaamshaargroei ofzo) en verslavend is. Beantwoord ook of je antwoord zou veranderen als al je collega's hem wel nemen en jij dus achterblijft.
Absoluut niet. Ik hou helemaal niet van substanties die iets met me doen waar ik geen controle over heb. Een keer een jointje gerookt en ik vond het verschrikkelijk toen ik in de spiegel keek, dat ik mijn ogen, die helemaal dichtgeknepen waren, niet meer normaal kon krijgen. Iedereen zij dat ik blij keek maar van binnen wilde ik alleen de controle maar weer terug hebben. Niks voor mij.

Wat is jouw succesrecept?
Mijn meatloaf! Met ham, spinazie en kaas. Paradise aan de keukentafel

Welk vlees vindt jij 't lekkerst om thuis te eten?
Kip

Welk topic is je altijd bijgebleven en waarom?
Tot nu toe nog geen. Volg ook maar weinig topics.

Vraag blijft staan..
Topic waarin we naar elkaar schreven over stervende (schoon)ouders Vind 't nog steeds fijn om nog eens terug te lezen. Je vergeet zo snel details!

Volg jij "Wie is de mol?" ? En zo ja... Wie is de mol?
Nee, geen idee, dus.

Wil jij de controle hebben, of ben je relaxed?
Controlefreak meldt zich! Alhoewel het al stukken minder is dan eerst.

Wat is voor jou ultieme ontspanning?
Controlfreak: check! Maar heb nu een verklaring! Het is niet omdat ik dominant ben, of alles wil bepalen. Als ik de controle verlies, heb ik geen overzicht meer en raak ik in de stress. 't Is een overlevingsmechanisme! Dus: niets mis mee! Hey Twist, heb je je gesprek al gehad?

Lekker muziek luisteren. Om te ontspannen 't liefst zoiets (volume lekker hoog), of juist typische jaren 80 klassiekers Even eraan overgeven en dan ben ik ontspannen genoeg om te gaan slapen na een pittige werkdag.

Waar heb jij vandaag om gelachen?
Mijn ouders belden vandaag beiden. Een in de ochtend en een in de middag met de vraag of ik gebeld had, want de telefoon ging terwijl ze boven de was aan het ophangen (ochtend) en afhalen (middag) was en ze de telefoon gemist hadden! Vond ik heel grappig

Wat is het leukste wat je morgen gaat doen?
Naar de bios met een vriendin en daarna nog een drankje doen.

En jij?
Gesprek?

Eten en borrelen met vriend(inn)en.

Waar zie je huizenhoog tegenop?
Sollicitatie?

Dat is dubbel... Om me beter te gaan voelen zal ik moeten praten over trauma's bij een psychiater. (naar aanleiding van diagnose door onderzoeken) 't Is een investering in mezelf en ik weet wat het me allemaal op gaat leveren. Maar om alles weer uit de dichtgemetselde muur vandaan te halen.. Niet iets waar ik me op verheug. Moet de afspraak nog maken.

Op wat voor manier ben jij lief voor jezelf?
Dat is goed voor mezelf zorg.

En jij?
Mezelf goed verzorgen, tijd nemen voor mezelf, sauna, yoga, lekker op de bank met een kop thee en een boek.

Wat is je grootst irritatie punt in de supermarkt?
Mensen die staan te kletsen en daardoor hetgeen blokkeren waar ik bij moet zijn, als je dan vraagt of je er bij mag en ze je dan nog pissig aankijken irriteer ik me dubbel zo erg.

Oh en ook heel vervelend, als je een lekker recept hebt gebonden en daar een specifiek ingrediënt voor nodig hebt wat net uitverkocht is....

Omschrijf je ideale vriend eens?
eerlijk, lief en eigenwijs/intelligent, moet tegen directheid kunnen.

Ik weet niet wat voor soort vriend je bedoelt, maar dit geld eigenlijk zowel voor (potentiele) partner als gewone vrienden.

Wat ga je vanavond eten en als je het nog niet weet, wat heb je zin in?
Zalm, sperziebonen en aardappeltjes in de schil uit de oven.

Wat is het oudste gebouw/ruïne dat je gezien hebt?
Verschillende tempelcomplexen in Mexico. Echt prachtig mooi

Waar verheug jij je op?
Nog geen gesprek gehad, Juul!

Een nieuwe baan

Welke tandpasta gebruik jij het liefst?
Ik heb nu een duitse, beetje zoutig, die is fijn! (en goed voor je tandvlees).

Plak eens een plaatje van een bos haar die jij graag op je hoofd zou willen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven