Help aub!
zondag 27 januari 2013 om 15:01
zondag 27 januari 2013 om 18:44
zondag 27 januari 2013 om 19:19
De truc met dit soort verslagen is dat je gewoon moet beginnen. Niemand die dit voor het eerst doet weet precies hoe het moet. En het is ook de bedoeling dat je dit leert.
Ik lees regelmatig (concept) stageverslagen van stagiairs in mijn bedrijf en ik wil je best op weg helpen met een indeling/layout/leidraad/kader of hoe je het wilt noemen met een korte omschrijving van wat je kunt schrijven in zo'n verslag. Maar je zult de rest zelf moeten invullen. Als je dat wilt moet je dat hier maar even melden. Dan ga ik er straks even voor zitten zodra mijn kinderen in bed liggen.
Ik lees regelmatig (concept) stageverslagen van stagiairs in mijn bedrijf en ik wil je best op weg helpen met een indeling/layout/leidraad/kader of hoe je het wilt noemen met een korte omschrijving van wat je kunt schrijven in zo'n verslag. Maar je zult de rest zelf moeten invullen. Als je dat wilt moet je dat hier maar even melden. Dan ga ik er straks even voor zitten zodra mijn kinderen in bed liggen.
zondag 27 januari 2013 om 21:49
Koekje mail me even op leentjedbviva apestaart gmail punt com want ik begin lichtjes getikt te raken van het forum dat er steeds uit ligt. Dan reageer ik via de mail en loop niet het risico dat ik een lange post kwijtraak omdat het forum weer vastloopt.
Keeping my fingers crossed. Misschien dat deze post er wel door komt.
Keeping my fingers crossed. Misschien dat deze post er wel door komt.
maandag 28 januari 2013 om 00:03
Blijkbaar is mijn vorige bericht er toch door gekomen terwijl ik na verzenden van het forum af geknikkerd werd.
Ik heb even in Word zitten tikken voor je. Maar als ik die tekst hier plak dan is alle opmaak opeens zoek (en ik heb geen zin om ze hier weer te allemaal te moeten toevoegen, voor zover dat al mogelijk is). En met die opmaak is het veel makkelijker lezen dus als je me even een mail stuurt dan stuur ik je het docje compleet met opmaak.
Ik heb even in Word zitten tikken voor je. Maar als ik die tekst hier plak dan is alle opmaak opeens zoek (en ik heb geen zin om ze hier weer te allemaal te moeten toevoegen, voor zover dat al mogelijk is). En met die opmaak is het veel makkelijker lezen dus als je me even een mail stuurt dan stuur ik je het docje compleet met opmaak.