VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Oja dat is lekker zeg Athena! pfff ik zou er maar een wijntje bij pakken
Ik zit al aan de wijn. Anders zou ik nu gillend door het huis rennen.

Dat ding moet morgen af en verstuurd. En gekke henkie (lees: athena) zit daar haar vrije avonduren aan te spenderen. Ik geloof dat ik morgen maar ga vertellen dat ze dat ding ergens op een donkere plek mag verstoppen.
Nee toch? Dat is toch serieus niet waar?

Doe maar een wijntje dan Athena

Eentje maar? Ik mag ze vast wel allemaal he?

Dan zijn deze voor jullie.
Hij doet het niet
Ik had een handdoek mee maar het hoefde niet. Dus Nathje wint .

Schorrie heeft 12 inch fiets maar die heeft hij al een jaar. Zadel en stuur zijn al in hoogte omhoog gegaan in de tussentijd. Ik weet niet of je dan naar 16 inch kunt, of dat dat juist weer te hoog is. Zeker als ze zonder zijwielen gaan is het wel weer handig dat een fiets een beetje laag is.

Babybjorn vast heel handig, maar ik houd het toch bij mijn Lodger. Die vind ik mooier .

Ik heb een appel gegeten ipv M&M's en pinda's. Echt goed!
Zo dan wel?

Boefje heeft ook al bijna een jaar een 12" fiets, maar wil er bijna niet op fietsen. Prefereert de driewieler van zijn broertje of het plastic loopfietsje.

Staat dan wel weer tegenover dat hij echt goed bezig is met zindelijk worden. Vandaag de hele dag op kdv zonder luier met maar 1 ongelukje.
Knappe Boef! Opeens maken ze een klik en dan gaat het ook gewoon heel goed met dat zindelijk worden he?

Als 1 wijntje niet genoeg is Athena, heb ik daar alle begrip voor hoor!

We gaan morgen wel even kijken wat goed past. Als het een 16" wordt dan kijken we naar een wat duurdere fiets die een vriend van ons verkoopt (van die cruise modellen) en als het een 12" wordt, dan een beetje neutrale versie waar later Japie zich ook met opgeheven hoofd ook op kan vertonen (lees geen prinsessenmeuk).

Morrie wat heb ik gewonnen? Eeuwige roem?
ik zit net op andere topics te lezen (namen discussie en madeliefff die een wonder wil) en daar is het zo gezellig, joh!
Ja, ik verbaas me er nog steeds over dat die klik er nu ineens is en wat voor verschil dat maakt.

Alhoewel leuke Cars-onderbroekjes ook goed stimuleren .

Ik ga toch nog maar wat commentaar op dat stomme stuk neerknallen en dan mijn bed in met een boek. Heb een erg goed exemplaar voor moederdag gekregen en heerlijk dik, dus ik kan even vooruit. Welterusten alvast!
slaap lekker! Succes met de vergadering!
Vast niet gezelliger dan hier. Ik waag me er niet aan hoor, zapte net ook al over een topic over originele uitnodigingen voor 1e verjaardag heen en vraag me dan echt af of ik nou gek ben of de rest van het forum.

Antwoord is open deur. Wie zich geroepen voelt, mag 'm intrappen. Ik ga te bedde.
Dank! Jullie met uitzoeken van een leuke fiets. Dag!
Eeuwige roem idd Nathje, fijn he!

Fysio is wel heel nuttig hoor. Knap hoe zo iemand in een kort gesprekje en na wat oefeningetjes gelijk door heeft waar de schoen wringt. Bij alles wat ze zei dacht ik: Ja, inderdaad, nu je het zegt!

Weet je waar ik bang voor ben? Dat Boefje straks 's nachts nog eerder zindelijk is dan Schorrie .
Wat een raar 'stuk' van die collega, Athena!!! Zonde van je tijd zeg. Skoll!

Wat we in ons nieuwe huisje nog moeten doen is iig de keuken plaatsen, de vloer leggen en iets met de muren. Stoffering als in gordijnen doe ik later wel, ik sleep gewoon mee wat hier hangt, tenzij we dan nog geen koper hebben want gestoffeerd staat denk ik wel beter.

Er zijn toch ook 14" fietsjes? Moet je wel ff naar zoeken, maar ze bestaan wel.

Vrolijk (en evt ook Nathje?) wij hebben dus die twee WtP fietsen in de aanbieding, als die nodig/gewenst zijn horen we 't wel!
leuke fiets 14" bij Bike Bambini
Heeft die fiets alleen handremmen? Onze kinderfiets heeft ook een terugtraprem, is dat niet handiger?

Waarom weet ik eigenlijk ook niet.
Nah die Drop, echt nooit geweten dat er 14" bestond! Maar dat is denk ik wel een goede hoogte want vaak is 16 net nog te hoog om echt door te trappen terwijl 12 echt veels te klein is.
Truste Athena, welk boek heb je gekregen?
Gezellig is het dus niet, echt vrouwenkattengevecht daar. Ik blijf liever hier een wijntje drinken.

Thanks voor het aanbod Drop!

En de hoeveelheid klussen valt wel mee toch? De keuken weten jullie al, maar de rest ook? En de kamer van de kinderen? (of slapen S&W op aparte kamers?
14" is een tussenmaat, net als de 18" die S&W nu hebben. Die maten worden niet zo vaak verkocht maar ik vond 18" voor de kinderen handiger omdat 20" echt te hoog en 16" echt te laag was.

Geen idee of terugtrapremmen handiger zijn, het ligt eraan wat je gewend bent denk ik!
Misschien is die 14" wel een goed maatje dan! Thanks voor het meedenken!
S&W slapen idd op aparte kamers. Ik heb voor Suske een 'zee'kamer in mijn hoofd, met blauwtinten en vissendecoraties en zo, maar het zal wel een piraten en of ridderkamer worden. Geen idee hoe ik dat ga aanpakken, die zeekamer lijkt me een stuk handiger met visnet aan het plafond en met schelpjes werken en zo. Alleen het zand mag wegblijven. Voor Wiske denk ik een kamer half roze, half rood, met zilver en goud opgewerkt, een lekker kitscherige prinsessenkamer. Voor onze slaapkamer heb ik twee tinten groen in mijn achterhoofd, en voor de huiskamer half aubergine-achtig en half ral 9001, da's een cremetint, maar voor de laatste twee kamers heb ik nog geen groen licht. Jammer he?
zeker jammer! Ik vind een ridderkamer eigenlijk ook wel leuk voor knullen. En dan vooral met die middeleeuwse meuk zoals een schild, (houten) zwaard en boeken over draken. Cute!

En eigenlijk vind ik dat jij wel groen licht moet krijgen als tegenprestatie voor dat werkweekendje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven