zwemmen?
donderdag 24 januari 2013 om 17:54
quote:xverhuisxdoosx schreef op 24 januari 2013 @ 17:45:
Ik wil "gymlerares" worden en dat moet je ook op de juiste manier in het water kunnen springen etc. maar het telt aardig zwaar.. Van de kant en duikplank.. K heb trouwens eerder gehad dat hij omhoog gingDoe dan een net badpak, probleem opgelost.
Ik wil "gymlerares" worden en dat moet je ook op de juiste manier in het water kunnen springen etc. maar het telt aardig zwaar.. Van de kant en duikplank.. K heb trouwens eerder gehad dat hij omhoog gingDoe dan een net badpak, probleem opgelost.
donderdag 24 januari 2013 om 18:30
donderdag 24 januari 2013 om 19:14
Met je linker duim en wijsvinger je neus dicht knijpen en ondertussen met je linker elleboog hard tegen je linker borst drukken en je rechter onderarm diagonaal tegen je rechter borst drukken om je bovenstukje op de plaats te houden.
Een charmant gilletje hoort wel bij deze te manier van te water gaan
Ik zie nu meerdere forummers bovenstaande uitproberen qua houding
of Wees een trentzetter en verbind tijdelijk je bovenstukje met je broekje met bretels.
Ik snap trouwens niet dat je geen sportbadpak hebt.
Een charmant gilletje hoort wel bij deze te manier van te water gaan
Ik zie nu meerdere forummers bovenstaande uitproberen qua houding
of Wees een trentzetter en verbind tijdelijk je bovenstukje met je broekje met bretels.
Ik snap trouwens niet dat je geen sportbadpak hebt.
donderdag 24 januari 2013 om 19:22
Ik mis iets waarschijnlijk maar 'op de juiste manier in het water kunnen springen' en 'En n salto het water in van duikplank en kant' gaan wat mij betreft niet samen.
Ik gebruik het trapje, spring er gewoon in of 'loop' erin.
En ik snap niet waarom je niet een badpak hebt gekocht/geleend van vriendinnen voor deze test. Neem aan dat als je aangenomen wordt je zowiezo een badpak aan moet schaffen omdat het vast niet gewenst is dat je in bikini lesgeeft.
Ik gebruik het trapje, spring er gewoon in of 'loop' erin.
En ik snap niet waarom je niet een badpak hebt gekocht/geleend van vriendinnen voor deze test. Neem aan dat als je aangenomen wordt je zowiezo een badpak aan moet schaffen omdat het vast niet gewenst is dat je in bikini lesgeeft.
donderdag 24 januari 2013 om 22:17