The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
donderdag 24 januari 2013 om 09:46
Dat is heel afhankelijk van de situatie, als ik me ergens druk over maak of een beetje gestrest ben merk ik dat nachts direct. Ik ga er over dromen, piekeren en wordt heel vaak wakker (terwijl het soms over hele domme dingen gaat).
Als ik helemaal relaxt ben kan ik ook heerlijk slapen.
Als jij een hele moeilijke opdracht na een lange tijd hebt afgerond hoe beloon jij jezelf dan?
Als ik helemaal relaxt ben kan ik ook heerlijk slapen.
Als jij een hele moeilijke opdracht na een lange tijd hebt afgerond hoe beloon jij jezelf dan?
donderdag 24 januari 2013 om 10:06
Ik beloon mijzelf niet specifiek voor één moeilijke opdracht, maar beloon mijzelf wel regelmatig met een dagje sauna.
N.a.v. alle dopingverhalen:
Zou jij een pil nemen die jou beter maakt in je werk? Als je daardoor promotie kan maken of die leuke functie kan krijgen? Ga in je antwoord uit van twee mogelijkheden: a. dat die pil geen andere negatieve bijwerkingen heeft en b. dat de pil lichte negatieve bijwerkingen heeft (meer lichaamshaargroei ofzo) en verslavend is. Beantwoord ook of je antwoord zou veranderen als al je collega's hem wel nemen en jij dus achterblijft.
N.a.v. alle dopingverhalen:
Zou jij een pil nemen die jou beter maakt in je werk? Als je daardoor promotie kan maken of die leuke functie kan krijgen? Ga in je antwoord uit van twee mogelijkheden: a. dat die pil geen andere negatieve bijwerkingen heeft en b. dat de pil lichte negatieve bijwerkingen heeft (meer lichaamshaargroei ofzo) en verslavend is. Beantwoord ook of je antwoord zou veranderen als al je collega's hem wel nemen en jij dus achterblijft.
donderdag 24 januari 2013 om 12:43
Absoluut niet. Ik hou helemaal niet van substanties die iets met me doen waar ik geen controle over heb. Een keer een jointje gerookt en ik vond het verschrikkelijk toen ik in de spiegel keek, dat ik mijn ogen, die helemaal dichtgeknepen waren, niet meer normaal kon krijgen. Iedereen zij dat ik blij keek maar van binnen wilde ik alleen de controle maar weer terug hebben. Niks voor mij.
Wat is jouw succesrecept?
Wat is jouw succesrecept?
donderdag 24 januari 2013 om 23:11
Controlfreak: check! Maar heb nu een verklaring! Het is niet omdat ik dominant ben, of alles wil bepalen. Als ik de controle verlies, heb ik geen overzicht meer en raak ik in de stress. 't Is een overlevingsmechanisme! Dus: niets mis mee! Hey Twist, heb je je gesprek al gehad?
Lekker muziek luisteren. Om te ontspannen 't liefst zoiets (volume lekker hoog), of juist typische jaren 80 klassiekers Even eraan overgeven en dan ben ik ontspannen genoeg om te gaan slapen na een pittige werkdag.
Waar heb jij vandaag om gelachen?
Lekker muziek luisteren. Om te ontspannen 't liefst zoiets (volume lekker hoog), of juist typische jaren 80 klassiekers Even eraan overgeven en dan ben ik ontspannen genoeg om te gaan slapen na een pittige werkdag.
Waar heb jij vandaag om gelachen?
donderdag 24 januari 2013 om 23:15
donderdag 24 januari 2013 om 23:37
Sollicitatie?
Dat is dubbel... Om me beter te gaan voelen zal ik moeten praten over trauma's bij een psychiater. (naar aanleiding van diagnose door onderzoeken) 't Is een investering in mezelf en ik weet wat het me allemaal op gaat leveren. Maar om alles weer uit de dichtgemetselde muur vandaan te halen.. Niet iets waar ik me op verheug. Moet de afspraak nog maken.
Op wat voor manier ben jij lief voor jezelf?
Dat is dubbel... Om me beter te gaan voelen zal ik moeten praten over trauma's bij een psychiater. (naar aanleiding van diagnose door onderzoeken) 't Is een investering in mezelf en ik weet wat het me allemaal op gaat leveren. Maar om alles weer uit de dichtgemetselde muur vandaan te halen.. Niet iets waar ik me op verheug. Moet de afspraak nog maken.
Op wat voor manier ben jij lief voor jezelf?
vrijdag 25 januari 2013 om 08:02
Mensen die staan te kletsen en daardoor hetgeen blokkeren waar ik bij moet zijn, als je dan vraagt of je er bij mag en ze je dan nog pissig aankijken irriteer ik me dubbel zo erg.
Oh en ook heel vervelend, als je een lekker recept hebt gebonden en daar een specifiek ingrediënt voor nodig hebt wat net uitverkocht is....
Omschrijf je ideale vriend eens?
Oh en ook heel vervelend, als je een lekker recept hebt gebonden en daar een specifiek ingrediënt voor nodig hebt wat net uitverkocht is....
Omschrijf je ideale vriend eens?