zwemmen?

24-01-2013 17:25 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je het beste in het water springen zonder dat je bikini omhoog gaat? Het hoe duiken?
quote:xverhuisxdoosx schreef op 24 januari 2013 @ 17:45:

Ik wil "gymlerares" worden en dat moet je ook op de juiste manier in het water kunnen springen etc. maar het telt aardig zwaar.. Van de kant en duikplank.. K heb trouwens eerder gehad dat hij omhoog gingDoe dan een net badpak, probleem opgelost.
Wie beoordeelt je sprong? Want als dat een man is zou het wel eens meer punten kunnen opleveren
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Je kunt toch onder water van alles weer reorganiseren zodat je fris en fruitig weer boven komt?
En waarom kan een badpak niet dan?
Goh, moet je een test doen voor de sportacademy? Lekker voorbereid dan. Bel al je vriendinnen en vraag om alle badpakken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Binnenzwembad en lees terug mensen haha
Of laat zien dat jij het EXTRA goed kan door met kleren aan te springen.
Waarom kan een badpak niet? Heeft de sexyness van de outfit invloed op de punten?
quote:saaisaartje schreef op 24 januari 2013 @ 17:56:

En waarom kan een badpak niet dan?Ik herhaal hem maar even...
Op dat soort opleidingen draagt iedereen toch een sportbikini?
Bikini erop laten tattoeeren.
Woeha, op de academie hoefden we écht niet in een bikini aan te komen bij zwemmen.

Kon je meteen retour, èn de les in komen halen als je wel passend gekleed was.

Morgen soms toelatingstesten?
quote:merano schreef op 24 januari 2013 @ 17:54:

Wie beoordeelt je sprong? Want als dat een man is zou het wel eens meer punten kunnen opleveren

Dan moet hij wel de onder-water-beelden kunnen zien!

(PS: mag ik de beoordelingen doen?)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Een speedo kopen?
quote:xverhuisxdoosx schreef op 24 januari 2013 @ 17:57:

Binnenzwembad en lees terug mensen hahaOmdat het een binnenzwembad is kun je geen badpak aan? De logica ontgaat me..
word je door een man beoordeeld? Misschien krijg je wel een extra hoge beoordeling als je je bikini niet tegenhoudt en rechttrekt achteraf ;)
t-shirt over je bikini, en dan een soort smoesje erbij dat je een litteken hebt en je wil niet dat anderen dat zien ofzo....?
Je denkt niet dat ze in het kader van de voorbeeldfunctie kijken of je je een beetje voor de gelegenheid weet te kleden? Heb je straks een klas vol met frilly minikinis.

Is verder duct tape al genoemd?
Met je linker duim en wijsvinger je neus dicht knijpen en ondertussen met je linker elleboog hard tegen je linker borst drukken en je rechter onderarm diagonaal tegen je rechter borst drukken om je bovenstukje op de plaats te houden.

Een charmant gilletje hoort wel bij deze te manier van te water gaan

Ik zie nu meerdere forummers bovenstaande uitproberen qua houding

of Wees een trentzetter en verbind tijdelijk je bovenstukje met je broekje met bretels.

Ik snap trouwens niet dat je geen sportbadpak hebt.
Ik mis iets waarschijnlijk maar 'op de juiste manier in het water kunnen springen' en 'En n salto het water in van duikplank en kant' gaan wat mij betreft niet samen.

Ik gebruik het trapje, spring er gewoon in of 'loop' erin.

En ik snap niet waarom je niet een badpak hebt gekocht/geleend van vriendinnen voor deze test. Neem aan dat als je aangenomen wordt je zowiezo een badpak aan moet schaffen omdat het vast niet gewenst is dat je in bikini lesgeeft.
Ik heb een sportbikini. Krijg m nauwelijks aan, en no way dat ie op welke manier dan ook uitgaat.
Je hebt nog tijd zat om vanavond een goed passend badpak te halen.
Klinkt alsof je op moet voor je A-diploma, moet je ook als "kaarsje" te water gaan. Als je een passend bikini hebt, blijft het gewoon op zijn plaats hoor. Sta wekelijks in het zwembad en zie zelden bikini's verschuiven.
Ik snap ook niet dat je bij zo'n toets in een sexy bikini gaat. Een badpak was toch prima geweest? Dus ik zou zeggen ga nog ff de stad in en koop een badpak.
En, nog een mooie speedo gekocht ?

Als ik naar het dorpszwembad ga, dan kan ik kiezen uit mooi badpak of sportbadpak. Het sportbadpak wint altijd, dat mooie badpak heeft dunne bandjes die steeds opkrullen. Vet irritant.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven