Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 25 januari 2013 om 19:15
Maar eentje vandaag... ben aardig gesloopt. Hectisch op werk, vanmiddag naar opleiding, nieuwe locatie levert altijd enige stress op met rijden, maar daarnaast ook wel weer een persoonlijke grens overwonnen. Dat dan wel weer.
Zo kinderen naar bed en dan KO op de bank denk ik!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
vrijdag 25 januari 2013 om 22:05
Zit nu met een brede grijns jullie lieve reacties te lezen! Had een behoorlijke ***week, en dan is het zó fijn dat jullie, (zonder zelfs te vragen hoe en wat, dus ook niet nieuwsgierig!) zo lief voor me klappen. Dit topic maakt me vaak blij!
voor jullie!
Ik weet het, een heel zoete reactie, mara niet minder gemeend!
voor jullie!
Ik weet het, een heel zoete reactie, mara niet minder gemeend!
vrijdag 25 januari 2013 om 22:22
zaterdag 26 januari 2013 om 09:58
Ha Akakia, ik zei niet dat ik niet nieuwsgierig was (ik zat op mijn handen! haha) maar fijn dat je nu met een dikke grijns zit. Ik geef je dit na die ***week die je had:
Kanon, beetje bijgekomen gisteravond?
Ibi, hoe is je (werk)week geweest?
Kat, goed bezig met je tafel!
Hier schijnt de zon. Auto moet vandaag weer tot leven gewekt worden, man is nieuwe accu halen en gaat dat zelf doen (ik vraag me trouwens af hoe dat zou moeten als je niet nog een auto had. Wegenwacht bellen of zo, aan huis laten komen? Niet dat ik lid ben.) Straks schijnt het nog te gaan sneeuwen, ben benieuwd. En morgen doooooooi.....
Kanon, beetje bijgekomen gisteravond?
Ibi, hoe is je (werk)week geweest?
Kat, goed bezig met je tafel!
Hier schijnt de zon. Auto moet vandaag weer tot leven gewekt worden, man is nieuwe accu halen en gaat dat zelf doen (ik vraag me trouwens af hoe dat zou moeten als je niet nog een auto had. Wegenwacht bellen of zo, aan huis laten komen? Niet dat ik lid ben.) Straks schijnt het nog te gaan sneeuwen, ben benieuwd. En morgen doooooooi.....
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 26 januari 2013 om 09:58
zaterdag 26 januari 2013 om 12:57
@EV 1.55! Dat is niet groot, heb je er last van of maakt het je niet zoveel uit? Ik ben precies 20 centimeter langer dan jij.
@kanon. Altijd schrikken, een auto-ongeluk, ook al is het nog zo klein En een voor de andere bestuurder!
@akakia Zal ik de andere weekenddansjes maar doen?
@Steph Is de auto gereanimeerd? En geniet van het uit eten gaan.
Ik ben gisteren naar Ikea geweest met opa, was erg gezellig. Opa vindt het een heel bijzondere winkel, dat ze zoveel verkopen. Het duurt dus ook uuuuuren voor je eruit bent, want hij verdwaald gewoon in het assortiment Daarna nasi gegeten samen en zijn administratie gedaan. Een leuke dag en dat dankzij mijn moeder die griep heeft, daarom moest ik haar "beurt" opvangen.
Vanmorgen snel naar de Appie geweest, voor de sneeuw. Ik was net binnen toen het begon te sneeuwen, dus dat is mooi getimed. En nu zit ik te wachten op mijn nieuwe keukenschaar die je uit elkaar kunt klikken. Zó handig!
@kanon. Altijd schrikken, een auto-ongeluk, ook al is het nog zo klein En een voor de andere bestuurder!
@akakia Zal ik de andere weekenddansjes maar doen?
@Steph Is de auto gereanimeerd? En geniet van het uit eten gaan.
Ik ben gisteren naar Ikea geweest met opa, was erg gezellig. Opa vindt het een heel bijzondere winkel, dat ze zoveel verkopen. Het duurt dus ook uuuuuren voor je eruit bent, want hij verdwaald gewoon in het assortiment Daarna nasi gegeten samen en zijn administratie gedaan. Een leuke dag en dat dankzij mijn moeder die griep heeft, daarom moest ik haar "beurt" opvangen.
Vanmorgen snel naar de Appie geweest, voor de sneeuw. Ik was net binnen toen het begon te sneeuwen, dus dat is mooi getimed. En nu zit ik te wachten op mijn nieuwe keukenschaar die je uit elkaar kunt klikken. Zó handig!
zaterdag 26 januari 2013 om 16:49
Oh bootje, wat issie weer geweldig! Echt heel gave tas! Geweldig stofje en ontwerp! Gebruik je een patroon hiervoor of heb je dat echt helemaal zelf bedacht? En dank voor de overige weekenddansjes Lief trouwens, dat je met opa naar de Zweed bent geweest. Ik ben van de week ook geweest en kom altijd naar buiten met dingen waarvan ik niet begrijp hoe ik ooit zonder heb gekund
EV, goede vraag, van de wegenwacht, ik weet het niet. Wij hebben (eigenlijk man heeft) de luxe van een auto van de zaak, dus altijd redelijk nieuwe auto's met regelmatige beurten. Hopelijk doet je eigen bakkie het weer snel. Dank ook voor je bos bloemen. Wb. de overwinning (oké dan, als je zo aandringt ): mij werd gisteren totaal onverwachts gevraagd of iemand mee mocht rijden vanaf de nieuwe locatie terug naar mijn woonplaats. Aangezien ik niet zo heel makkelijk ben in autorijden, altijd wel aan mezelf twijfel en het in zo'n nieuwe situatie wel spannend vind, was het een grote overwinning om 'ja' te zeggen. Uiteindelijk valt het uiteraard immens mee en was het nog heel gezellig ook onderweg.
Steph, goed joh, dat haken een echte prof ben je inderdaad! Klinkt als een fijn weekend, geniet ervan!
kat, (beetje late reactie wel), maar je tafel ziet er echt mooi uit. Is het gelukt met de lak?
Ikbenik, geniet je van je weekend?
EV, goede vraag, van de wegenwacht, ik weet het niet. Wij hebben (eigenlijk man heeft) de luxe van een auto van de zaak, dus altijd redelijk nieuwe auto's met regelmatige beurten. Hopelijk doet je eigen bakkie het weer snel. Dank ook voor je bos bloemen. Wb. de overwinning (oké dan, als je zo aandringt ): mij werd gisteren totaal onverwachts gevraagd of iemand mee mocht rijden vanaf de nieuwe locatie terug naar mijn woonplaats. Aangezien ik niet zo heel makkelijk ben in autorijden, altijd wel aan mezelf twijfel en het in zo'n nieuwe situatie wel spannend vind, was het een grote overwinning om 'ja' te zeggen. Uiteindelijk valt het uiteraard immens mee en was het nog heel gezellig ook onderweg.
Steph, goed joh, dat haken een echte prof ben je inderdaad! Klinkt als een fijn weekend, geniet ervan!
kat, (beetje late reactie wel), maar je tafel ziet er echt mooi uit. Is het gelukt met de lak?
Ikbenik, geniet je van je weekend?
zaterdag 26 januari 2013 om 18:16
Bootje, wat vind ik die tas moooooi! Echt super! Zo'n leuk stofje ook, zo vrolijk en kleurig, echt knap ook gedaan. Ik doe het je niet na. Je bent een prof!
En jij ook, Steph!
En ik ook trouwens, want ik heb vandaag, samen met man, de nieuwe accu geplaatst én nog een creatieve oplossing verzonnen ook voor een probleempje wat we tegenkwamen. Maar het werkt! Jippie, ik ben weer mobiel! En trots dat we dit gedaan hebben samen. Was alles maar zo gemakkelijk op te lossen. Duidelijk probleem, duidelijke oplossing. Geeft zoveel voldoening. Was leuk (wel erg koud in de garage) en ik heb alweer lekker een rondje gereden. Hoera!
Akakia, ik rijd niet eens als mijn man erbij zit (als het niet persé moet), dus ik vind het een hele overwinning van je. Kun je je voorstellen hoe zwaar ik het taxirijden destijds vond, zeker als er mannen bij zaten? Pff, gelukkig hoef ik dat niet meer..
En jij ook, Steph!
En ik ook trouwens, want ik heb vandaag, samen met man, de nieuwe accu geplaatst én nog een creatieve oplossing verzonnen ook voor een probleempje wat we tegenkwamen. Maar het werkt! Jippie, ik ben weer mobiel! En trots dat we dit gedaan hebben samen. Was alles maar zo gemakkelijk op te lossen. Duidelijk probleem, duidelijke oplossing. Geeft zoveel voldoening. Was leuk (wel erg koud in de garage) en ik heb alweer lekker een rondje gereden. Hoera!
Akakia, ik rijd niet eens als mijn man erbij zit (als het niet persé moet), dus ik vind het een hele overwinning van je. Kun je je voorstellen hoe zwaar ik het taxirijden destijds vond, zeker als er mannen bij zaten? Pff, gelukkig hoef ik dat niet meer..
zaterdag 26 januari 2013 om 18:18
quote:bootje_op_de_golven schreef op 26 januari 2013 @ 12:57:
@EV 1.55! Dat is niet groot, heb je er last van of maakt het je niet zoveel uit? Ik ben precies 20 centimeter langer dan jij.
Ja, ik baal er heel erg van, hoewel alles aan mijn lijf in verhouding is en in de juiste proporties, zal ik maar zeggen.. dus dat zou een troost moeten zijn, maar toch. Ik baal ervan om altijd de kleinste te zijn, en geen indruk te maken. Over het hoofd gezien te worden. Althans, zo voelt het. Misschien heb ik (mede daarom) wel zo'n ontzettende geldingsdrang. Groter is ook veel gemakkelijker met kleding e.d. Ik moet echt zoeken!
Ja, ik baal er heel erg van, hoewel alles aan mijn lijf in verhouding is en in de juiste proporties, zal ik maar zeggen.. dus dat zou een troost moeten zijn, maar toch. Ik baal ervan om altijd de kleinste te zijn, en geen indruk te maken. Over het hoofd gezien te worden. Althans, zo voelt het. Misschien heb ik (mede daarom) wel zo'n ontzettende geldingsdrang. Groter is ook veel gemakkelijker met kleding e.d. Ik moet echt zoeken!
zaterdag 26 januari 2013 om 18:24
Bootje, het was EV haar auto die tijdelijk dood was. Maar ik snap de verwarring.
Wat een mooooooooie tas knap gemaakt zeg.
Wat een handige keukenschaar. En leuk met je opa naar de Ikea.
EV, zo fijn dat je auto weer het doet.
Vandaag nog naar de Zeeman geweest en ze hadden nog een paar breinaalden 8 Met mijn naam erop (ik ben blij).
Bij de Hema een mooie kol gezien en gepas, zegt Lief die kun jij ook maken Veel te moeilijke krul zit erin, kabel geloof ik dat die heet. Kan ik eindelijk recht en averecht breien zie ik een mooie kol met kabel, DIE GA IK ECHT NIET MAKEN.
Wat een mooooooooie tas knap gemaakt zeg.
Wat een handige keukenschaar. En leuk met je opa naar de Ikea.
EV, zo fijn dat je auto weer het doet.
Vandaag nog naar de Zeeman geweest en ze hadden nog een paar breinaalden 8 Met mijn naam erop (ik ben blij).
Bij de Hema een mooie kol gezien en gepas, zegt Lief die kun jij ook maken Veel te moeilijke krul zit erin, kabel geloof ik dat die heet. Kan ik eindelijk recht en averecht breien zie ik een mooie kol met kabel, DIE GA IK ECHT NIET MAKEN.
zaterdag 26 januari 2013 om 19:50
Kat, zeker kijken of het inderdaad mogelijk is, je rijbewijs. ik heb hem een paar jaar niet gebruikt, maar nu ik weer rijd vind ik het heerlijk dat ik, als het moet, onafhankelijk ben van een ander en het OV!
Trouwens, voor dat feestje, bij de Hema hebben ze heel fijn, stevig wegwerpservies (dus niet van die slappe witte bordjes) met leuke kleurtjes. Gebruik ik ook altijd bij feestjes.
Trouwens, voor dat feestje, bij de Hema hebben ze heel fijn, stevig wegwerpservies (dus niet van die slappe witte bordjes) met leuke kleurtjes. Gebruik ik ook altijd bij feestjes.
zaterdag 26 januari 2013 om 22:11
Kat, wat voor een soort garen heb je gekregen? Tafels en stoelen verven is ook knutselen hier.
Zou wel gaaf zijn als je het mocht halen. Gun je het zo.
Ik heb vanwege mijn epilepsie geen rijbewijs, krijg elke maand een zeeeer kleine aanval (die een mens die mij niet enorm lang kent niet ziet). Na een jaar aanvalsvrij zijn mag je een rijbewijs halen, wat ik wel begrijp maar ja op de fiets en het OV kom je vaak al een heel eind.
Zou wel gaaf zijn als je het mocht halen. Gun je het zo.
Ik heb vanwege mijn epilepsie geen rijbewijs, krijg elke maand een zeeeer kleine aanval (die een mens die mij niet enorm lang kent niet ziet). Na een jaar aanvalsvrij zijn mag je een rijbewijs halen, wat ik wel begrijp maar ja op de fiets en het OV kom je vaak al een heel eind.
zaterdag 26 januari 2013 om 22:34
Das balen Steph, hoe logisch het ook is, jammer is het wel.
Hier wel zin om te fröbelen maar niet boven op zolder. De houtkachel staat aan dus de CV is uit, dus is het boven te koud... Daarom nu maar weer de strijkkralen van de kinderen tevoorschijn gehaald en bezig met dit:
, maar dan met een plaatje bovenop dat zij leuk zullen vinden, namelijk Ninjago van Lego.
Ik moet er wel meteen 2 maken, want als de een wat krijgt, dan moet de ander het uiteraard ook. Zeker nu bij de jongste, dat is op het moment net een kopieerapparaat van zijn oudere broer...
Ik ben dus nog wel even bezig!
Hier wel zin om te fröbelen maar niet boven op zolder. De houtkachel staat aan dus de CV is uit, dus is het boven te koud... Daarom nu maar weer de strijkkralen van de kinderen tevoorschijn gehaald en bezig met dit:
, maar dan met een plaatje bovenop dat zij leuk zullen vinden, namelijk Ninjago van Lego.
Ik moet er wel meteen 2 maken, want als de een wat krijgt, dan moet de ander het uiteraard ook. Zeker nu bij de jongste, dat is op het moment net een kopieerapparaat van zijn oudere broer...
Ik ben dus nog wel even bezig!
zaterdag 26 januari 2013 om 23:10
Sorrie , weinig reactie van mijn kant, ibiman heeft een ongeluk gehad waardoor zijn gezicht in puin ligt. Vandaag was de hersteloperatie en dat ging goed, zojuist thuisgekomen uit t ziekenhuis. Er zijn 5 platen in zijn gezicht gezet om het te reconstrueren. Kinderen zijn nu uit logeren zodat we de 1ste nacht even tijd hebben om te kijken hoe het gaat zonder te hoeven rekening houden met of iets wel kindvriendelijk eruit ziet. ( zijn gezicht is onherkenbaar opgezwollen en hij spuugt steeds bloed, heel akelig!)
Dus als ik hier even niet ben dan is het omdat het hier druk is, moet nu alle voeding vermalen, want hij kan voorlopig niet kauwen.
Dus als ik hier even niet ben dan is het omdat het hier druk is, moet nu alle voeding vermalen, want hij kan voorlopig niet kauwen.