zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

We wilde eigenlijk een test bij de apotheek halen (eigen merk apotheek ofzo) maar waren een beetje laat vanochtend.

Dus misschien vanmiddag als we voor 18 uur daar kunnen zijn.

Aan de andere kant moet ik misschien gewoon nog even wachten. Misschien heb ik wel een hele lange cyclus. Vorige maand was het 32 dagen, maar dat zegt natuurlijk niets over deze maand.

En ik ben zoooo chagerijnig en zit mezelf enorm in de weg, dus dat zal wel betekenen dat ik ongesteld ga worden. Ik ken mn lijf niet goed genoeg.

Mag ik even gillen?

Fijn dat ik dit hier kwijt kan. Nu weer aan het werk !

Fijne dag allemaal dames
gil maar!
Als iemand nog op zoek is naar een leuk boek over zwangerschap (ervoor, tijdens en erna) enzo. Ik heb het Babyboom Zwangerzapboek. Hartstikke leuk en interessant boek. Ik heb toen de volle mep betaald maar je kan je nu als 'fan' aanmelden en het boek voor 5,72 krijgen op de website van babyboom. Ik vind het echt een aanrader.

pompompom

(xaar, ga eens aan het werk!)
Xaartje wat waardeloos zeg! Ik heb elke keer de clearblue testen gehad. Was erg tevreden over het resultaat. De teststreep kwam goed in beeld en je kan deze testen(de meesten inmiddels geloof ik) ook doen zonder ochtendurine. Wel heb ik steeds in een potje geplast en dan het ding erin gehouden. Weet je zeker dat je voldoende urine op het teststaafje hebt!

Deze testen kan je geloof ik ook bij veel servicepunten van de supermarkten krijgen, mocht je het vanavond niet voor 6 uur redden bij de apotheek'

Hier verder alles goed. Ga zo even weer poetsen, lijkt wel alsof mijn huis heel vies was, maar dat viel wel mee hoor, moet gewoon nu alles netjes hebben en houden van mezelf. Debiel he?

Xaar, ik blijf toch nog even duimen voor je!

Groetjes Ukkie
Xaar succes alvast met de nieuwe test, ik hoop dat je met deze wat meer geluk hebt dan met de vorige.

ik wist trouwens niet dat die dingen ook niet konden werken.

ik ga over een half uur mijn benen laten harsen. brrr pijnlijk!!!

Vanavond ga ik op bezoek bij een vriendin van mij, die is 7 maanden zwanger.

zij is ook pas jarig geweest, dus ik heb voor haar een grote mand gekocht, en daar allemaal mama en baby zwitsal spulletjes voor gehaald, en kinderspeelgoed voor in bad.

Het ziet er zo schattig uit.

Ik hoop dat ik snel zwanger wordt dat ik ook zoiets krijg :-)

fijne dag allemaal nog
Ukkie, nesteldrang ten top?!

Xaartje, AH XL is tot 22.00 en die hebben sowieso een halve drogisterij afd. Hou je ons op de hoogte?
Ukkie, lekker je huis aan kant. Voel me ook altijd goed als alles weer fris is. Ik ben ook veel bezig thuis met opruimen en schoonmaken, maar het ergste is dat ik mijn eigen koffer nog niet heb uitgepakt (2weken geleden thuisgekomen) hahahaha. Mn vriend vroeg al of ik van plan was bij m weg te gaan en daarom de koffer liet staan.

Wat een stom gedoe he met die testen. Ik heb de eerste 'gewoon' gedaan en de tweede het eerst opgevangen in een bakje. Het stickje word eerst ook helemaal roze als bewijs dat je goed gemikt hebt... maar daar bleef het bij. Ik hou het maar op een slechte batch ofzo.

Onze supermarkt heeft helaas geen testen. Anders rij ik wel even verder, het is koopavond.

Heb wel buikpijn dus ben bang dat ik toch ongesteld ga worden...
Xaartje, kan van spanning komen, van aankomende ongesteldheid of van kantelende baarmoeder. Rustig afwachten en de test of je ongesteldheid zal het uitwijzen. Erg ja, je koffer niet uitpakken, wel lachen die reactie van je vriend. Mijn man is gisteravond teruggekomen van Duitsland, was hij op cursus voor zijn werk en ik heb direct vanmorgen zijn koffertje uitgepakt(is namelijk eigenlijk de mijne) en er nu mijn ziekenhiuskoffer van gemaakt. Alles zit er al in, moet alleen nog even een borstel bij in, die ligt nu klaar op de trap.

Inderdaad nesteldrang Mogalie, kan gewoon niet tegen rommel op het moment. Manlief is dus gisterenavond thuisgekomen en nu ligt er weer troep in huis. Broek op de bank, jas over de stoel en niet op de kapstok, laders van zijn telefoons op het aanrecht en niet waar ze horen! Zijn kleine dingen die me normaal niks doen, maar nu moet het gewoon schoon en opgeruimd zijn.

Moet ook snel een nieuwe wasmachine komen nu, want kan het niet uitstaan dat de klein straks komt en mijn wasmachine nog naar de kl*ten is. Wil zelf kunnen wassen niet afhankelijk zijn van anderen.

Klappekloon, klinkt leuk dat pakket, zal ze vast heel blij mee zijn. Ik ben ook een echt zwitsalmoeder. Vind het heerlijk ruiken en zoonlief die toch gevoelige huid heeft kan er heel goed tegen en juist niet tegen natusan spullen, droogt zijn huid helemaal uit!

Ga nu aan de poets heb net even gegeten en uitgerust en kan er nu weer tegenaan.

Groetjes Ukkie
hahahaha ukkie druk aan de poets...nesteldrang in volle hevingheid toegeslagen!

koe al aan de zwangerschaps bh's. Ik heb toen ook bh's met beugel gehaald (idd ook bij livera) en heb absoluut geen moeite gehad met m'n melkklieren, dede het uitstekend.

oeps straks verder, moet wijffie van oppas halen!

@xaar, spannend! die van de DA zijn ook altijd oke (tenminste bij mij wel)
xaartje, wat een gedoe zeg met de testen......pffff ik had een clear bleu test.. prima test.. heb ook ff in het potje geplast, vind ik veel gemakkelijer.. succes meid!!

ukkie, denk je ook wel een beetje aan je rust...niet de hele dag door poetsen hoor, ha ha.. super gezellig dagje met je mannetje..

ringelding,ja inderdaad al zwangerschaps bh´s.. mooi optijd dacht ik zo!! maaruh zit beter dan gister mijn eigen bh´s..dat zat echt voor gene meter meer.. ukkie lachtte me al uit...

Zo net thuis, ff wat eerder van het werk weg gegaan, het was rustig, en ik erg moe...heb het nog druk genoeg vanavond.. ff boven schoonmaken, badkamer pffffff morgen voor een weekendje naar Valkenburg en vind het wel prettig om maandag in een schoon huis te komen.. ga nu eerst ff macaroni eten en dan zie ik wel weer....
Zo ben eindelijk thuis van het werk. pfff.. ik heb echt een kut-humeur. Ben al sinds 2 dagen alleen maar ruzie aan het zoeken of aan het huilen. Misschien heb ik deze maand wel een kortere cyclus....

Zo nu ga ik verder met mijn reep chocola. (:

Xaartje: is het nog gelukt met de test?

KK: leuk kado-idee!
pfffffffffff... geen zin meer in poetsen, ben moe!!! stop der zo maar mee denk ik.. lekker op de bank... of douche en optijd onder de wol!!!!!!

morgen vroeg ff naar de huisarts... ff overleggen hoe en wat... als der wat bijzonders uitkomt meldt Ukkie dat hiero wel ff...ik ben ff niet aanwezig..maandag avond denk ik wel weer.....

Aapje, eet smakelijk meid.....

Sinds ik zwanger ben heb ik helemaal geen zin in chocolade, terwijl ik normaal gesproken een echte chocolade eter ben... heel apart.. hetzelfde geldt voor brood... vind op moment helemaal niet zo lekker, maar moet van mezelf tussen de middag brood eten...maar ik kan nu ff niet zeggen dat ik het lekker vind..

wat zit het lichaam dan vreemd in elkaar....

Zo nog ff mijn moed verzamelen en de trappen stofzuigen, an vind ik het welletjes.....
o ja, we gaan een weekendje Valkenburg om te vieren dat we 1 jaar getrouwd zijn zondag 18 mei.... wat vliegt de tijd.. weet nog zo goed dat we hadden besloten om te gaan trouwen.. toen dachten we ach dat duurt nog een jaar..en nu is het alweer 2 jaar later.................. pffffffff
Ja dat weet ik ook nog goed. Toen leek het allemaal nog zo ver weg!

Wat leuk dat jullie lekker een weekend weg gaan! Goed idee om het zo te vieren!
@Xaartje: lekker zeg van die test, das bale. Snel een nieuwe halen idd. En gil maar ff hoor, ik zet mijn geluid wel ff wat zachter.

@ukkie: mocht je nog meer poetsdrang hebben, mijn huisje kan ook wel wat gebruiken :-). Is je wasmachine stuk, das onhandig zeg. Breng je het nu iedere keer naar buren ofzo?

Hier verder alles rustig, ben de laatste 2 dagen echt bekaf, gisterenavond viel ik na het eten meteen in slaap op de bank, gevolg, 's avonds wakker gelegen. Vanavond weer moe.

en, vat het niet verkeerd op, maar ik heb een voorgevoel. Ik weet niet waarom, maar op 1 of andere manier..tja. We zullen zien, zal het me wel inbeelden.

Wel lekker trouwens zo'n maandag vrij, daardoor is het weer sneller weekend. Druk weekend voor de boeg, morgen uit eten, zaterdag druk, zondag naar vrienden die net een 2e hebben.

En ik wil ff melden dat het forum me erg goed doet, vind het leuk met jullie. gewoon, zomaar.
Cooper, mijn ouders wonen ook bij mij in de wijk en dus ga ik nu de was bij mijn ouders doen. Wel lastig hoor, zeker met nesteldrang en een lege wasmand willen hebben. Zaterdag en zondag ga ik zeker daar alles weer wassen, misschien morgen al wel, maar goed mijn moeder moet ook haar wasjes doen natuurlijk. Als het goed is hebben we volgende week wel een nieuwe en dan kan ik zelf weer alles regelen. Ik heb trouwens al meer aanbiedingen gehad om te komen poetsen, maar mag ik bedanken? Ik houd het hier de komende weken wel bij en verder beetje relaxen en uitrusten voordat de baby komt.

Xaartje, nog nieuws?

Cooper, ik zal duimen dat je voorgevoel goed is!

Gezellig he om zo alle ins en out die je wilt delen met ons te kunnen delen. Leuk is dat toch!

Groetjes Ukkie
Koe, fijn weekend! En gefeliciteerd!

Ukkie, wasmachine kapot is idd balen!

Cooper, duim voor je!

Hier vloerendrama, aaaaaaaaarrrrrggggggggghhhhhhh!
Mogalie, dank je wel...

aapje, dat leek ons ook een leuk idee.. heb er enorm veel zin in!!

Cooper, ik duim voor je meid!!

Ik vind het ook super om op dit forum te schrijven... heerlijk soms ff alles van je af schrijven... gezellig.. en elke x ben ik weer benieuwd naar jullie verhalen....
uk: je hebt helemaal gelijk hoor, dat je niet bij mij komt poetsen :-) doe maar lekker rustig aan en geniet nog even van de laatste momenten.

mogalie: wat is er met je vloer?

koe: hoe voel je je, behalve happy? nog last van vervelende 'bijwerkingen"?
Cooper, ik voel me goed.. heb behoorlijke zere tieten.. ze groeien al goed ha ha!!! Ben erg moe, en last van mijn buik.. maaruh voel me eigenlijk best wel top, gelukkig!!
hahaha ik zie net dat ik genomineerd ben als forummer van de maand ! geen idee wie me daar voor opgegeven heeft

ik las opeens dat mensen op me gestemt hadden ...

gaan jullie nog stemmen deze maand ?
zal ff kijken Yamuna. Stem eigenlijk nooit, maar mijn stem heb je.
ik ben er achter wie me genomineert heeft... dat heeft ze gedaan omdat ik altijd toch heel blij was als anderen uit ons topic zwanger werden zo tussen mijn onderzoeken en geduldsbeproevingen door

nou vind ik zo lief !

thanx cooper !
dames, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en tot maandag!!!!

Liefs Koe
tot maandag koe !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven