Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Ego? Ach welnee, tis toch hartstikke leuk? Ik heb vannacht ook lekker lol gemaakt en t erg gezellig gehad. Wel wat wijntjes achter m'n kiezen maar moet kunnen! Fijn dat jij t ook zo gezellig had Dolce. Je hebt t net zo laat gemaakt als ik. Ik hoop zelf ooit s een date te hebben. Keb wel een leuke jongen gesproken hebben elkaars hyve en nummer! Dus zal mij benieuwen! Misschien dat t gewoon vriendschappelijk blijft. Maar ben blij dat ik wel nieuwe contacten maak!
Oke, ik ben hier weer.

Mijn geduld wordt op de proef gesteld. Er is nog steeds radiostilte. Al heb ik een bericht van hem gehad via een vriend van hem. Hij is me niet vergeten, dat moge duidelijk zijn. Maar dat lijkt me logisch. Ik ben immers leuk genoeg.

Daarom denk ik nu; goede reden my ass. Ik move on, ik besef ook heel goed dat ik mijn tijd echt niet wil verspillen met wachten op een man. Dat heb ik nooit gewilt en ga ik nu ook niet doen. Ik vermaak me prima als single en daar ga ik ook nog lekker een tijd mee door. Mijn leven is zo ook leuk genoeg, en als hij iets wilt toevoegen aan mijn leven dan hoor ik het wel ;)

Ik leef mijn leven, hij heeft de bal.. mag ie verdomd goed kunnen voetballen wil ie me uitdagen voor een wedstrijd ;)

Oooh wat heerlijk om hier effe mijn gedachten en gevoel eruit te kunnen gooien. Liefs.. Sleepy Arrogant Beauty!
Hey Sleepy, lijkt mij ook lastig hoor. Je bent verliefd, en dan wil je hem gewoon zien en horen. Nu maalt het maar een beetje, en hij blijft toch in je hoofd zitten. Maar idd ondertussen kan je beter gewoon je leven leiden. Hopelijk zie je hem snel en kunnen jullie alles inhalen.

Nou bij mij gaat het goed. Ik kan wel zeggen dat ik verliefd ben haha. Hij heeft afgelopen nacht hier geslapen, en hij is nu naar huis om schone kleding te halen. En dan komt hij straks weer terug, en neemt hij eten mee. En dan blijft hij weer slapen.

Het is zo raar opeens. Het is zo vertrouwd, en ik ben ook helemaal mezelf. Totaal geen onzekerheid. Ik merk gewoon aan alles dat hij knettergek op mij is. En het voelt zo goed dat het eigelijk raar is hahaha Ik denk wel dat dit iets heel serieus kan worden. xxx
Oh Dolce, dat klinkt heel erg goed! Wat ben ik blij voor je, het is je echt gegunt. Een heerlijk gevoel he, als je merkt dat iemand echt helemaal gek is op je. En dat je niet onzeker bent is helemaal goed. Geniet er van, volop! En wie weet wordt dit inderdaad iets heel serieus. Thumbs up! (ofzoiets)

Het is inderdaad lastig, dát was de korte omschrijving van mijn hele relaas hierboven ;) Jij kan dat blijkbaar heel kort en krachtig verwoorden. De arrogante modus werkt wel hoor. Als ik mijn waarde niet inzie ga ik wanhopig wachten, naief zitten doen, terwijl hé... ik mag echt wel meer verwachten. Mezelf gun ik een heel leuk leven (wat ik al heb) en wanneer ik bij mezelf (verliefd, puberig, wanhopig) gedrag zie kan ik me maar het beste een schop onder mijn kont geven. Want weet je, ook al vinden we elkaar heel leuk, dat geeft totaal geen garanties natuurlijk. Dus ga ik er niet te hard vanuit dat dit het nu is... en waarom zou ik daar al mijn fiches op inzetten dan.

Je leest het, het houdt me nogal bezig hahaha. Maar ik kom er wel. En ondertussen maar gewoon genieten van de dag, week, maand, jaar en kortom.. mijn leven. Ga ik nu ook even doen. De zon schijnt en ik ga lekker met mijn kinderen spelen.
Hej meiden...

Hier dan het vervolg van mijn update...

Vrijdag dus bij hem blijven slapen...erg fijn gehad (maar niet zo heel lang geslapen) Zaterdag wakeboarden, bij nader inzien toch maar lekker relaxed aan de kant van het water gebleven. maar wel een erg gezellige dag gehad, meer met de groep dan in het bijzonder met hem...ikweenie, in de groep verliep ons contact nog een beetje ehm...stroef. s avonds waren we te laat terug voor mij om nog een trein naar huis te halen. Dus noodgedwongen nog een nachtje blijven slapen. En gelukkig nu wel ook echt goed geslapen...de volgende ochtend samen ontbeten en heeft ie me naar de trein gebracht. Tot snel, zei hij.

Gister een smsje gestuurd, en savonds reactie gekregen. Er is nog niet echt iets concreets afgesproken...weet ook niet zo goed wat ik wil, of ik echt verder met hem zou willen. Of ....
Sleepy, (even advocaat van de duivel spelen, sorry), maar ik snap het niet helemaal, hij kan zelfs niet even een smsje sturen? Dat kost toch amper minuutje van zijn tijd? Of zit hij op de Mount Everest ofzo en is totaal van de buitenwereld afgesneden?

Dolce: oeh, klinkt geweldig goed zeg! Heerlijk, geniet ervan!

Ik ben samen met hém geweest vanaf zaterdagavond tot vanochtend en zit hem nu een beetje te missen. Maar het is ook wel lekker om vanmiddag en vanavond even alleen met de kids te zijn. Ik ga nog even in de zon liggen. Ben er erg druk mee een beschermlaagje op mijn tere hollandse huidje te kweken voordat ik deze blootstel aan de verzengende hitte van Afrika.
quote:AliceInWonderland schreef op 12 mei 2008 @ 15:01:

Sleepy, (even advocaat van de duivel spelen, sorry), maar ik snap het niet helemaal, hij kan zelfs niet even een smsje sturen? Dat kost toch amper minuutje van zijn tijd? Of zit hij op de Mount Everest ofzo en is totaal van de buitenwereld afgesneden?

Hahaha, heel alert. Dat had ik ook al bedacht. ;)

Het is dus heel verwarrend, ik had ook zoiets van.. hij kan toch zeker een sms sturen? Helemaal mee eens. Hij is gewoon lui of hij heeft mijn nummer niet meer en dacht dat dat een vast nummer was, hahaha in zijn regio begint zo'n nummer hetzelfde hahah, zo heb ik ooit ook weken lang het verkeerde nummer proberen te smsen en die sms kreeg ik niet verzonden. Ik wist toch zeker dat ik het juiste nummer had (maar dat was een vaste lijn die begon met 06 buitenland he).. maar dan nog. Mailen kost ook weinig tijd

Maar inderdaad, genoeg excuses bedacht . Daarom move ik maar door. En ik had al bedacht dat ik dat ging doen, toen kreeg ik dus die boodschap door. Toen was ik natuurlijk weer in de war. Ik reageerde in eerste instantie ook niet, en stond daar alleen met een huh-hoofd stom te kijken.

Later heb ik als boodschap teruggegeven dat ie dan maar op moet schieten voordat iemand anders hem voor is. Iemand die wél iets laat horen. (woest aantrekkelijk natuurlijk, die zekerheid).

Eigenlijk had ik me er bij neergelegd dat ie not that into me was, maar dan krijg je weer wat anders te horen.. verwarrend. En daarom kan ik nu ook makkelijker zeggen; hij laat het maar zien, en anders heeft ie pech. Dat is zijn verlies, niet het mijne! Ik ben hartstikke leuk, en het is graag of niet hoor. En dat mag bewezen worden, als het graag is. Ik ben meer waard dan dit!
Gut wat is iedereen actief vandaag hier.

Sleepy, volgens mij is het haast onmogelijk om verliefd, wanhopig en puberaal gedrag te vermijden als je verliefd bent. Ik weet het niet hoor, maar als ik op de afgelopen maanden terugkijk, heb ik mezelf soms ook behoorlijk kinderachtig gedragen en doe niet onder voor mijn twee pubers (die dus 16 en 17 zijn en daarmee een echte reden hebben om zich als pubers te gedragen, i.t.t. tot hun 40-jarige mams....)

Een vriendin van mij heeft na een jarenlange singles-status nu ook iemand ontmoet met wie het behoorlijk klikt en als je sommige smsjes van ons leest, tja, dan is er tussen nu en 25 jaar geleden maar bar weinig veranderd. Het is bijna triest, dan dénk je dat je een zelfstandige, volwassen vrouw bent met haar zaakjes prima op orde, ook nog eens aardig bij de tijd en in staat alle ballen in de lucht te houden, blijk je opeens nog op exact hetzelfde niveau te functioneren als toen je 16 was....

Zoals al eerder gezegd, is de rust hier redelijk weergekeerd, de heftigheid en onzekerheid van de eerste twee maanden verliefdheid zijn flink afgenomen.

Ik bedoel er maar mee te zeggen (Sleepy) dat dat puberale er misschien wel bij hoort en onvermijdelijk is, voorafgaand aan een 'echte' relatie?

Ach, ik weet het ook allemaal niet, en ik zit hem nu toch ook alweer vreselijk te missen.
haha, het gaat snel vandaag!

Mijn bericht van 15.13 was als antwoord (o.a.) op sleepy van 14.56.

Hmmm toch inderdaad handig om te quoten (of héél snel typen)
Ahhhh dat gaat dus ook helemaal lekker daar. Iedereen is zwaar actief ja. Dat krijg je met een vrije dag. Ik probeer al een tijdje met de kinderen te spelen hier, maar die zijn zelf al de speeltuin ingedoken. Ook goed, duik ik dadelijk de zon in met een boek.

Puberaal hoort erbij? nou.. dat is een opluchting Want ik geef hier een prima voorbeeld van puberaal gedrag. En inderdaad, functioneren op het niveau van een 16 jarige. Maar ik hou de ballen aardig in de lucht, ben nog bij de tijd inderdaad.
quote:sleepybeauty schreef op 12 mei 2008 @ 15:11:

[...]

Hahaha, heel alert. Dat had ik ook al bedacht. ;)

Het is dus heel verwarrend, ik had ook zoiets van.. hij kan toch zeker een sms sturen? Helemaal mee eens. Hij is gewoon lui of hij heeft mijn nummer niet meer en dacht dat dat een vast nummer was, hahaha in zijn regio begint zo'n nummer hetzelfde hahah, zo heb ik ooit ook weken lang het verkeerde nummer proberen te smsen en die sms kreeg ik niet verzonden. Ik wist toch zeker dat ik het juiste nummer had (maar dat was een vaste lijn die begon met 06 buitenland he).. maar dan nog. Mailen kost ook weinig tijd

Haha, maar ja, nu even de andere kant, het kan inderdaad (al die excuses die jij nu al voor hem bedenkt hihi). De eerste periode dat ik hem kende, werd ik soms helemaal dol van zijn trage reacties (of geen reacties) op smsjes. En hoe vaak hij zijn mobiel gewoon niet opneemt! Vreselijk. Maar inmiddels weet ik dat hij dus gewoon echt een enorme kluns is als het om zijn mobiel gaat. Hij laat hem ergens liggen, vergeet hem op te laden, heeft zijn beltegoed op, heeft zijn sms-inbox vol en weet niet hoe hij die leeg moet gooien (kreun...), zijn voicemailbox is al eeuwen vol en weet hij dus ook niet te legen (dikke kreun...). Maar ach, hij heeft andere kwaliteiten

Tja, het kan dus allemaal, maar toch..... een mailtje of smsje.... zou wel fijn zijn als je weet dat hij aan je denkt ofzo.

En natuurlijk moet hij wel laten voelen dat hij je waard is hoor!
[quote]AliceInWonderland schreef op 12 mei 2008 @ 15:21:

[...]

En eh, blijkbaar doen we vandaag aan quoten, voor snel typen is het te warm haha.
Nog een feit; Het vervelende aan een laptop is dat je die mee naar buiten kunt nemen.

Het lijkt me trouwens wel grappig jullie in msn te hebben!
Zo! Echt actief bezig hier.

Hhaha Sleepy dat lijkt mij eigelijk ook wel grappig.

Weet je sleepy ik zat met deze jongen eigelijk aan de andere kant. Toen ik hem leerde kennen stond mijn hoofd er gewoon niet naar. Hij had begrip, en hij zei dat hij geduld had. En dat heeft hij idd gehad.En moet je ons nu zien! Mijn moeder zei het toen al. Geef hem de kans en je zal zien dat je dolgelukkig met hem word. Nou wie weet.

Alice hier hetzelfde. Hij is nu ook een paar uur naar huis. Even een paar uur voor mezelf vind ik ook lekker, maar ik kijk er naar uit dat hij er straks weer is. En vannacht weer lekker tegen hem aan te kruipen. Daar wen je ook snel weer aan haha

Hij heeft trouwens ook een kind, en dat vind ik wel fijn. We begrijpen elkaar wat beter. Zijn kind is al in de puberleeftijd. Dus die gaat dr eigen gang. Ze woont wel bij hem . Hij is trouwens 10 jaar ouder dan ik. Ook beter.

Dat puberale, herkenbaar!!!! hahaha
Ik denk ook dat mannen héél anders met verliefdheid omgaan. Mannen (en volgens mij zelfs verliefde mannen) kunnen volgens mij véél makkelijker de knop omzetten en gewoon 'hun ding' doen, terwijl 'wij vrouwen' smachtend, wanhopig op een teken van leven wachten. En ondertussen proberen we dan héél gewoon te doen, zo van: 'wanhopig?? ik??? tsssssss, hoe kóm je erbij!!!' (inclusief zeer verontwaardigde blik).

Ik zou wel eens in zijn hoofd willen kunnen kruipen en weten hoe hij denkt en voelt, vooral toen we elkaar nét kenden. Stuurde ik een smsje, duurde het úren, dágen voor ik wat terug kreeg. Stuurde hij een smsje, probeerde ik nog cool me een beetje in te houden, maar hopsakee, bínnen een uur had ik wel weer wat teruggestuurd hoor.

En dat gebeurt nu, na 4 maanden nog af en toe hoor. Dat ik denk: jemig de pemig mán, reageer eens op mijn sms of neem je mobiel op!!!

Ach, ik weet het ook allemaal niet. Ik probeer te stoppen met roken en wat minder koffie te drinken, dus Alice smacht nu naar hém, naar koffie én naar een sigaret! Drama aan deze kant van de lijn!
So he, zware week voor Alice met al dat gesmacht hihi. Ik zie je bijna zitten joh.

Oh, natuurlijk gaan mannen anders met die dingen om. Ik kan dan ook niet wachten tot de periode in de maand waarin de mannelijke hormonen bij vrouwen regeren.

Tot die tijd moet ik mezelf steeds maar weer bij elkaar rapen, maar goed. Ik heb besloten om hem toch echt uit mijn hoofd te zetten, en er niet vanuit te gaan dat hij me zo leuk vindt als hij beweert. *wachtstand modus uit*. Met mijn stomme kop net nog een mailtje gestuurd, gewoon een normale (na bijna 2 weken). Ik hoor daar toch niets op.. ook prima.. ben het zó zat. Iemand die me zo'n onzeker gevoel bezorgt is NIET leuk genoeg! Klaar. En nee, ik ga niet wachten op een reactie..vanavond gaat mijn pc hartstikke uit, en met wat geluk morgen ook nog. Lekker andere dingen doen!

Ik denk hier té veel overna, en heb besloten; hij is not that into me, anders had ie wát voor excuus er ook bestaat iets kunnen laten horen. Voor hem 10 anderen! Die kom ik ook nog wel een keer tegen hahahaha. Maar nu even niet!
Oh, zullen we dan msnadressen uitwisselen? Wie weet hoe dat moet??? via de angel? Waar zit die?
Jeetje, wat een actie hier! Ik keek net ff naar de tijdstippen, is bijna een chat idd...

Nu niet veel tijd, maar kortgezegd: de knoop is doorgehakt... nu langzaam maar zeker de 'coming-out'... wordt vervolgd!
oeeeeeeehhhhhhh spannend Noora.. houd ons wel up-to-date hoor!!!
Whaaaaa mannen...hihi soms kosten ze best wat energie vinden jullie ook niet?

Hihi, hoe is het daar met jullie? Ben heel benieuwd en wat hebben jullie een hoop geschreven vanmiddag zeg! Ondertussen nog een beetje genoten van het mooie weer en deze pinksterdag?

Ohhhh, ik had vanmiddag eigenlijk aan de studie moeten zitten...maar t lukt(e) maar niet om me te concentreren, uiteindelijk maar wat gaan schoonmaken in huis ook nuttig...

Heb niks meer van S gehoord, en eigenlijk ook niks laten horen. Sprak nog even de vriendin met wie ik de afgelopen week heel de week heb opgetrokken en die zei dat hij best nog wel eens mensen over de vloer zou kunnen hebben (na feest van gisteravond). Maartoch....hihi ik wil gewoon even wat horen...
jahaa, noora, wij willen allemaal natuurlijk exact weten hoe er door jullie omgeving op gereageerd wordt!

Sleepy betrapt! Ik dacht dat je om 16.45 uur zei dat je pc uitgaat? Pfff, dat is het erge van een sms of mail sturen naar het onderwerp van je gedachten: je gaat vervolgens zitten wachten of er al een reactie is. Jaja, geef maar toe, je hebt sinds 16.45 uur minimaal 2x je mail gecheckt!

Ik ga een bakkie senseo zetten. Nee, toch maar niet, want dan krijg ik ook zin in een sigaret. Ik moet nog afwassen, laat ik dat maar gaan doen dan.

msn-adressen kunnen we uitwisselen via de angel geloof ik, maar ik weet niet hoe.
Oke, mijn pc staat niet uit, maar ik heb mijn mail niet meer gecheckt. Behalve hier te typen heb ik amper mijn toetsenbord aangeraakt. Toch wel knap van mezelf.

Ik zoek straks even rond hoe dat moet met die angel.

Edit (2 keer); bij moderator (bovenaan de lijst met topics) staat het e-mailadres. Ik heb vivaangel3@gmail.com gekozen, want ik kreeg op angel1 een automatische mail terug. Mijn mail is dus al verstuurd. Ik zie je wel op msn verschijnen Alice (ehm, dan moet mijn msn dus wél aan hahahaha). k Zal gewoon mijn mail checken vanavond.

Ehm, Dolce, Roosje, Noora? ook uitwisselen?
Ja Sleepy lijkt mij erg leuk!
Dolce (en Roosje en Noora) consider it done. Ik ga even lekker buiten zitten met mijn pc en kopje koffie. Mijn laptop gaat mee, dan kan ik wat domme afleidende spelletjes spelen.
ik heb mijn emailadres verstuurd, maar hoe werkt dat dan verder? hihi, ik heb hier niet zo barveel ervaring mee

S en ik hebben gisteravond heel de avond op msn gezeten...hihi eigenlijk wel fijn om elkaar ook op die manier even wat beter te leren kennen. Praat weer wat makkelijker in t echt...

Zie hem waarschijnlijk zondag...spannend!

Hoe is t met jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven