Knutseltopic part 2
zaterdag 15 september 2012 om 10:42
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.
Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.
Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.
Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!
Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.
Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.
Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.
In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!
Voorwaarden om mee te gaan:
- een trolley
- een rugzakje
- een driekwartsbroek
- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk
- een abonnement op Libelle
- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.
Voldoet u aan deze voorwaarden?
Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
zondag 27 januari 2013 om 10:22
Oh IBI, wat erg zeg. Wat een shocking nieuws, heel veel sterkte voor je man en voor jouw en de kinderen.
Wens hem veel beterschap.
Akakia, leuk ziet het eruit. Dat kun jij ook vandaag, twee doosjes maken.
Vandaag weer 10cm gepunnikt, van te voren afwas gedaan, tussendoor twee wasjes in de machine gedaan.
Wens hem veel beterschap.
Akakia, leuk ziet het eruit. Dat kun jij ook vandaag, twee doosjes maken.
Vandaag weer 10cm gepunnikt, van te voren afwas gedaan, tussendoor twee wasjes in de machine gedaan.
zondag 27 januari 2013 om 16:43
zondag 27 januari 2013 om 17:50
Aaaah! Heb je mij al gezien Steph? Spannenddddd!
Was het een mooie foto? Oh, nu ben ik zoooo benieuwd! 's Kijken of ik misschien al iets op internet kan zien (weet niet of het tijdschrift daar ook te zien is).
Snel trouwens, je carnavalssjaal. Ik heb hier zelfs al mensen in carnavalsoutfit gezien. Zeker een of ander prinsenbal. Het leeft hier erg (niet zo gek ook, in het zuiden). Huizen 'versierd' en toestanden in de tuin.
Ik heb er niets mee. Ook al ben ik geboren in het zuiden (nog zuidelijker dan waar ik nu woon).
Was het een mooie foto? Oh, nu ben ik zoooo benieuwd! 's Kijken of ik misschien al iets op internet kan zien (weet niet of het tijdschrift daar ook te zien is).
Snel trouwens, je carnavalssjaal. Ik heb hier zelfs al mensen in carnavalsoutfit gezien. Zeker een of ander prinsenbal. Het leeft hier erg (niet zo gek ook, in het zuiden). Huizen 'versierd' en toestanden in de tuin.
Ik heb er niets mee. Ook al ben ik geboren in het zuiden (nog zuidelijker dan waar ik nu woon).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 28 januari 2013 om 09:35
Ja, mijn hond is lief
(Kan ik deze smiley ook 's gebruiken!)
Straks naar ziekenhuis voor MRI-scan. Ik weet dat het niets voorstelt, en ik zag er ook niet tegenop, dacht ik, maar mijn lijf laat iets anders voelen. Brrr.
Fijne dag allemaal, wat gaan jullie doen?
(Kan ik deze smiley ook 's gebruiken!)
Straks naar ziekenhuis voor MRI-scan. Ik weet dat het niets voorstelt, en ik zag er ook niet tegenop, dacht ik, maar mijn lijf laat iets anders voelen. Brrr.
Fijne dag allemaal, wat gaan jullie doen?
maandag 28 januari 2013 om 13:26
Hopelijk valt het mee EV. Ik zal van de week even kijken in de Bruna, ben benieuwd naar je verhaal (en foto's uiteraard).
Steph, je gaat zo goed met punniken en breien dat die kabel vast over een poosje peanuts is.
Ik heb mijn doosjes af, kinderen zijn er blij mee. Was nog wel een enorme strijd om alles aan elkaar te naaien, dat klinkt een stuk makkelijker dan het was zeg maar.
Vandaag is altijd mijn 'ik ruim het huis op van het weekend en zorg dat alles voor de rest van de week klaar is'-dag. Heb nu even rust, dus doe nu even een uurtje niks!
Ikbenik, hoop dat het allemaal een beetje gaat met jou en man!
Steph, je gaat zo goed met punniken en breien dat die kabel vast over een poosje peanuts is.
Ik heb mijn doosjes af, kinderen zijn er blij mee. Was nog wel een enorme strijd om alles aan elkaar te naaien, dat klinkt een stuk makkelijker dan het was zeg maar.
Vandaag is altijd mijn 'ik ruim het huis op van het weekend en zorg dat alles voor de rest van de week klaar is'-dag. Heb nu even rust, dus doe nu even een uurtje niks!
Ikbenik, hoop dat het allemaal een beetje gaat met jou en man!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
maandag 28 januari 2013 om 14:55
Jeetje Ibi, wat vreselijk om te horen. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Bootje, wat een gave tas! Erg vrolijke stof en ook een leuk model. Dat is iets wat ik ook graag zou willen kunnen.
EV, welk tijdschrift was het ook alweer? Ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar je verhaal en de fotoos!
Hier weinig geknutseld, op vrijdagavond na. Zaterdag lekker wezen winkelen en zondag een leuke date gehad. Al met al een prima weekend dus. Nu wel weer met een mn punnik spul op de bank en vanavond naar keramiekcursus.
Bootje, wat een gave tas! Erg vrolijke stof en ook een leuk model. Dat is iets wat ik ook graag zou willen kunnen.
EV, welk tijdschrift was het ook alweer? Ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar je verhaal en de fotoos!
Hier weinig geknutseld, op vrijdagavond na. Zaterdag lekker wezen winkelen en zondag een leuke date gehad. Al met al een prima weekend dus. Nu wel weer met een mn punnik spul op de bank en vanavond naar keramiekcursus.
maandag 28 januari 2013 om 16:48
Klinkt als een fijn weekend kanon. Die date maakt me nieuwsgierig... komt er een vervolg?
Hier heb ik twee bestellingen binnen... van de jongens. Graag een rechthoekig doosje voor de kaartjes van Ninjago... Ok. Knutselen met een 'doel' werkt voor mij altijd beter dan zomaar in het niets.
Hier heb ik twee bestellingen binnen... van de jongens. Graag een rechthoekig doosje voor de kaartjes van Ninjago... Ok. Knutselen met een 'doel' werkt voor mij altijd beter dan zomaar in het niets.
maandag 28 januari 2013 om 17:19
Ik ben er weer.
Het viel mee, en het was een interessante ervaring. Volgende week de uitslag.
Date maakt mij ook nieuwsgierig, Kanon. En het tijdschrift, dat is de Vriendin. Ik ben na de MRI nog even de stad in gelopen en heb bij Bruna gekeken; ik heb de foto gezien. Het nieuwe nummer ligt er nog niet; komt dat op dinsdag?
Leuk, knutselen met een doel, Akakia.
Ibi, ik hoop dat het allemaal een beetje gaat met jullie.
Het viel mee, en het was een interessante ervaring. Volgende week de uitslag.
Date maakt mij ook nieuwsgierig, Kanon. En het tijdschrift, dat is de Vriendin. Ik ben na de MRI nog even de stad in gelopen en heb bij Bruna gekeken; ik heb de foto gezien. Het nieuwe nummer ligt er nog niet; komt dat op dinsdag?
Leuk, knutselen met een doel, Akakia.
Ibi, ik hoop dat het allemaal een beetje gaat met jullie.
maandag 28 januari 2013 om 18:17
maandag 28 januari 2013 om 19:52
maandag 28 januari 2013 om 19:57
Ik lees net het topic over de aftreding van Trix en zie dat er meer forummers een traantje wegpinken. Ik vind het wel heel wat... het moment dat Trix aantrad was ik nog te klein, dus zij is eigenlijk altijd 'mijn' koningin geweest. Mooi om al die beelden te zien van al die jaren!
maandag 28 januari 2013 om 20:25
Ik vind het ook bijzonder, het aftreden. Ik ben pas in de twintig, dus heb alleen Beatrix als koningin meegemaakt. Ergens een raar idee dat dat straks dus anders is.
O en wat betreft de date. Het was erg gezellig. Klikte direct goed. Hebben een stuk buiten gewandeld en daarna zou ik naar huis gaan maar we hebben nog uren zitten kletsen. Er kom dus zeker een vervolg!
O en wat betreft de date. Het was erg gezellig. Klikte direct goed. Hebben een stuk buiten gewandeld en daarna zou ik naar huis gaan maar we hebben nog uren zitten kletsen. Er kom dus zeker een vervolg!
maandag 28 januari 2013 om 22:48
dinsdag 29 januari 2013 om 10:19
Oh dank je, Bootje! Ik hoop dat je dat ook nog vindt als je straks het interview gelezen hebt.
Wat een aparte avond was dat gisteravond. Ik had echt een gevoel van 'hier wordt geschiedenis geschreven', dat was zo voelbaar. Zo'n mededeling, waarvan je jaren later nog steeds weet wat je op dat moment aan het doen was. Zoals ook bij 9/11, of de dood van prinses Diana.
Wat een aparte avond was dat gisteravond. Ik had echt een gevoel van 'hier wordt geschiedenis geschreven', dat was zo voelbaar. Zo'n mededeling, waarvan je jaren later nog steeds weet wat je op dat moment aan het doen was. Zoals ook bij 9/11, of de dood van prinses Diana.
dinsdag 29 januari 2013 om 14:02
Vandaag een stukje gepunnikt en ook een stukje gebreid! De rechte steek en de luiewijvensteek (dat is ipv een keer omslaan twee keer omslaan, bij de volgende naald de eerste steek pakken en de tweede laten vallen). Daarna nog afgekant maar dat heb ik te strak gedaan. Schoonma (joeppie) is ook nog anderhalf uur geweest..
dinsdag 29 januari 2013 om 15:48