Werk & Studie alle pijlers

Help aub!

27-01-2013 15:01 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik doe momenteel de opleiding medewerker Personeel en Arbeid mbo 4, maar ik loop tegen de BPV opdrachten aan. Kan iemand mij hiermee helpen, of kan ik van iemand de opdrachten krijgen om te zien hoe ik moet aanpakken.

Alvast bedankt!
Als je antwoord wilt op je vraag is het misschien handig om je topic titel te laten veranderen want nu weet niemand waar het over gaat zonder eerst op t topic te klikken.
Als je nou gewoon een verslag maakt met inleiding (wat en waarom gedaan), beschrijving wat je gedaan hebt en welke methodes je gebruikt hebt, resultaten die je geboekt hebt en dan conclusies? Gewoon in je eigen woorden opschrijven en dan daarmee naar een docent en dan om feedback vragen?
Bedankt Aikidoka
De truc met dit soort verslagen is dat je gewoon moet beginnen. Niemand die dit voor het eerst doet weet precies hoe het moet. En het is ook de bedoeling dat je dit leert.

Ik lees regelmatig (concept) stageverslagen van stagiairs in mijn bedrijf en ik wil je best op weg helpen met een indeling/layout/leidraad/kader of hoe je het wilt noemen met een korte omschrijving van wat je kunt schrijven in zo'n verslag. Maar je zult de rest zelf moeten invullen. Als je dat wilt moet je dat hier maar even melden. Dan ga ik er straks even voor zitten zodra mijn kinderen in bed liggen.
Hallo leentjedb,

Dat zou ik heel fijn vinden, echt tof van je!
Koekje mail me even op leentjedbviva apestaart gmail punt com want ik begin lichtjes getikt te raken van het forum dat er steeds uit ligt. Dan reageer ik via de mail en loop niet het risico dat ik een lange post kwijtraak omdat het forum weer vastloopt.

Keeping my fingers crossed. Misschien dat deze post er wel door komt.
Leentje, ik heb je gemaild.
Blijkbaar is mijn vorige bericht er toch door gekomen terwijl ik na verzenden van het forum af geknikkerd werd.

Ik heb even in Word zitten tikken voor je. Maar als ik die tekst hier plak dan is alle opmaak opeens zoek (en ik heb geen zin om ze hier weer te allemaal te moeten toevoegen, voor zover dat al mogelijk is). En met die opmaak is het veel makkelijker lezen dus als je me even een mail stuurt dan stuur ik je het docje compleet met opmaak.
O, ik had mijn vorige post openstaan en was even wat anders gaan doen tussendoor. Dan krijg je dus crossposts.

Anyway, ik ga je mailen.
You've got mail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven