Permanent marker uit kleding?
woensdag 30 januari 2013 om 13:10
woensdag 30 januari 2013 om 13:27
woensdag 30 januari 2013 om 13:36
Permanent marker gaat uit eindelijk wel weer uit de kleren want zo watervast als men zegt dat de inkt is is die dus niet. Maar je moet de kleding of wat het ook is wel gewoon blijven gebruiken en blijven wassen. Want alleen dan slijt de inkt er vanzelf uit al duurt het wel wat langer als bij bijvoorbeeld viltstiften inkt.
woensdag 30 januari 2013 om 13:43
quote:demagnumvanellen schreef op 30 januari 2013 @ 13:36:
Permanent marker gaat uit eindelijk wel weer uit de kleren want zo watervast als men zegt dat de inkt is is die dus niet. Maar je moet de kleding of wat het ook is wel gewoon blijven gebruiken en blijven wassen. Want alleen dan slijt de inkt er vanzelf uit al duurt het wel wat langer als bij bijvoorbeeld viltstiften inkt.Het lijkt me dat je op een witte bloes altijd wel vlekken blijft zien.
Permanent marker gaat uit eindelijk wel weer uit de kleren want zo watervast als men zegt dat de inkt is is die dus niet. Maar je moet de kleding of wat het ook is wel gewoon blijven gebruiken en blijven wassen. Want alleen dan slijt de inkt er vanzelf uit al duurt het wel wat langer als bij bijvoorbeeld viltstiften inkt.Het lijkt me dat je op een witte bloes altijd wel vlekken blijft zien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje