Check up voor de daad..

24-01-2013 16:30 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je stapt de douche onder, werkt je stoppeltjes bij,je was je truusje van binnen en van buiten, smeert je daarna lekker in met bodylotion,kleed en doft je zelf mooi op, en huppekee naar de gene toe waarvan je al weet er is een kans dat...en gemeenschap plaatsvind.

Een voorbeeld: Je zit op de bank samen, je bent elkaar al lekker aan het opvozen, alles wordt heter vuriger en het moment komt dat truus aan de beurt is, maar dan slaan er in ene alarmbellen af, ik moet checken of truus nog wel fris is,meestal zeg ik dan ik ga nog even naar de wc ofzo... Hebben meer vrouwen dat? Of is het een fobie?
Ik vind vagina geen kutwoord. Zo heet t. Klaar. Die vrouwen die bang zijn voor hun eigen geslachtsdeel. Stom. It is what it is.
quote:koko67 schreef op 24 januari 2013 @ 16:36:

Je wast je truusje van binnen?Mijn Truus ziet nooit een washand van binnen
Mijn oudtante heet Truus.. ö!

(Wel een heel dramatisch topic trouwens..)
quote:manikshamanik schreef op 24 januari 2013 @ 18:19:

[...]

Yepz. Voor oraliteiten is een fris gewassen geslacht wel aangenaam, overigens.Een kutje moet toch nog wel wat naar een kutje smaken. Anders kan je net zo goed de zeep gaan aflikken.
quote:jaakds schreef op 25 januari 2013 @ 15:51:

[...]

Een kutje moet toch nog wel wat naar een kutje smaken. Anders kan je net zo goed de zeep gaan aflikken.Juist!
quote:mosdef schreef op 24 januari 2013 @ 18:43:

Ik vind vagina geen kutwoord. Vagina is toch wel degelijk een kutwoord.
Er komt vanzelf smaak aan.
quote:Frizzy schreef op 25 januari 2013 @ 17:35:

Er komt vanzelf smaak aan.Ah, jullie moeten eerst even 'rijpen'?
quote:jaakds schreef op 25 januari 2013 @ 15:51:Een kutje moet toch nog wel wat naar een kutje smaken. Anders kan je net zo goed de zeep gaan aflikken.Er is geen zeep ter wereld die lijflucht weg kan wassen. Gelukkig.
nog meer doen, en je hebt dadelijk constant last van vaginale schimmelinfecties.

En kom op, je bent geen 10. Noem het vagina i.p.v truus.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Nou rijpen, whatever. Voor de seks ff douchen.
quote:wished- schreef op 25 januari 2013 @ 22:11:

nog meer doen, en je hebt dadelijk constant last van vaginale schimmelinfecties.

Wel, ik dacht dat onderhand elke hedendaagse vrouw dit al wist, maar dat is dus niet. Degenen met een vagina waarschijnlijk wel, maar diegenen met een truus ...
Mijn hemel! Wat een onzinnige discussie is dit zeg. Ik ben vrouw en heb dus een kut (al 63 jaar). en het maakt me geen reet uit of je mijn kut nou spleet, yoni, geslachtsorgaan, poesje of genotsgleufje noemt. D'r zijn wel ergere dingen in de wereld om je druk om te maken.....
Ons varken heet Truus. Een kut van 65? Gerver.. Wij wassen ons Truusje nooit
quote:Frizzy schreef op 25 januari 2013 @ 22:17:

Nou rijpen, whatever. Voor de seks ff douchen.Mwoh, hangt er een beetje vanaf. Er zijn best situaties waarin 't me geen ene sodemieter uitmaakt Als de gewone dagelijks hygiëne in orde is mag dat douchen best ook wel naderhand. First things first
quote:luckyjane schreef op 26 januari 2013 @ 01:18:Ik ben vrouw en heb dus een kut (al 63 jaar). en het maakt me geen reet uit of je mijn kut nou spleet, yoni, geslachtsorgaan, poesje of genotsgleufje noemt.Aaarggggh, niet yoni!
quote:luckyjane schreef op 26 januari 2013 @ 01:18:

Mijn hemel! Wat een onzinnige discussie is dit zeg. Ik ben vrouw en heb dus een kut (al 63 jaar). en het maakt me geen reet uit of je mijn kut nou spleet, yoni, geslachtsorgaan, poesje of genotsgleufje noemt. D'r zijn wel ergere dingen in de wereld om je druk om te maken.....Wat dacht je van luckygame? :-)
Dasty
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Yoni = yeti? 🌺

Gerver een kut van 63

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven