wakker?-geen kletsgroep

27-01-2013 02:52 75 berichten
Iemand nog wakker?

Bijna 3 uur. En gelukkig geen blikjes energy op de grond. Maar wel wakker.
Hoe oud ben je nu? Toch een keertje stoppen met die nieuwsgierigheid
Alle reacties Link kopieren
quote:Verademuis schreef op 27 januari 2013 @ 04:12:

[...]

Dat is zeker balen! Hoe komt het dat je wakker bent?Was bang dat ik me zou verslapen :P heel stom eigenlijk...
Verademuis, lees net nog dat je binnenkort terugkomt naar nl, veel succes alvast! Hoop dat je gauw weer je plekje vind
Nieuwsgierig zijn is niet erg! Ik ben 31.

Denk je dat je nog kunt slapen nu. Mijn ervaring is dat als ik eenmal wakker ben en actiefiets ga doen (bv. forummen), ik daarna net zo goed wakker kan blijven.
quote:flowerpower91 schreef op 27 januari 2013 @ 04:36:

Verademuis, lees net nog dat je binnenkort terugkomt naar nl, veel succes alvast! Hoop dat je gauw weer je plekje vind Dankjewel!
Flowerpower, heb je iets belangrijks vandaag, dat je bang was om je te verslapen?
quote:Verademuis schreef op 27 januari 2013 @ 04:49:

Flowerpower, heb je iets belangrijks vandaag, dat je bang was om je te verslapen?

Nee dat niet eens, k ga zo werken en bezig met een opleiding binnen mn werk, dus mag veel 'nieuwe'dingen gaan doen en wil niks missen :P

Heb je zelf nog wat leuks vandaag in de planning?
Ik moet naar mijn werk om voor te bereiden voor aankomende week. Afgelopen vrijdag had ik daar geen puf meer voor. Het is hier een hectische tijd geweest en ik ben heel moe. Ik ga zo eerst een aflevering van een serie kijken en daarna dus naar mijn werk. Vanavond uit eten met mensen van de sportschool, dus dat is wel gezellig.

Succes met je werkdag, het gaat vast goed. Ik vind nieuwe dingen doen op mijn werk altijd leuk. Nieuwe uitdagingen motiveren enorm en ik vind het altijd erg prettig als ik merk dat ik mezelf aan het ontwikkelen ben.
Dankjewel, jij ook een fijne dag
goedemorgen helaas al wakker.

Hoe voorkom je toch onnodig stressen, want dat doe ik me toch veel. Kan er gewoon zo van in paniek raken..
Klaaaaaar.

Alleen morgen nog ff de puntjes op de i (titelblad, referenties)
Wil je net gaan slapen begint het kind van de buren hysterisch te krijsen
Cookie-Dough, geen idee hoe je dat voorkomt, sorry!

Orzoo, goed gedaan en balen van het kind!
Kind heeft de bek weer gehouden Ik eet nog een broodje en strompel de trap op.
quote:Cookie-Dough schreef op 27 januari 2013 @ 05:45:

goedemorgen helaas al wakker.

Hoe voorkom je toch onnodig stressen, want dat doe ik me toch veel. Kan er gewoon zo van in paniek raken..waar maak je je druk om dan?
maakt niet uit waarom ik stress, kan ineens opkomen "zijn de deuren gesloten op het werk, het koffiezetapparaat uit. " heb een drukke hectische periode op het moment waarbij ik moeilijk tot rust kom. En dan steeds komen er spontaan gedachten in mijn hoofd die dan de leiding nemen waardoor ik ga stressen en er aan blijf denken. Terwijl toch zeker is dat de deuren dicht zijn enz..
Cookie Ik herken die gedachten heel goed. Ik heb voor mezelf de afspraak : als ik er vanmiddag nog over pieker ga ik kijken/ iemand vragen om even te gaan kijken. Dit is nog nooit nodig geweest.
@ Vera Ik heb de afgelopen week vaak aan je gedacht. Hebben jullie nog Hoog Bezoek gehad?
gaan kijken is geen optie, ik ben dan altijd blij wanneer ik weer kan gaan werken maar hoef pas dinsdag weer :( ach uiteindelijk komt alles vast wel goed
Geen collega in buurt die eventueel zou kunnen gaan kijken?
nee sowieso zijn we 7 dagen open dus is er niks aan de hand. Maar dat soort dingen maak ik soms wel druk om als ik bijv vrijdags werk dan voel ik me pas beter als ik weet dat ze de zaterdag aan t werk zijn, en er dus niks aan de hand was anders hadden ze gebeld..
quote:Cookie-Dough schreef op 27 januari 2013 @ 09:57:

nee sowieso zijn we 7 dagen open dus is er niks aan de hand. Maar dat soort dingen maak ik soms wel druk om als ik bijv vrijdags werk dan voel ik me pas beter als ik weet dat ze de zaterdag aan t werk zijn, en er dus niks aan de hand was anders hadden ze gebeld..Heel herkenbaar.
@ Bankje: Ja! Ik ben zelfs een aantal keer op de Nederlandse tv geweest, tijdens handje schudden. Gisteravond nog bij Blauw Bloed, heb ik begrepen. Zelf kan ik het niet terugkijken, want het internet is hier te langzaam voor uitzendinggemist. En ik heb samen met mijn collega's een gesprek gehad met prins WA over onderwijs. Het was echt heel leuk om mee te maken.
quote:bankje schreef op 27 januari 2013 @ 10:00:

[...]

Heel herkenbaar.ach alles komt allemaal wel weer goed. Is het daar ook zulk bagger weer?
@ Vera op de site van de EO en het Reformatorisch Dagblad staan veel foto's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven