wakker?-geen kletsgroep

27-01-2013 02:52 75 berichten
Iemand nog wakker?

Bijna 3 uur. En gelukkig geen blikjes energy op de grond. Maar wel wakker.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik, maar dat komt door het tijdverschil. Waarom ben je wakker?
Ik ga nu slapen.
Welterusten dan maar, esther
quote:Verademuis schreef op 27 januari 2013 @ 03:05:

Ja ik, maar dat komt door het tijdverschil. Waarom ben je wakker?Waar woon je dan?
Brunei (op Borneo, Azie). Het is hier nu tien over tien 's morgens. Eigenlijk moet ik wat voor mijn werk doen, maar heb helemaal geen zin. Ben bezig met een uitgebreid ontbijt :-)
Oh, ik ben nu een beetje jaloers

.
Waarom ben je ng wakker?
Yep, hier nog een door het tijdsverschil (Zuid-Amerika), maar het is hier nog avond (kwart over tien ´s avonds).
Niet jaloers zijn hoor. Ik werk hier en mijn leven is eigenlijk heel normaal. Werken, boodschappen doen, sporten, afspreken met vrienden. Ik zou nu heel graag in Nederland willen zijn!
Yup, ik ook nog wakker... Nachtdienst....
Hier nog een Vera de Muis, gaan we schaatsen! En dropjes eten, en bruin brood met lekkere Nederlandse kaas...
quote:jippie55 schreef op 27 januari 2013 @ 03:17:

Waarom ben je ng wakker?
wat doe jij daar voor de kost?
Nou, sterkte dan maar Mila aangezien je niet antwoordt op vragen.

Je kan je overigens prima aansluiten bij het wakkerttopic hoor
Ik meeeeeeld me. Morgenavond een deadline en morgen al veel te doen dus moet het maar 's nachts.

En straks heb ik woorden te veel. Zucht.
Oei Orzoo, je bent nog laat bezig, succes!
quote:Llama schreef op 27 januari 2013 @ 03:22:

Hier nog een Vera de Muis, gaan we schaatsen! En dropjes eten, en bruin brood met lekkere Nederlandse kaas...Jaaaaaaaaaaaa! Ik zit nu aan vies wit smakeloos brood met cheddar kaas en het is gewoon niet hetzelfde. Dropjes heb ik toevallig gisteravond op toen ik met een aantal Nederlanders hier een heel erg verlaat Sinterklaasdobbelspel heb gespeeld. We hadden ook champagne en oliebollen, onder het mom van 'We vieren alles tegelijk'.
Orzoo, deadline voor? Dat ene tentamen?
quote:Verademuis schreef op 27 januari 2013 @ 03:27:

[...]

Jaaaaaaaaaaaa! Ik zit nu aan vies wit smakeloos brood met cheddar kaas en het is gewoon niet hetzelfde. Dropjes heb ik toevallig gisteravond op toen ik met een aantal Nederlanders hier een heel erg verlaat Sinterklaasdobbelspel heb gespeeld. We hadden ook champagne en oliebollen, onder het mom van 'We vieren alles tegelijk'.Leuk! Heb je ervan genoten?
Nee ander vak. Eind-essay bladiebla. Alleen het kutte is...dat ik ongeveer op de helft ben van wat ik allemaal wil vertellen maar al 3500 woorden heb (mag er 5000 met een marge van 10%)
quote:MilaDila schreef op 27 januari 2013 @ 03:23:

wat doe jij daar voor de kost?Ik werk als leerkracht op een internationale school.
quote:Orzoo schreef op 27 januari 2013 @ 03:30:

Nee ander vak. Eind-essay bladiebla. Alleen het kutte is...dat ik ongeveer op de helft ben van wat ik allemaal wil vertellen maar al 3500 woorden heb (mag er 5000 met een marge van 10%)Gewoon alles opschrijven en dan kan je altijd nog de lidwoorden en bijvoegelijke nmw verwijderen. Is mijn ervaring
quote:Verademuis schreef op 27 januari 2013 @ 03:12:

Brunei (op Borneo, Azie). Het is hier nu tien over tien 's morgens. Eigenlijk moet ik wat voor mijn werk doen, maar heb helemaal geen zin. Ben bezig met een uitgebreid ontbijt :-)Mooie zon of maan, diertjes, bloemknoppen, wolken en lekker eten. Ja, ik word wel wat jaloers
Dat klinkt leuk Verademuis, zitten daar zoveel Nederlanders dan? Het is gek hoe blij je soms kunt worden van dingen van ´thuis´ als drop en oliebollen. Die hadden we hier ook met oud&nieuw (zelfgemaakt). Nu op naar Koninginnedag, dat vieren we hier altijd met véél enthousiasme!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven