Sneeuw!
zaterdag 26 januari 2013 om 12:47
quote:Cateautje schreef op 26 januari 2013 @ 11:50:
[...]
Ach, we hikken alweer tegen februari aan en dat is de kortste maand en dan is het alweer maart. Zo gebeurd. Gelukkig.
En maart heeft soms al 7 zomerse dagen (Zei ooit eens iemand tegen mij)
Ik kan de winter wel òmkijken...
[...]
Ach, we hikken alweer tegen februari aan en dat is de kortste maand en dan is het alweer maart. Zo gebeurd. Gelukkig.
En maart heeft soms al 7 zomerse dagen (Zei ooit eens iemand tegen mij)
Ik kan de winter wel òmkijken...
Maar dat is dan mijn mening...
zaterdag 26 januari 2013 om 13:33
Hier zeeland, hier sneeuwde het vanmorgen al toen ik uit bed kwam, nu is het opgehouden, heb wel mijn auto weer moeten uitgraven, er was echt veel gevallen
Volgende week wordt het natuurlijk een grote zooi, grond die nog bevroren is, gesmolten sneeuw en nog eens regen erbij, water dat niet weg kan......
Ik dweil mijn vloer ipv vanmiddag volgende week pas
Volgende week wordt het natuurlijk een grote zooi, grond die nog bevroren is, gesmolten sneeuw en nog eens regen erbij, water dat niet weg kan......
Ik dweil mijn vloer ipv vanmiddag volgende week pas
zaterdag 26 januari 2013 om 14:04
zaterdag 26 januari 2013 om 14:30
quote:Rara70 schreef op 26 januari 2013 @ 13:44:
Ik ga me zo eindelijk aankleden en een doos negerzoenen kopen (daar heb ik ineens zin in nadat ik de naam van John Williams een paar keer voorbij zag komen in een ander topic).
Zo, en nu naar de ActueelpijlerT
Die mag je toch niet meer zo noemen, die negerzoenen?
Ben alleen even kwijt hoe je ze dan moet noemen...
Ik ga me zo eindelijk aankleden en een doos negerzoenen kopen (daar heb ik ineens zin in nadat ik de naam van John Williams een paar keer voorbij zag komen in een ander topic).
Zo, en nu naar de ActueelpijlerT
Die mag je toch niet meer zo noemen, die negerzoenen?
Ben alleen even kwijt hoe je ze dan moet noemen...