Spannend!! Eindelijk samenwonen

24-01-2013 22:03 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Vooral de afgelopen tijd veel gelezen, maar nu kan ik eindelijk ook een leuk bericht plaatsen!

Vriend en ik gaan na 5 jaar relatie dan eindelijk samenwonen Over 2 weken de tekenen en sleutel halen Een grote stap in ons leven, maar wat hebben we er zin in!

Eigenlijk wil ik alleen maar even de blijdschap delen....
Gefeliciteerd! Leuk dat je er zo enthousiast over bent.
Spannend! Gefeliciteerd, moeten jullie veel gaan klussen??
Dank! We leven nu al een hele tijd in mijn ministulpje, maar dan eindelijk een plekje voor ons samen. Heel fijn
Er moet wel het 1 en ander aan gebeuren; vloer, schilderen e.d. Maar dat lijkt me juist heel leuk, er samen echt iets leuks van maken.
Gefeliciteerd! Samenwonen is leuk! Klussen ook, zolang je geen ruzie maakt
Maar jullie wonen dus wel al samen in jouw huis? En nu dus naar een ander, groter huis
Wat leuk! Proficiat! Ook ik ga samenwonen. Moeten jullie nog veel doen? En jullie hebben gekocht of gaan jullie huren?
Leuk, gefeliciteerd! En dan van twee inboedels eentje maken?

Het ga jullie goed! Veel plezier en succes gewenst!
Veel plezier samen in jullie nieuwe huis. Hoop dat jullie een beetje dezelfde smaak en ideehebben anders kan het nog behoorlijk knetteren bij het inrichten haha!
Gefeliciteerd! Heel veel geluk in jullie huisje
quote:girlonly70 schreef op 24 januari 2013 @ 22:03:

Hoi Allemaal,

Vooral de afgelopen tijd veel gelezen, maar nu kan ik eindelijk ook een leuk bericht plaatsen!

Vriend en ik gaan na 5 jaar relatie dan eindelijk samenwonen Over 2 weken de tekenen en sleutel halen Een grote stap in ons leven, maar wat hebben we er zin in!

Eigenlijk wil ik alleen maar even de blijdschap delen....Gefeliciteerd met je nieuwe huisje.
Samenwonen kan ik het nog niet echt noemen... Eerder zo nu en dan samen leven ;)
Des te leuker girlonly, lekker een plek voor jullie samen creëren.
altijd heel leuk, nieuwe spannende tijd.

gefeliciteerd, veel geluk en plezier gewenst, maak er wat moois en goeds van!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Philein schreef op donderdag 24 januari 2013 22:13 Wat leuk! Proficiat! Ook ik ga samenwonen. Moeten jullie nog veel doen? En jullie hebben gekocht of gaan jullie huren?Ohh kijk ook leuk en natuurlijk Gefeliciteerd We gaan nu huren en dan flink wat sparen, zodat we straks (aantal jaar) iets kunnen gaan kopen. Moet het nodige gebeuren... Keuken,vloer, schilderen e.d. maar alleen maar leuk! En bij jullie nog veel te doen? Koop/Huur ?? Spannend allemaal zeg!
Wat leuk al die reacties allemaal! Dat maakt mij nog meer blij . Bedankt allemaal.
quote:Yvonne77 schreef op donderdag 24 januari 2013 22:21Jaaa die is leuk!!
quote:Philein schreef op donderdag 24 januari 2013 22:18 Des te leuker girlonly, lekker een plek voor jullie samen creëren.Ja absoluut, dan wordt het een echt een huisje voor ons samen
quote:girlonly70 schreef op 24 januari 2013 @ 22:19:

[...]

... En bij jullie nog veel te doen? Koop/Huur ?? Spannend allemaal zeg!Zelfde verhaal hier! Toevallig!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Wat leuk! Hier toevallig ook net dat besluit genomen . Vind het ook best 'spannend'
Begin van het einde.. Sterkte!
'klussen'? Hoort dat niet op de zwangerschaps-pijler?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven