wakker?-geen kletsgroep
zondag 27 januari 2013 om 03:34
quote:jippie55 schreef op 27 januari 2013 @ 03:33:
[...]
Gewoon alles opschrijven en dan kan je altijd nog de lidwoorden en bijvoegelijke nmw verwijderen. Is mijn ervaring Nee dat mag ik niet doen. Extra bijkletsen ben ik heel goed in. Schrappen vind ik een ramp. Ik probeer het gewoon nog in 5000 te proppen en dan heb ik nog wat over voor een inleiding.
[...]
Gewoon alles opschrijven en dan kan je altijd nog de lidwoorden en bijvoegelijke nmw verwijderen. Is mijn ervaring Nee dat mag ik niet doen. Extra bijkletsen ben ik heel goed in. Schrappen vind ik een ramp. Ik probeer het gewoon nog in 5000 te proppen en dan heb ik nog wat over voor een inleiding.
zondag 27 januari 2013 om 03:35
quote:Verademuis schreef op 27 januari 2013 @ 03:34:
Succes Orzoo! Ik hoop dat je binnen de marge kunt blijven. Maar je moet vannacht sowieso nog heel veel schrijven dus. Ik heb dat altijd met rapporten schrijven. 's Nachts gaat dat toch het best met tijdsdruk als grootste motivatie.Technisch gezien heb ik nog een uurtje of 20.5 om het af te krijgen En aangezien ik die 3500 in een uurtje of 3 eruit gekregen heb zal het wel lukken.
Succes Orzoo! Ik hoop dat je binnen de marge kunt blijven. Maar je moet vannacht sowieso nog heel veel schrijven dus. Ik heb dat altijd met rapporten schrijven. 's Nachts gaat dat toch het best met tijdsdruk als grootste motivatie.Technisch gezien heb ik nog een uurtje of 20.5 om het af te krijgen En aangezien ik die 3500 in een uurtje of 3 eruit gekregen heb zal het wel lukken.
zondag 27 januari 2013 om 03:37
zondag 27 januari 2013 om 03:41
Llama, ik vind het fascinerend om te zien hoe Nederlands je wordt in het buitenland. Ik ben nu 6 jaar weg en vier alles heel uitgebreid. En ik ben gaan houden van Delfts blauwe kopjes, stroopwafels en nog meer dingen waar ik in NL geen bal aan vond.
Mila, het is hier prachtig en ik geniet er echt van. Maar het is soms ook moeilijk om zo ver weg te zijn, alleen aan de andere kant van de wereld.
Aankomende zomer ga ik terug emigreren naar Nederland.
Mila, het is hier prachtig en ik geniet er echt van. Maar het is soms ook moeilijk om zo ver weg te zijn, alleen aan de andere kant van de wereld.
Aankomende zomer ga ik terug emigreren naar Nederland.
zondag 27 januari 2013 om 03:48
Jaaaaaaaa Mila, dat ken ik. Daar hoor ik heel vaak over, heb het zelf ook wel eens gezien en kan me er nogal aan ergeren...
Nou ben ik zelf ook een typisch gevalletje van Grenzeloos Verliefd al hoef ik er absoluut niet mee op tv. En ben ik die hele emigratiefase al lang voorbij.
Waarom heb je besloten weer naar Nederland te gaan Vera? Denk je dat je weer kunt wennen? Lijkt me toch lastig hoor.
Nou ben ik zelf ook een typisch gevalletje van Grenzeloos Verliefd al hoef ik er absoluut niet mee op tv. En ben ik die hele emigratiefase al lang voorbij.
Waarom heb je besloten weer naar Nederland te gaan Vera? Denk je dat je weer kunt wennen? Lijkt me toch lastig hoor.
zondag 27 januari 2013 om 03:56
Ja, grenzeloos verliefd ken ik heel goed. Ik zit zelfs in een aflevering van een aantal jaar geleden (niet als hoofdpersoon), omdat het meisje waar het om ging bij mij werkte. En ik ging prive ook soms met haar om. Zo belandde ik een aantal keer op film. Bizar om mee te maken, de programmamakers vliegen geregeld in en filmen alles wat los en vast zit. En dan moet je afwachten wat ze er uiteindelijk van maken. In dit geval een nogal uit zijn verband getrokken, stereotype verhaal. Gelukkig is het voor hun allemaal goed afgelopen en wonen zij alweer een aantal jaar in Nederland met hun kindje.
zondag 27 januari 2013 om 04:05
Llama, mijn contract loopt af en ik zou wel kunnen blijven als ik zou willen, maar ik vind het leven hier moeilijk. Ik ga het werk ontzettend missen, maar als ik hier langer blijf ga ik denk ik heel ongelukkig worden. Dat wil ik voor zijn. En ik heb altijd gezegd: 'Ik doe dit zolang het leuk blijft' en daar ga ik me aan houden. Ik denk dat het anders is als je, zoals jij volgens mij, ergens naar toe gaat om te settelen met een partner. Ik ben single en ben alleen voor mijn werk in het buitenland beland. Toen ik wegging uit Nederland was dat in principe voor een jaar. Nu ben ik zes jaar verder, heb ik in twee landen gewoond en gewerkt en ik ben er klaar mee.
Terug naar Nederland vind ik doodeng en ik denk dat het heel lang gaat duren voordat ik alles weer op de rit heb en happy ben. Vooral omdat ik nog niets heb, geen baan, geen woonplaats... Daar wordt wel druk aan gewerkt hoor! En ik zie mezelf ook wel weer in een ander land belanden als het in NL niet lukt. Dat is wel het voordeel als je geen rekening hoeft te houden met een partner of je gezin. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Ik vind het wel heel fijn dat ik een poosje dichter bij familie en vrienden ben, want die mis ik heel erg!
Terug naar Nederland vind ik doodeng en ik denk dat het heel lang gaat duren voordat ik alles weer op de rit heb en happy ben. Vooral omdat ik nog niets heb, geen baan, geen woonplaats... Daar wordt wel druk aan gewerkt hoor! En ik zie mezelf ook wel weer in een ander land belanden als het in NL niet lukt. Dat is wel het voordeel als je geen rekening hoeft te houden met een partner of je gezin. Ik kan gaan en staan waar ik wil. Ik vind het wel heel fijn dat ik een poosje dichter bij familie en vrienden ben, want die mis ik heel erg!
zondag 27 januari 2013 om 04:08
Spannend Vera, weer een heel nieuw avontuur!
Mijn vriend is Boliviaans, dus ja, dat is meteen een heel ander verhaal. Ik kan me voorstellen dat je het leven daar lastig vind. Ik vind dat hier namelijk ook, maar hij brengt het voor mij in balans. Anders was ik hier zeker niet gaan wonen.
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken, fijne avond / dag iedereen!
Mijn vriend is Boliviaans, dus ja, dat is meteen een heel ander verhaal. Ik kan me voorstellen dat je het leven daar lastig vind. Ik vind dat hier namelijk ook, maar hij brengt het voor mij in balans. Anders was ik hier zeker niet gaan wonen.
Ik ga lekker mijn bedje opzoeken, fijne avond / dag iedereen!