Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Yeah, "laatste" is terug!
Ondanks het bericht in het mod-topic dat met de werkzaamheden ook de mobiele versie (goed) zou moeten werken: dat klopt niet, nog steeds dezelfde problemen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik krijg (sinds het onderhoud van maandag) geen meldingen meer als er berichten op mijn topic zijn geplaatst (Kind in je Uppie deel 3). Ik heb het al een keer opnieuw ingesteld, maar dit heeft geen effect gehad.

Is hier iets aan te doen?
quote:Rifkaa schreef op 15 januari 2013 @ 18:24:

Yeah, "laatste" is terug! +1!
@Yezka: dit laat ik direct nakijken

@himalaya: mijn melding betrof met name dat de mobiele site een error in beeld gaf zodat je niet kunt inloggen. Bedoel je dat je daar nog steeds last van hebt, of bedoel je een ander probleem? Het enige waar denk ik nog geen goede oplossing voor is is dat je langere tijd ingelogd blijft op de mobiele site.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:ModeratorViva schreef op 17 januari 2013 @ 15:50:

@himalaya: mijn melding betrof met name dat de mobiele site een error in beeld gaf zodat je niet kunt inloggen. Bedoel je dat je daar nog steeds last van hebt, of bedoel je een ander probleem? Het enige waar denk ik nog geen goede oplossing voor is is dat je langere tijd ingelogd blijft op de mobiele site.

Alle 'same message as last post', 'gebruiker heeft geen toegang tot dit forum', 'input ontbrekende' een keer of tig, en evenveel blanco schermen weg moeten klikken, het er uit klappen van de app, het niet correct quoten (zonder rare tekens) en het plaatsen van een bericht onder een quote en in het juiste topic zijn ook nog niet opgelost hoor.

Bovendien moest ik net weer inloggen op de app en dan is het laatste bericht wat ik zie in het mod-topic van 7 januari.

(of is de mobiele site weer wat anders dan de app?)
Hi, ja mobiele site en app is inderdaad wat anders, vandaar de verwarring.

Met de app is de nieuwe versie waarin error reports verstuurd kunnen worden als de app crasht, onderweg naar de Apple store. Stiekem hoop ik dat, ondanks dat er niets specifieks is gedaan nog mbt de gemeldde problemen, de nieuwe versie toch wel goed werkt. Geen idee waarom, maar wie weet maakt het verschil (vooral omdat ik niet kan begrijpen dat hij op m'n eigen telefoon wel goed werkt en op sommige andere telefoons niet). In ieder geval zou deze versie de ontwikkelaars wel moeten kunnen helpen in het oplossen van de problemen.

De mobiele site bereik je bijv. via Safari op je iPhone en dan naar forum.viva.nl gaan.

Mod,

Er staan ook berichten in topics die er niet thuis horen, wat heel ergens anders over gaat.
.
Ik gebruik geen Iphone meer dus wat moet ik dan doen??

Gewoon via internet het forum op?
quote:yasmijn schreef op 17 januari 2013 @ 16:53:

Ik gebruik geen Iphone meer dus wat moet ik dan doen??

Gewoon via internet het forum op?Ja!
quote:Appel_ke schreef op 17 januari 2013 @ 17:32:

[...]

Ja!Oke
quote:yasmijn schreef op 17 januari 2013 @ 16:18:

Mod,

Er staan ook berichten in topics die er niet thuis horen, wat heel ergens anders over gaat.

Dat is helaas een bekend probleem waar sommige gebruikers last van hebben als ze de app gebruiken. Voor de meeste app problemen blijft het nog steeds een raadsel waar ze door veroorzaakt worden (vooral omdat op een aantal iPhones, zoals bijvoorbeeld die van mezelf, alles wel goed gaat en de app geen problemen kent.)

Er is wel een nieuwe app versie op weg naar de Apple store. Waarschijnlijk lost het de problemen nog niet op, maar als de app crasht kan er nu een error report verzonden worden. Hopelijk helpt dit de ontwikkelaars om de oorzaak van de problemen vast te kunnen stellen.

Misschien moet Apple in de ban

Ik heb het gedaan. Wat een verademing!
Ik kom niet op de psyche en sekspijler. Wit scherm met in de url dat krulletje wat je altijd ziet als jullie onderhoud plegen.

Gaat het hier ooit nog eens stabiel draaien?
Meerdere pijlers doen het niet. O.a: psyche en seks.
quote:mali30 schreef op 19 januari 2013 @ 20:37:

Irritant zeg, ik kan niet op psyche het is hier de hele week al deut!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Bij mij doen ze het nu weer wel.
quote:ModeratorViva schreef op 18 januari 2013 @ 09:33:

[...]

Dat is helaas een bekend probleem waar sommige gebruikers last van hebben als ze de app gebruiken. Voor de meeste app problemen blijft het nog steeds een raadsel waar ze door veroorzaakt worden (vooral omdat op een aantal iPhones, zoals bijvoorbeeld die van mezelf, alles wel goed gaat en de app geen problemen kent.)

Er is wel een nieuwe app versie op weg naar de Apple store. Waarschijnlijk lost het de problemen nog niet op, maar als de app crasht kan er nu een error report verzonden worden. Hopelijk helpt dit de ontwikkelaars om de oorzaak van de problemen vast te kunnen stellen.Dat is precies wat er bij mij ook al twee keer is gebeurd. Vooral frustrerend als je een lang bericht aan het tikken bent op je touchscreen en dan dus eerst een error krijgt en dan een post op een ander topic dan de bedoeling was.
Ben ik de enige die een uitslag van een poll niet te zien krijgt, en het topic minstens 3 keer moet refreshen en heropenen en dan als ik geluk heb een keer de uitslag zie?
Ben je mobiel? Dan zie ik ook geen polls. Doorgaans zie ik ook geen forum meer trouwens, hij floept er steeds uit.
Momenteel ben ik niet mobiel. Ook wel eens wel.

Ik zie de polls wel, ik kan ook stemmen, maar ik kan wel blijven stemmen, er komt alleen nooit een uitslag, maar hij zegt dan al wel dat ik al gestemd heb.

En dan ben ik zo nieuwsgierig naar de resultaten.
Oh ja, de polls worden gemaakt met een chinees stemprogramma, vandaar.
Hoe lang duurt het voor de nieuwe versie de app store heeft bereikt?

Ik zit, na het plaatsen van 5 berichten via de app, op 34 (!!) meldingen die ik moet wegklikken, en evenzoveel witte schermen die daarna weer weggeklikt moeten worden...

Kom maar op met die crashmelding-doorgeef gedoe, al vrees ik dat de meldingen *helaas, heel raar!* de technische dienst ook niet zullen bereiken wegens een fout in de app
Ik kan sommige pijlers en topic niet openen. Krijg alleen een wit scherm.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven