Besteklade zit vast!

29-01-2013 19:09 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dat heb ik weer!

Ik ben lekker aan het kokkerellen en heb een vork nodig om in de aardappels te prikken. Zit de besteklade muurvast! Ik heb de lade al heftig heen en weer geschud maar het helpt niets . Ook kan ik er niks tussen krijgen om wat er dan ook vast zit los te krijgen, de ruimte is te klein. Mijn handige vriend is aan het werk, net als mijn vader die altijd raad weet. Wie heeft de ultieme tip?

Ondertussen prik ik met een dunschiller in de aardappels, maar ik heb toch echt bestek nodig om dadelijk te eten! Wat moet ik nu doen?

Alvast bedankt!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Flinke mep ertegen?
Kun je de lade niet via de onderkant bereiken, dus de lade of het kastje er onder?
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Meppen heb ik ook al gedaan. Er zit een kastje onder maar ik kan verder niks met de lade doen via dat kastje. Ik krijg het er gewoon warm van!
Kun je het frontje van de lade niet verwijderen?
Heb je een spatel of iets langs wat er wel tussen past en waarmee je hetgeen wat de blokkade veroorzaakt zo kan verplaatsen?
Frontje kan ik niks mee, de schroeven zitten aan de binnenkant van de lade en de kier is te smal om er ook maar met een mes tussen te poeren. Ik heb ook al het papiertje van het gehakt meegebakken en een melkpak heeft de hele koelkast eronder gelekt. Gaat lekker hier!
heb je niet nog wat bestek in de afwas( machine )?
Hier heb je werkelijk niks aan maar ik had bij het lezen van je topic titel een behoorlijk "bommel-ding" gevoel en vroeg me af wat in vredesnaam een 'beste-klade" was.
Als je een wat goedkopere keuken hebt, kun je misschien de bodem van de la van onder af los klikken uit de zijkanten?
Nee geen bestek in de afwas, ik had de hele keuken opgeruimd voordat ik ging koken. Damn er moet toch een oplossing zijn? Zit ik straks mn cottage pie met een pollepel te eten!
Zit de `likker` ook in die lade? Anders kan je die proberen ertussen te doen en de boosdoener even kan verschuiven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De la die er onder zit er helemaal uit halen, dan heb je meer ruimte om te wrikken
Een goeie mep tegen de onderkant van de la, daardoor kan de inhoud verschuiven en het obstakel dus ook.

En zodra die la weer los is: de inhoud organiseren en mogelijk moet je er gewoon wat uit halen. Vaak is een dergelijk probleem het gevolg van een te volle la of slordig erin gesmeten spullen. Heb je nou niks aan, maar dan voorkom je het in de toekomst.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Is de kier groot genoeg om er een stuk karton of plastic tussen te schuiven? Het is waarschijnlijk bestek wat ophoog steekt in de lade.
Helaas ook geen goedkope keuken. De onderkant van de lade ziet er heel solide uit. Het zal toch niet onmogelijk zijn, met als enige oplossing slopen?
Er kan echt niks tussen! En er zit geen lade onder dus ik heb alle ruimte onder de besteklade maar ik heb geen idee wat ik daarmee kan!
Oh dit vraagt om heftige maatregelen: je zult de keukenblad er af moeten halen!
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Gas uit, pizza bestellen en wachten tot vriend terug komt?

Denk dat ik dat zou doen! En ik heb het ook weleens gehad maar ik kon mijn hand er dan nog tussen wrikken, jammer dat er bij jou niks tussen past.
Blijven rammelen! Vroeg of laat moet er toch iets verschuiven?

Kun je je vriend of vader niet even bellen?
quote:DidiRidi schreef op 29 januari 2013 @ 19:32:

Oh dit vraagt om heftige maatregelen: je zult de keukenblad er af moeten halen!Zeg dat niet! Het is een heel zwaar natuurstenen blad!
Misschien lukt het als je een autokrik gebruikt

.....zonder gein..heb je stevig ijzerdraad in de schuur of zo?
Beiden volledig onbereikbaar, vriend in meeting en mn vader ook!

Ik heb een mogelijke oplossing gevonden. De keuken zit tegen een raam en het raam is wat lager dan het keukenblad. Dus misschien dat het open is aan de achterkant. Maar dan moet ik wel eerst over het aanrecht, door het raam op het dak klimmen om dat uit te vinden. Denk dat ik dan nu ga proberen.
Bij het lezen van je probleem moet ik terugdenken aan een topic ooit, waar TO een leren jas aanhad en de rits met geen mogelijkheid meer open kreeg.... Er bestaat een oplossing, alleen welke zal het gaan worden.

Avondeten met een pollepel is toch ook prima te doen! En anders even een setje bestek bij de buren lenen.

Pas je op, dat je niet zo druk bezig bent met een oplossing verzinnen/uitproberen, dat je je pie laat verbranden?!
Oh wacht zie je de lade van onder? Of zit er nog een plank tussen? Als je hem kan zien, kan je misschien met schroevendraaier en hamer de bevestigingsrail losslaan, dan valt ie eruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven