wakker?-geen kletsgroep
zondag 27 januari 2013 om 04:54
quote:Verademuis schreef op 27 januari 2013 @ 04:49:
Flowerpower, heb je iets belangrijks vandaag, dat je bang was om je te verslapen?
Nee dat niet eens, k ga zo werken en bezig met een opleiding binnen mn werk, dus mag veel 'nieuwe'dingen gaan doen en wil niks missen
Heb je zelf nog wat leuks vandaag in de planning?
Flowerpower, heb je iets belangrijks vandaag, dat je bang was om je te verslapen?
Nee dat niet eens, k ga zo werken en bezig met een opleiding binnen mn werk, dus mag veel 'nieuwe'dingen gaan doen en wil niks missen
Heb je zelf nog wat leuks vandaag in de planning?
zondag 27 januari 2013 om 05:07
Ik moet naar mijn werk om voor te bereiden voor aankomende week. Afgelopen vrijdag had ik daar geen puf meer voor. Het is hier een hectische tijd geweest en ik ben heel moe. Ik ga zo eerst een aflevering van een serie kijken en daarna dus naar mijn werk. Vanavond uit eten met mensen van de sportschool, dus dat is wel gezellig.
Succes met je werkdag, het gaat vast goed. Ik vind nieuwe dingen doen op mijn werk altijd leuk. Nieuwe uitdagingen motiveren enorm en ik vind het altijd erg prettig als ik merk dat ik mezelf aan het ontwikkelen ben.
Succes met je werkdag, het gaat vast goed. Ik vind nieuwe dingen doen op mijn werk altijd leuk. Nieuwe uitdagingen motiveren enorm en ik vind het altijd erg prettig als ik merk dat ik mezelf aan het ontwikkelen ben.
zondag 27 januari 2013 om 09:36
maakt niet uit waarom ik stress, kan ineens opkomen "zijn de deuren gesloten op het werk, het koffiezetapparaat uit. " heb een drukke hectische periode op het moment waarbij ik moeilijk tot rust kom. En dan steeds komen er spontaan gedachten in mijn hoofd die dan de leiding nemen waardoor ik ga stressen en er aan blijf denken. Terwijl toch zeker is dat de deuren dicht zijn enz..
zondag 27 januari 2013 om 09:57
zondag 27 januari 2013 om 10:00
quote:Cookie-Dough schreef op 27 januari 2013 @ 09:57:
nee sowieso zijn we 7 dagen open dus is er niks aan de hand. Maar dat soort dingen maak ik soms wel druk om als ik bijv vrijdags werk dan voel ik me pas beter als ik weet dat ze de zaterdag aan t werk zijn, en er dus niks aan de hand was anders hadden ze gebeld..Heel herkenbaar.
nee sowieso zijn we 7 dagen open dus is er niks aan de hand. Maar dat soort dingen maak ik soms wel druk om als ik bijv vrijdags werk dan voel ik me pas beter als ik weet dat ze de zaterdag aan t werk zijn, en er dus niks aan de hand was anders hadden ze gebeld..Heel herkenbaar.
zondag 27 januari 2013 om 10:10
@ Bankje: Ja! Ik ben zelfs een aantal keer op de Nederlandse tv geweest, tijdens handje schudden. Gisteravond nog bij Blauw Bloed, heb ik begrepen. Zelf kan ik het niet terugkijken, want het internet is hier te langzaam voor uitzendinggemist. En ik heb samen met mijn collega's een gesprek gehad met prins WA over onderwijs. Het was echt heel leuk om mee te maken.