Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
He Roosje, een avond msnen kan inderdaad heerlijk zijn. Om iemand beter te leren kennen bedoel ik dan hoor. Verder ben ik overduidelijk gewoon verslaafd aan msn, en andere chat en mail gedoetjes. Spannend dat je hem zondag weer gaat doen.

Als het goed is heb jij al een mail van de angel gehad hoor! En anders krijg ik de jouwe wel door ;) Ben je vrij vandaag? Of zit je stiekem tijdens het werk te posten? Foei!!
Driedubbel nog wel...zozo....ohhhh op mail wachten, zo irri...helemaal herkenbaar. En toch maar doorgaan met je leven, ja je kan haast ook niet anders he...dan maar t beste ervan maken he...

Ik heb geen mail van angel gehad...wel mijn emailadres naar angel gestuurd...Ik ben vrij vandaag, dus nee zit niet stiekem in de baas zijn tijd te posten...
Ja Roosje, en ik meen het ook als ik zeg dat mijn leven echt wel leuk genoeg is hoor. Maar als je dan eenmaal verliefd bent, lijkt het leuker met die ander.

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik besef dat ik allemaal; ' what if's ' en ' maar wat als hij ondertussen' invul die nergens op slaan. Weet je, de juiste komt toch wel een keer op mijn pad. Misschien is hij het, misschien niet. Dat zal de tijd leren. In ieder geval zal ik nog tijd genoeg met de juiste door kunnen brengen, dus waarom haasten?
Goedzo! Het leven is ook leuk...en ja dat het leuker lijkt met die ander... Daar had ik t nog met die vriendin over met wie ik vorige week opgetrokken heb. Mijn relatie is nu een jaar uit, en in dat jaar heb ik eigenlijk maar bar weinig meegemaakt wat mannen betreft. En was ik er ook helemaal van overtuigd, ik heb niemand nodig om gelukkig te zijn. En dat is ook nog steeds wel zo, maar ik merk dat een beetje aandacht ook wel goed voelt. En een man geeft je dan net op een andere manier aandacht dan andere mensen om je heen

En we wachten nog maar even op t moment van msn
Hallo,

Hier een saaie zieke dag, en aan het wachten tot mijn bijna vriend belt haha. Erg he!

Ik heb al leuk met Sleepy zitten kletsen achter de schermen haha. Leuke meid! Noora, Alice en Roosje, Sleepy kan mijn msn ook aan jullie doorgeven als jullie dat gezellig vinden. Ik vind het leuk in ieder geval.
Ik wil ook op msn hihihi

maar hoe werkt dat nou, ik heb vivaangel een mail gestuurd

kan ook wel even mn msn hieropzetten dat jij me dan toevoegt dolce en ik t daarna er weer af haal...
Ik heb je net een bericht gestuurd Roosje!

Via je profiel

Ahh Lieve opmerking Dolce, jij bent ook erg spontaan merk ik ;)
k Heb je!! Maar ik ben buiten hahaha.
haha, ok...genietze buiten!
Ik heb dat msn-mailtje gehad, van Sleepy geloof ik... Ben nog even in dubio, ben stiekum bang dat ik iemand jullie irl ken... zal wel niet maar je weet het nooit! Twijfel, twijfel.. maar ja, hoe kom ik daarachter...

Verder ga ik ook enkele oude berichten editten, nu meer mensen het verhaal kennen zal de kans dat iemand het herkent groter worden en dat heb ik liever niet. hier en daar haal ik dus een deel van een bericht weg.

Dan even de reacties tot nu toe: erg positief... Meest gehoord is dat men al vaker het idee had dat wij ooit nog wel eens bij elkaar uit zouden komen... of dat ze vonden dat we super bij elkaar passen maar het vreemd vonden dat dat dan niet allang eerder was gebeurd, we kennen elkaar tenslotte al jaren.

En... niemand heeft ons doorgehad! Dat stiekem doen lag ons dus wel goed, haha..
Noora wat super dat de reacties zo positief zijn! Lijkt mij ook heerlijk dat jullie nu niet meer stiekem hoeven te doen. Ook al waren jullie er blijkbaar wel goed in hahaha

Ik snap wel dat je in dubio zit. Je geeft toch je anonimiteit weg. Maar ik moet zeggen dat ik het erg gezellig vind. Roosje en Sleepy zijn leuke meiden, gister hebben we ook met zn drieen gemsnd, erg grappig. Je moet maar kijken wat je doet. Hier verder kletsen kan natuurlijk ook.

Gister he ik toch nog een sms gestuurd. Dat ik gewoon duidelijkheid wil. Ik heb nog niks gehoord, maar het was gisteravond al laat natuurlijk, maar als ik vandaag niks hoor dan hoef ik morgen ook niks meer te horen. Dan bekijkt hij het maar. (Voor de duidelijkheid, na een super intens weekend hoor ik opeens niks meer. Ja 1 lullig smsje eergister)
Noora, ik vond het ook heel eng hoor. Inderdaad vanwege de anonimiteit. Toch is het echt heel erg gezellig om te msnen.

Wat super dat je positieve reakties kreeg. Al die zorgen waren dus voor niets! Geniet er maar volop van nu.

Dolce, ik snap goed dat je toch dat smsje stuurde. Ik denk dat je daar na zo'n weekend ook wel recht op hebt. Hij kan wel niet zo'n vrienden zijn met zijn telefoon. Als hij genoeg geinteresseerd is in je zal hij vast wel reageren. Ik ben benieuwd. Je houding wat betreft; als hij vandaag niets laat horen hoeft hij morgen ook niets te laten horen is ook goed. Hij zou je toch bellen? Mannen moeten maar leren dat ze zich ook aan hun woord moeten houden. Alleen lieve woorden is niet voldoende om iemand in hun broekzak te hebben ;)

Roosje, hoe gaat het met jou vandaag? Druk aan het werk zeker? Gisteren kon ik zo heerlijk mijn verhaal bij je kwijt op msn.

Meiden, ik zat er even helemaal doorheen. Mijn onzekerheid en twijfels speelden behoorlijk op. Ik was er dan ook helemaal klaar mee, en zwaar van plan om hem uit mijn hoofd te zetten. Frustraties all over.

Maar ik zie wel wat de tijd brengt. Verwacht niets,...... krijg alles!! In welke vorm en wanneer dat zien we dan wel weer.

Volgens mij is er niets mis met me, behalve mijn steeds terugkerende piekeren en onzekerheid die nergens op slaat. Ik kan niet verwachten dat mannen mijn gedachten lezen, dus waarom zou ik "woedend gefrustreerd" raken om een mail die niet beantwoord wordt? Ehm, een nog steeds ongelezen mail ook nog hahaha. Dat is toch belachelijk?

Andersom, al zouden mannen van mij verwachten dat ik naar hun pijpen dan, continu klaar sta om hun smsjes of mails te beantwoorden dan zouden ze kunnen opzouten.

(rationeel denken modus staat weer aan).

Mijn toekomstige partner hoeft niet om 12 uur binnen te zijn dus een uurtje later is ook prima. ( Wat een beeldspraak allemaal). En ondertussen zet ik ook maar de bloemetjes buiten! Ik ben en blijf sleepy, woest aantrekkelijk en ook gelukkig zonder vent.
Vooruit dan maar Zal sleepy toevoegen en dan krijg ik zo de rest wel...
Pffff studie is even stom....
quote:xxroosjexx schreef op 15 mei 2008 @ 12:11:

Pffff studie is even stom....

Toen ook al???

En Noora, ik heb je inderdaad. Gezellig.

Hmm nu moeten we hier niet een slowchat van maken. Volgens mij is dat illegaal.

Ontopic dan maar; t gaat goed hier. Vandaag lekker bezig met voldoende pauzes ertussen. Vanavond om 21 uur lekker naar de videotheek en heerlijk genieten van het alleen zijn.
quote:sleepybeauty schreef op 15 mei 2008 @ 13:58:

[...]

Toen ook al???
S. heeft vanavond iets van zn werk geloof ik...dus ik hoef ook niet te rekenen op lange msngesprekken of smsjes...

Voor mij wordt t (als ik nu even aan de studie zit) ook een avondje zelfzorg! Vanmiddag even de stad in, kijken of ik iets leuks tegen kom...(nieuwe shirtjes nodig), misschien ook even langs de videotheek en dan vanavond maskertje, kopje thee, enzo :-) Klinkt goed toch!

Van G niks meer gehoord na gisteravond...haha en eigenlijk wil ik wel weten wat er nou was!

Noora...tot snel op de msn! En superleuk om te lezen dat t zo goed gaat!
Een goedenavond meiden...

Nou waarschijnlijk kom ik vanavond wel te weten waarom meneer G gister in de put zat (of wellicht nog zit). Hij vroeg net of ik vanavond tijd voor een wijntje heb (terwijl hij in eerste instantie degene was die vanavond niet kon...stapavond he ). Nou ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen!

Voor mij dus geen relaxavondje op de bank, of nouja...niet op mn eigen bank...
Hee dag allemaal! Ik heb sleepy al op msn. Gezellig gechat eergisteren totdat ik zo nodig tv moest kijken. Saaaaiii. Hoe krijg ik de rest nu op mijn msn-contactpersonenlijstje??? Sleepy: hellpppp!

Hier gaat alles lekker z'n gangetje trouwens. Ik merk dat ik me steeds prettiger voel in het contact met hem. Gisteren moest ik naar cursus in zijn woonplaats en ik zou hem even bellen als ik klaar was. Hij was voetbal aan het kijken met vrienden, ik was ook van harte welkom, maar we hebben even gepraat en ik ben naar huis gereden.

Een maand of twee geleden was er een soortgelijk voorval en heb ik een hele avond naast hem en zijn vrienden op de bank voetbal zitten kijken. Vre-se-lijk. Alles om maar naast hem te kunnen zitten. En ik baalde dat ik geen aandacht van hem kreeg. Oh, vreselijk, wat heb ik me gedragen als een wanhopige, om aandacht bedelende muts zeg! Gisteren heb ik hem een fijne avond gewenst met zijn vrienden en heb me thuis prima vermaakt. Ik begin weer een beetje de ouwe Alice te worden. Godzijdank!
Hej Alice super hoe je dat hebt aangepakt! Echt heel goed, lekker bij jezelf blijven!

Ik ben er nog steeds niet achter waarom G in de put zat...even een copy-paste van t contact/vriendschap met ex-topic...(hoef ik t niet twee keer te typen )

Nou, G had dus bedacht dat t gister wel een mooi moment zou zijn voor mij om C te ontmoeten....euh, fijn dat ie me dat van te voren ook even verteld Maargoed, achja t was nu zo dus dacht dan zie ik wel...en ik heb dus echt helemaal niks met dat meisje. Ze is zelfs een beetje irritant, als we t ergens overhadden kende ze overal wel iemand die iets voor haar zou kunnen regelen. O G moet je dan in die stad zijn, dan kan je daar wel blijven slapen...G: we gaan met de auto dus dat is niet nodig. Hadden we t over opladers, C: Ik kan wel wat regelen...

Ik had op een gegeven moment zoiets van, wat doe ik hier? Ok dat meidje is dus indd echt de andere kant van G. Ben benieuwd voor hoelang...als ik er na 1 avondje al zoiets van heb van hmmm....maargoed, ik heb er gelukkig niet echt last van. Geen verdriet ofzo...wel vannacht slecht geslapen.

Hoop alleen dat in de toekomst ik G ook weer gewoon alleen spreek/ zie...anders hoeft t voor mij niet zo nodig meer als zij er telkens bij is...dan haal ik niet meer datgene wat juist onze vriendschap kenmerkt...
Hallo meiden,

Alice super dat je gewoon met een fijn gevoel lekker naar huis bent gegaan. Btekent idd,denk ik, dat je weer een beetje op aarde komt haha, en dat het vertrouwen groeit. Ik heb jou nog niet in mijn msn?

Roosje, Gezellig een avondje met je ex, en nieuwe vriendin haha. Wel fijn dat het zo kan, maar als je geen klik met haar voelt. Pech toch. Maar je heb niet het idee dat het lang gaat duren met die twee?

Zelfs ik ben wel benieuwd waarom hij nou in de put zat haha. Miss had hij eergisteren wel ruzie met haar, om jou en dat ze er daarom gisteren bij was?
Mijn intuitie was de juiste! Ik kreeg gister een heel lullig kort mailtje dat hij toch nog niet toe is aan een relatie. En ik heb een heel onaardig mailtje teruggestuurd. Het is echt niet te geloven! 8 maanden loopt hij achter mij aan, en krijgt hij mij niet, en nu had hij mij, en is hij er opeens niet aan toe. En dan ook nog zo een lullig mailtje. Wees dan een man en zeg het recht in mijn gezicht. Dus ik was echt heel boos. Maar na dat mailtje terug te hebben geschreven, en mijn hart bij Sleepy kunnen luchten haha was ik er ook gewoon klaar mee.

Ik heb alles van hem gewist, en ik hoef hem nooit meer te zien of spreken. En dat was dat weer.

Als jullie weten wat hij dit weekend allemaal tegen mij zei. Hij maakte al plannen tot September. Ik neem mezelf ook niks kwalijk. Ik had niet kunnen voorzien dat het zo een klootzak is. Maar goed ik heb mij er al weer overheen gezet, en ga weer verder.
quote:dolce vita26 schreef op 16 mei 2008 @ 10:28:

Roosje, Gezellig een avondje met je ex, en nieuwe vriendin haha. Wel fijn dat het zo kan, maar als je geen klik met haar voelt. Pech toch. Maar je heb niet het idee dat het lang gaat duren met die twee?

Zelfs ik ben wel benieuwd waarom hij nou in de put zat haha. Miss had hij eergisteren wel ruzie met haar, om jou en dat ze er daarom gisteren bij was?

Dat laatste is wat ik nu dus ook vermoed...haha, achja...ik zal t iig wel zien. Het voelt iig niet rot naar mij toe, of het maakt mij iig niet onzeker...misschien juist wel weer wat sterker in mijn schoenen. Gewoon omdat ze zo totaal anders is dan ik.

En ooooo knuff voor jou, wat lullig van dat mailtje zeg...knuff ga maar even goed voor jezelf zorgen! En als je wat kwijt wilt, je weet ons te vinden!
Dat is toch een goed teken dat het je niet onzeker maakt.

Dank je. Ik ben ook niet verdriteig. Alleen een beetje verbaasd. Als iemand zo lang achter je aan loopt verwacht je toch dat hij er dan ook voor wil gaan. En verbaasd dat er echt zulke mannen bestaan. De mannen die ik ken, exen enzo, die zeggen altijd wel recht in mijn gezicht hoe ze ergens over denken, en wat ze willen. En die gaan die confrontatie ook aan, en zo ben ik zelf ook. Ik vind dit alleen maar zwak. Maar ja zijn verlies, en zeker niet de mijne.
quote:dolce vita26 schreef op 16 mei 2008 @ 10:59:

Dat is toch een goed teken dat het je niet onzeker maakt.

Dank je. Ik ben ook niet verdriteig. Alleen een beetje verbaasd. Als iemand zo lang achter je aan loopt verwacht je toch dat hij er dan ook voor wil gaan. En verbaasd dat er echt zulke mannen bestaan. De mannen die ik ken, exen enzo, die zeggen altijd wel recht in mijn gezicht hoe ze ergens over denken, en wat ze willen. En die gaan die confrontatie ook aan, en zo ben ik zelf ook. Ik vind dit alleen maar zwak. Maar ja zijn verlies, en zeker niet de mijne.Thats the spirit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven