Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Ja meiden, ben weer terug hier. Dolce allereerst gecondoleerd. Moet zelf bekennen nog verliefd te zijn, alleen kan ik er niet van genieten, omdat t nooit beantwoord wordt. Hoe ik dat weet? Ik krijg nog steeds een raar gevoel in m'n buik als ik in de buurt van t tentje kom waar hij werkt, gister zag ik m heel even en een vriendin kende m nog niet, maar wist t al, omdat ik gedag tegen m zei en ik een enorme poeier kreeg! Tis maar te hopen dat hij t niet opmerkte. Verder denk ik nog veel aan m en praat over m met een big smile. Tis helaas nog niet over blijkt. Maar ondertussen weet ik natuurlijk dat z'n geflirt pure klantenbinding was, als t al geflirt was.
He dames,

Ik snap helemaal wat je bedoelt Tine, maar je weet niet of het wel of niet wederzijds was/is. Toch?

Ik moet alles terug lezen om weer voor me te halen hoe het ook alweer zat, maar dat doe ik later ;)
Wederzijds? Nou dat zal wel niet, want hij toonde voornamelijk interesse omdat we goede klanten zijn. Toen we z'n leeftijd/naam vroegen, heeft ie ook niets over mij gevraagd. Wel toen ik vertelde in een tijdschrift te komen, was ie enthousiast en vroeg een paar weken later er nog naar. Hij heeft toch al een vriendin? Nou als t wederzijds was, dan had ie veel meer interesse in me getoond, maar keek voornamelijk lachend naar me en maakt een leuk praatje als ik m aanspreek, maar tis echt meer een goede klantentrekker. Aan z'n houding, merk ik ook dat ie mij gewoon als klant ziet, maar als ik erop terug kijk, begin ik soms te geloven dat ie me een beetje leuk vond, als m'n vriendin alleen zat kwam hij niet zei ze en ik zit alleen en hij stond er. Maar ook te vragen of ik t drankje lekker vond die hij me toevallig had aangeraden. Daarna veel lachend achterom kijken enz, dus ja wat moest ik hiervan denken? Maar hoor toch wel dat alle barmannen/obers flirten dus tja. Maar toevallig vond ik hem echt zo leuk!!!! Echt van t begin af aan! En nog als ie me maar lachend aan heeft gekeken of ik heb m begroet word ik rood! Hij weet dat ik m leuk vond/vind en vindt dat zelf ook wel leuk, dat merk ik aan z'n manier van doen. Maar volgens mij weet ie niet dat ik verliefd was/ben, hoop ik! Volgens een vriendin die ik pas heb leren kennen kan t zijn dat ie t weet, ze zei ik ken je net en ik zag t al aan je! Wat zou je doen als hij t vraagt? Nou ik wil me inderdaad daar op voorbereiden, maar ze denkt dat ie dan al genoeg ziet en niet op m'n antwoord hoeft te wachten, maar denk niet dat ie dat zal vragen. Maar dat weet je nooit!
Hey Tine, leuk dat je er nog bent! Jammer dat je liefde niet beantwoord word. Een barman flirt echt niet met iedereen hoor.

Roosje hoe is het nu bij jullie? Waarom blijven jullie zo om elkaar heen draaien?

Sleepy, Geduld is ook niet mijn sterkste kant. Maar het voelt goed toch?

Alice, wat super leuk zo een avontuur!! Echt spannend man. Wel een ultieme relatietest.

Nou bij mij gebeuren er ook weer wat dingen. Die jongen waar ik het al eerder over had. Hij steekt niet onder stoelen of banken dat hij mij leuk vind. We smsen nu al de hele week, en gaan binnenkort weer wat drinken. Toen ik hem leerde kennen vond ik hem echt leuk, maar ik kreeg het al snel benauwd. Lag niet aan hem ,maar aan mij. Maar de aanhouder wint. Ik weet nu wel dat hij het echt meent, en dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje eng. Dus ik ga wel aangeven dat hij het rustig aan moet doen met mij. Gewoon leuke dingen doen. En ik zie wel waar het schip strand.
Alice, wat een avontuur ga je beleven! En het is maar goed dat de toekomst niet te voorspellen is, toch! Geniet ervan!!!

Dolce, ik kan me voorstellen dat je wat terughoudend of zelfs wantrouwend bent, maar ook hier zal de tijd dat leren ;) Als het voor jou te snel gaat is het wel goed om dat aan te geven inderdaad. En vooral leuke dingen blijven doen, zo leer je elkaar ook kennen!

Tine, het is inderdaad wel lastig om in te schatten hoe of wat. Flirten hoort misschien wel een beetje bij barmannen, maar ze zullen er allemaal op hun eigen manier mee omgaan. Ik hoop voor je dat het wederzijds is, onbeantwoorde verliefdheid is behoorlijk vervelend.
Alice, wat een enorm gave plannen! Lekker avontuurlijk, ik ben jaloers!

Dolce, das de enige goede manier denk ik, gewoon zien waar het schip strandt.. de kunst is dan wel om goed aan te voelen wanneer het schip waar precies strandt (hiermee bedoel ik, niet te lang in die situatie blijven hangen... ik ben daar zelf ook heel erg voor aan het waken).

Tine, klinkt moeilijk allemaal, zulke situatie is nooit leuk natuurlijk. Ik zou in ieder geval proberen zeker te weten wat hij van je vindt en dan doorgaan en niet te lang stil blijven staan bij hem.

Sleepy, bij jou ook veel afwachten dus... das erg moeilijk als je iemand leuk vindt!

Wij zijn erin geslaagd er twee dagen tussenuit te piepen zonder dat iemand ons gemist heeft (een smoesje hier en daar was wel nodig). We zijn lekker ergens naartoe gesneakt waar niemand ons kent en waar we dus lekker op straat en overal het verliefde stelletje hebben kunnen uithangen. Het was echt super, en het praatprobleem waar ik zo bang voor was blijkt gelukkig best wel heel erg mee te vallen zo op onze eerste langere beproeving.

Het begint dus steeds beter te voelen voor ons allebei, en ik denk dat het een kwestie van nog een beetje nadenken en een paar weken ofzo zal zijn voordat we de knoop doorhakken. Maar eerst nog even een weekje waarin ik hem vanwege werk niet zal zien... maar das misschien ook wel goed om alles even rustig te kunnen overdenken.
Nou hij heeft me wel laten weten dat ik een leuke meid ben, maar moet m aan de kant en uit m'n hoofd zetten. Hij heeft een vriendin en zal echt niet voor mij gaan. Hij ziet blijkbaar niet meer in mij dan een goede klant en geniet gelijk ook van m'n aandacht. Altijd leuk voor hem toch? Ook vrouwen aandacht op z'n werk. Welke man vindt dat nou niet leuk? Maar als ik om hem blijf treuren kom ik nooit iemand tegen. Binnenkort kan ik 6 weken door omstandigheden niet meer erheen. Misschien ben ik dan beter over hem heen en is t makkelijker hem niet meer te zien. Ondertussen houd ik overal m'n ogen open! Want ik mag hopen dat ik op iemand verliefd word die dubbel zo leuk is. Verder ben ik wel blij dat ik leuk met m kan omgaan, want ik geniet stiekem ook een beetje van z'n aandacht. Maar ja, hij heeft z'n vriendin die m verder alle aandacht geeft natuurlijk en ik? Ik kan me gauw verward voelen doordat ik hem weer heb gezien.
Ow Tine, dan is het inderdaad beter hem te vergeten! Zeker als er een vriendin in het spel is (ik dacht al zoiets te hebben gelezen maar wist toen niet of ik het goed begreep). Ik hoop dat het helpt als je hem niet meer ziet... bj mijzelf helpt dat altijd heel goed! En dan... iemand anders tegenkomen, das natuurlijk afwachten, gewoon veel leuke dingen doen en niet te veel bij nadenken, dan komt het meestal vanzelf! Maar ja, ik heb gemakkelijk praten, ik ben altijd heel snel verliefd.
Ja hoop dat t gaat lukken. Maar ja, vind t tentje waar hij werkt nog erg leuk. Binnenkort is er even wat anders waardoor ik voorlopig niet kan gaan. Maar hoop soms wel duidelijkheid van hem te krijgen hoor! Misschien dat ik er wel een leuk contact daar aan overhoud!
Tine, wat ontzettend rot voor je, maar ik denk inderdaad ook dat je hem beter uit je hoofd kunt zetten. Hij heeft een vriendin, en als hij daar niet bij wilde zijn zou hij die niet hebben.

Wat voor duidelijkheid verwacht je dan precies van hem, of waar hoop je op? Het is zo makkelijk om te dagdromen, maar ik ben bang voor je dat het daar bij blijft.

Ik hoop dat het geen ernstige dingen zijn waardoor je een paar weken niet kunt?

Noora, wat zul jij je opgelucht voelen met die reactie. Al was het niet helemaal 100% enthousiast. Maar waarom zou je je eigenlijk ook langer druk maken dan nodig is over zoiets als leeftijd. Het gaat om jouw leven, en jouw keuzes. Maar begrijp ik nu dat je meteen kindjes moet gaan maken? hihi

Mijn tijd komt nog wel! En nu duik ik mijn bed in, want een beetje normale slaap kan ik wel gebruiken. Ja inderdaad, ik lig er zelfs wakker van. Heel vreemd allemaal.
Het is meer onzekerheid van mij. Het leek erop dat ie aan t flirten was, maar misschien bedoelde hij er niets mee, was t gewoon lollig bedoeld, maar lachte zo lief. Tis ook zijn werk klanten te trekken en vond t blijkbaar leuk dat ik hem leuk vond en geniet dus van die aandacht nu. Voelde zich dus wel gevleid, maar goed. Ik zie m nog één keer, ga nog even op stap en daar wat drinken en daarna, ga ik voorlopig niet meer. Maar ik ben verliefd geworden en net op de verkeerde, ben ook best naief. Uit sommige dingen leek t of ie mij leuk vond, maar kan best zijn, dat t verkeerd overkwam.

Ik kon ook niet weten dat ie al voorzien was en hoopte er gewoon op, m'n potentiele vriend gevonden te hebben, aangezien ik nooit een relatie heb gehad. Ik viel als een blok voor hem, hoewel ik dat bij voorbaat niet had gedacht, maar heb me laten meeslepen door m'n gevoel. Zag een heel mooi beeld voor me! Door die aandacht is t gevoel gaan groeien en hij is natuurlijk best charmant. Ik heb die aandacht van zo'n ober/barman nooit meegemaakt. Dus ook hier moest ik aan wennen. Ik vraag me wel s af, wat als ik m in t uitgaans leven was tegengekomen, wanneer hij zelf ook uit was, zou t dan anders zijn? Misschien had ie dan ook z'n vriendin bij m gehad of mij niet eens die aandacht gegeven. Ik blijf m leuk vinden, al is t maar om een leuk contact daar te hebben. En ik dacht dat ik erover heen zou komen, omdat die gevoelens er niet waren toen ik daar was. Maar meer daarna. Wel zag ik m s onverwacht en kreeg dus een poeier en voelde bij m'n hart, die ging even wat sneller kloppen. Het kunnen ook zenuwen zijn. Want verder deed ik heel nuchter tegen hem. Riep gewoon hoi net als tegen al m'n bekenden.
Hallo meiden,

Heerlijk weer he!

Noora wat super dat je het verteld hebt. Lucht vast op. Ik hoop dat de rest nu snel volgt, en zij ook goed reageren.Voor sommige zal het wel even wennen zijn, maar dat komt vast wel goed. En misschien hebben ze het al een beetje door :-)

Sleepy Lekker geslapen? Ik proef onzekerheid in je bericht. Je geduld word aardig op de proef gesteld. Maar die klik voel jij toch niet alleen. Het is voor jou toch duidelijk waarom hij even geen tijd heeft? Het komt vast allemaal goed! Niet zo piekeren meid.

Tine meid ik vind het rot voor je. Je eerste verliefdheid, en dan word het niet beantwoordt. Ik kan mij best voorstellen dat het heftig voor je voelt. Maar idealiseer hem niet teveel he. Je kent hem nog niet zo goed, en misschien is hij wel een klootzak. Flirt jij zelf wel eens met mannen? Als je het niet doet, zou ik het eens proberen. Volgens mij ben je ook een beetje onzeker. Maar lieve meid, er zijn echt wel mannen die jou de moeite waard vinden, meer dan je denkt. Kijk maar eens goed om je heen.

Alice hoe is het? Druk met plannen maken?

Ik heb zaterdag een date!!! En ik heb er zin in. Totaal niet nerveus ofzo. Het voelt anders. Ik zal het proberen uit te leggen. Toen ik deze jongen leerde kennen vorig jaar September was het net een week uit met mijn toenmalige vriendje. Dus dat was wel heel snel. Maar ik vond hem wel leuk. Dus ik ben toch uit met hem geweest. Ik merkte al heel snel dat hij hartsikke gek op mij was/is, en hij echt serieus is. Dat benauwde mij op dat moment. Dat heb ik uitgelegd, en hij begreep het. Hij zegt ik geef je nu de ruimte, want ik heb geduld. Dat heeft hij dus ook echt gedaan, en daar heb ik zo een respect voor. Af en toe sprak ik hem op msn, of kreeg ik een sms, maar nooit op een drammige manier.

En nu hebben we sinds 2 of 3 weken weer contact, en het word steeds meer. Hij smst of belt nu elke dag wel een keer, en dat voelt fijn. Ik weet als ik er nu voor ga het echt serieus word, en het allemaal snel kan gaan. En dat vind ik wel eng. Dus er is een kans dat ik op een bepaald moment weer hard wegren, maar ik hoop niet dat dat gebeurt. Dus praat mij moed in dames hahahaha Nee even serieus, in tegenstelling tot mijn vorige verliefdheid voel ik nu absoluut geen onzekerheid. Ook wel eens fijn.

Nou ja eerst maar de date zaterdag afwachten.

Ik vind het trouwens wel heel leuk dat het topic nog steeds leeft. Ook al hebben sommige, zoals ik, al weer nieuwe liefdes. Ik vind het leuk om te lezen, blijf vooral doorgaan!

Geniet van het mooie weer xxx
Hej meiden...

Waarom we zo om elkaar heen bleven draaien...omdat hij ondertussen ook met een ander meisje bezig was....ok dat zegt genoeg he

Ik heb met bevrijdingsfestival ook een gozer aan de haak geslagen. hihi...dacht dan ga ik ook lekker door met genieten! Hij stuurde me gister een smsje of ik het leuk vind nog eens af te spreken...spannend
Hey, ja weet dat ze bestaan, maar vaak is t vanuit mij niet wederzijds. Wat een dilemma he! Maar ja, hoop diegene op een dag tegen t lijf te lopen!
Dolce, klinkt heel fijn zoals het nu bij jullie gaat. Hoop voor je dat je niet wegrent, het klinkt als een leuke en lieve jongen! Inderdaad tof dat het topic zo doorloopt ja!

Roosje, spannend bezig! Wel zo verstandig denk ik, het kan evengoed nog dat jullie alsnog bij elkaar uitkomen, maar ondertussen heb jij alle recht om lekker verder te kijken! Ben benieuwd hoe het afspreken bevalt!

Als antwoord op Sleepy's vraag: Over leeftijdsverschil maak ik me zelf niet eens zo druk, want qua volwassenheid zitten we wel op gelijk niveau: ik lig wat achter qua gedrag (nog volop van het leven aan het genieten waar nogal wat oud-klasgenoten zich al bezighouden met trouwen en kindjes, ik word ook altijd minstens jaartje of 4 jonger geschat) en hij ligt wat voor. Daarbij heb ik er mijn hele leven al een handje van jongere vriendjes aan te trekken, vooral sinds ik een jaar of 20 ben. Dit is wel een record, dat wel, drie jaar meer dan vorige 'record'

Verder ben ik idd heel benieuwd naar de reacties van anderen... ik heb serieus het idee dat niemand nog iets in de gaten heeft.

Ik mis hem nu in ieder geval meer dan ooit... en hij mij ook (zegt ie tenminste )
Noora: mensen in je omgeving hebben soms sneller dan je denkt je verliefdheid in de smiezen hoor! Is mijn ervaring tenminste

Wat mij betreft: de verliefdheid duurt nu al bijna vier maanden en het voelt beter en beter. We zijn natuurlijk bezig met de voorbereidingen voor ons avontuur: met de auto naar afrika. Vier tot zes dagen in de auto en dan brengen we nog dik drie weken daar door. Heel spannend allemaal. We vertrekken pas half juli, dus kunnen we nog even genieten van de voorpret.

Verliefdheid gaat natuurlijk een keer over (ik hoop dat het nog heel lang duurt), dus ik probeer heel bewust te genieten nu van dit gevoel. En in combinatie met dit heerlijke weer lukt dat geweldig goed! Het voelt allemaal zoveel minder onzeker nu. We bellen/smsen bijna dagelijks, maar als we elkaar een paar dagen niet zien of er gaat eens een dag voorbij dat we elkaar niet gesproken hebben, dan is het ook goed.

En het is gewoon LEUK om elkaar te leren kennen, om zo langzamerhand elkaar voor te stellen aan vrienden en familie en te merken dat eigenlijk iedereen van hem gecharmeerd is. Ach, alles is leuk nu. Mijn werk schiet er een beetje bij in momenteel. Door medicijnen werk ik nog steeds halve dagen en heb nog steeds moeite me lang achter elkaar te concetreren, maar of dat alleen aan de medicijnen ligt vraag ik me af.... Verliefd-zijn is nou ook niet bepaald bevorderlijk voor de kwantiteit van mijn werk, dus de schouders moeten er nodig weer eens onder.

Hij heeft een paar familieleden hier in nederland, waaronder een nichtje met man en zoontje. Zij zijn afgelopen week hier geweest en ik heb voor ze gekookt. Ik was er behoorlijk nerveus voor. Ik ben echt geen kneus in de keuken, maar in hun cultuur is eten zoveel belangrijker dan in de onze. Als je bij hen komt, is er altijd veel en vers en lékker eten. Vriendlief had er een beetje een hard hoofd in dat ik ze hollandse kost voor wou zetten. Ik zag hem denken: als dat maar goed komt. En hij bood aan om zelf maar te koken. Maar ik heb mijn zin doorgedreven. Ik ben en blijf een hollandsche deerne natuurlijk en ik beschouw mezelf ook als gastvrij en kan best wat smakelijks op tafel zetten. Een goeie pan tomatensoep met ballen, een ovenschotel, eigengebakken brood, gekruide kip uit de oven en ijs na. Oja en natuurlijk om 20.00 uur koffie met een koekje

Het was vooral erg gezellig en het eten viel in de smaak (ze hebben meer dan één keer opgeschept in ieder geval en zij wou weten hoe ik de ovenschotel gemaakt had).

Verder merk ik dat ik toch weer ietsje meer geniet van dingen doen zonder hem, Ik had een periode dat ik het liefst niet met vriendinnen of sportclub afsprak, want stél je voor dat HIJ opeens iets af wou spreken! Ik heb mezelf dat niet toegestaan, maar merkte dat ik daar tijdelijk toch wat minder plezier aan beleefde. Dat vond ik toch echt de minder leuke kant van verliefd zijn hoor, dat je hele wereld opeens om hem en alleen om hem draait. Alles begint langzamerhand wat tot rust te komen.

Ik weet dus op dit moment niet wanneer ik hem weer zie. Ik heb het al eerder genoemd hier: afspraken maken doet hij niet. Hij wil of kan niet bedenken wat hij morgen wil doen, hij leeft veel meer bij de dag. Dat frustreerde me nogal in het begin, maar nu voelt ook dat oké. En ervaringen uit het verleden hebben me geleerd niet iemand te moeten willen veranderen. Hij is zo, ik ben anders. Ik plan mijn afspraken en dingetjes en wil hij toevallig mee, dan is dat prima. Heeft hij op dat moment andere plannen? Ook goed. En als hij mij vanavond opeens belt omdat hij wil komen, tja, dan kijk ik eerst even in mijn agenda

Roosje: geniet ervan hoor! Ik weet niet hoe lang jij single bent en hoe graag je 'een relatie' wilt? Ik ben een tijdlang single geweest, niet op zoek naar een relatie, wel af en toe een date, soms verliefd en enorm genoten van die periode. Heerlijk toch, om op een zonnige bevrijdingsdag een gozer aan de haak te slaan? Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat.

Geldt ook voor Tine: meid, op een dag loop je hem zomaar tegen het lijf en probeer tot die tijd te genieten! Heb ik ook gedaan en opeens stond hij tegenover me en vroeg of ik wat te drinken wou en binnenkort reizen we samen naar donker afrika!

Wat er opeens de afgelopen maanden allemaal gebeurt is heel bijzonder. In januari hém ontmoet, verliefd met alle daarbij behorende verschijnselen. In maart kreeg ik opeens verschijnselen die deden denken aan acute leukemie, bleek gelukkig iets anders te zijn en behandelbaar en waarschijnlijk te genezen, maar wel een tijdje in het ziekenhuis gelegen (op de afdeling oncologie, heftig). En nu is het mei, gaat het met de gezondheid de goede kant op, de zon schijnt, we zijn volop bezig met vakantieplannen en ik wil er alleen maar van genieten.

Zo, ik wou even een kort berichtje schrijven en dan weer de zon in, maar het is ietsje meer geworden.

Sleepy: ik heb het niet goed gelezen misschien of over het hoofd gezien (die concentratiestoornissen hé, tsssss), maar je klinkt heel erg verliefd, maar is het ook wederzijds eigenlijk?

En nu echt weer de zon in! Ik moet bruin worden! Dan steek ik iets minder wit bij hem af en hoop ik een beetje aan de zon te wennen voordat we afrika binnenrijden. Druk druk druk dus

Fijn weekend allemaal!!!

En een kus van Alice
Hier even een kleine update

G en ik hebben het uitgepraat en is weer goed. Dat meisje kent hij sinds koninginnedag...nog niet heel lang. Vanmorgen ze samen tegengekomen...het is echt een jong meisje, nog in begin van haar opleiding enzo. Achja, hij heeft haar iig duidelijk gemaakt dat hij in iig contact met mij houdt.

En dan S, haha vanavond een feestje van de vriendengroep van bevrijdingsdag...en hij is daar ook. Morgen uitgenodigd om met dezelfde groep mee te gaan wakeboarden. Dus ja lang leve de lol :-) en zie wel wat er verder gaat gebeuren!

Het is deze maand een jaar uit tussen G en mij en daarna heb ik me eigenlijk vooral even lekker met mezelf bezig gehouden. Ander huis, werk, etc in dat jaar eigenlijk niks met andere mannen gebeurd Maar let the summer begin!!!
Alice, Klinkt goed, hoe je met de dingen omgaat. Goed van je dat je niet heel je leven om hem liet draaien. Dát is toch inderdaad écht wel één van de nadelen van verliefd zijn. Geniet er lekker van.

Roosje, voor jou ook weer spannende tijden!! Hou ons op de hoogte ;)
Alice, wat heb je dat mooi omschreven allemaal. Ik herken er hier en daar wel wat dingen in, bv het geen zin hebben in dingen met anderen maar je toch dwingen die ook te doen.

Over of ze iets door hebben... ik laat soms wel doorschemeren dat er iets speelt, maar mensen die hebben lopen raden hebben nog geen een keer de goede naam genoemd, terwijl ze toch heel wat best redelijke opties hebben gegeven. We praten waar anderen bij zijn bewust ook niet meer met elkaar dan met anderen, daardoor valt het niet op. En niemand heeft ons verder ooit samen gezien.

Roosje, klinkt lekker, lang leve de lol inderdaad, geniet ervan!

Hier niks nieuws, behalve dat ik hem vanavond of morgen weer zien en ik daar ontzettend veel zin in heb!
Vanavond ga ik lekker stappen en hoop die gast uit m'n hoofd te krijgen. Want voel me er niet lekker bij. Het lijkt er ook op dat hij t door heeft dat ik verliefd was, want volgens m'n vriendin deed ie botter en ontliep hij me zo'n beetje. Nou was ie druk ok, maar tis voor mij echt duidelijk dat hij exit is. Hoeveel verdriet t mij ook doet. Eerst aardig doen en dan dit? Laat maar! Hoop vanavond echt een leuke jongen tegen te komen. Natuurlijk niet ervan uitgaan, maar ik ga wel een feestje van maken! Ben voorheen helaas niemand tegen gekomen met uitgaan, maar als je t niet verwacht wie weet!
Tine, helaas werkt het niet zo simpel. En waarom zou je jezelf niet de tijd geven om hier even goed overheen te komen? Het zijn toch emoties waar je het over hebt he!

Wanneer je het niet verwacht kun je eigenlijk beter zien als; wanneer je er totaal niet mee bezig bent. Mannen vinden vrouwen die hun eigen ding doen, en niet op zoek lijken te zijn naar een relatie nu eenmaal woest aantrekkelijk.

Noora, het lijkt me vreemd om tegenover je omgeving te moeten doen alsof er niets aan de hand is. Als je verliefd bent wil je dat niet hoeven verbergen.

Alice, inderdaad erg goed van je dat je gewoon je eigen ding doet hoor. En meteen ook heel belangrijk. Hoe vaak zie je niet dat de omgeving de dupe wordt van een verliefdheid. Zij lijken ineens niet meer zo belangrijk, wat ze natuurlijk wel zijn. Goed dat je daar een oogje in het zeil houdt!
@ Sleepy: dat klopt! Zeker sinds we die twee dagen weg zijn geweest is het raar om hem niet zomaar vast te kunnen pakken als anderen erbij zijn. Alhoewel dat wel soms stiekum lukt in een druk cafe oid

Maar goed, juist daardoor weet ik vrij zeker dat het moment van knoop doorhakken zeer nabij is... het lijkt wel of ik sinds die dagen weg en zijn steeds positievere reactie op mij (hij geeft aan me steeds erger te missen, steeds meer te verlangen naar het moment dat hij me weer ziet) mijn gevoel pas echt de vrije loop heb kunnen laten. Eerst bleef ik toch een beetje aan zelfbescherming doen uit onzekerheid... daardoor voel ik dat ik nu pas echt heel verliefd begin te worden!
Hey Sleepy, ik merk dat ik wel heftig kan reageren, vanwege de emoties, terwijl hij gewoon er even geen zin in had, want verder doet ie altijd aardig. Ik schuif met m'n vriendin t wel lekker op hem af zeg. M'n zus nam t gelijk voor m op, want hij wordt ook maar met mij geconfronteerd en op een gegeven moment is ie t zat natuurlijk. Of hij wou me geen valse hoop geven als ie maar met mij blijft praten, maar ja, zal t nooit weten. Tis beter m zo'n beetje te vergeten, hoewel t niet goed zal lukken. Een vriendin vertelde, pas als je opnieuw verliefd bent op iemand anders, weet je zeker dat je over hem heen bent! Ik moet vanwege een operatie binnenkort een tijdje rust houden, maar misschien als ik over een paar maanden daar weer s kom, dat t heel anders kan zijn.
Ik wens je veel succes!!
Hoi meiden,

Even een update: Mijn date van gisteren was echt hartstikke gezellig! Hij is nog tot 4 uur vannacht bij mij gebleven. We hebben heel veel gepraat (jaja ook gezoend:-) en had hij nog wat te eten gehhaald hier in de stad. En het was echt leuk. Ook heel vertrouwd, en ik merk ook aan alles dat hij het echt serieus meent. Ik voel ook helemaal geen onzekerheid. Wat een verademing! Hij is ook 10 jaar ouder, en heeft zelf ook een kind die bij hem woont. Dus dat scheelt toch wel. Ik vind dat wel beter.

En vandaag gaan we naar het strand, en vanavond gaan we stappen. Gaat snel ineens haha

Na vertrek vannacht kreeg ik ook meteen een sms hoe gezellig hij het had gevonden, en dat hij blij is dat hij mij heeft leren kennen. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Ik moet er gewoon voor waken dat ik niet dat benauwde gevoel krijg, en ik moet mij een keer kwetsbaar opstellen. Dan moet het wel goed komen.

Hij is ook echt iemand die voor mij wil zorgen, en dat word wel wennen, want ik zorg altijd voor mezelf, of voor anderen haha

Nou ik hou jullie op de hoogte. Sorry voor het ego bericht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven