Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Voorzichtig op de trap hoor. Alles goed hier, kan niet slapen dus ik dacht, ik ga nog even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk!

Jammer dat ik net naar bed ga.

Ik moet echt want morgen weer op tijd op.
Lekker slapen Jo, ik spring nog wel eens binnen.
quote:AnneRoos74 schreef op 29 januari 2013 @ 21:52:

Ik heb de witlof maar in de oven gedaan met ham en kaas. Heel stanaard maar het was wel lekker.

Mv viel de afspraak een beetje mee?

Ik zoek zo voor je het topic op.

Nee viel niet mee de afspraak, heb erg veel pijn. En er voelt iets niet goed dus moet vandaag bellen om weer terug te gaan. Echt heel heel vervelend.

Moge allemaal trouwens.

Moest wel lachen Jo over dat je dacht dat je hondje naast je lag. Zolang je vest niet opeens gaat bijten dan zit je goed .

Ik had eigenlijk een afspraak om 9 uur maar voel me nog steeds niet lekker dus heb die maar gecancelled.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 30 januari 2013 @ 08:28:

Even vraagje voor leggen: mijn zoon en ik willen graag een hond.. nu ben ik er een tegen gekomen op MP.. vlak in de buurt en ik ben er nu al helemaal weg van..

Wat denken jullie? afspraak maken om te gaan kijken?

Je link doet het niet. Wat is de reden dat de hond weg moet? En als het een rashond is, even bellen met de rasvereniging. Je vraag voorleggen en kijken of er geen rare dingen bij hun bekend zijn. En ze zullen nog wel meer tips en adviezen hebben.

Afspreken kan nooit kwaad. Je zit nergens aan vast. Goed te zien of er uberhaupt een klik is met de hond. Wel zou ik ervoor nog even die vereniging bellen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik weet niet hoever je kennis gaat met honden maar ik zie nu rotweiler staan (link doet het nog niet), dat zijn niet de makkelijkste honden he! Zijn werkhonden. Zou met de rasvereniging ook bespreken of jij en je gezin geschikt zouden zijn voor een rotweiler.
Ik snap ook niet waarom de link het niet doet.
*
Nu doet ie het wel..
quote:lichtbron schreef op 30 januari 2013 @ 12:11:

Ik snap ook niet waarom de link het niet doet.

Ik zou eens gaan googlen hoe en wat die stichting. En het asiel waar die zat, want waarom stond die op een euthanasielijst?

En ik zou de rasvereniging bellen, die moeten de hond toch ook kennen, die zal voor de stamboom moeten zijn aangemeld. Weet je ook wie de fokker is en wat er gebeurd is. De fokkers die ik ken nemen altijd hun eigen fok weer terug als er wat is. Misschien is het een broodfokker, dan moet je oppassen of de hond wel helemaal gezond is. (even googlen wat het ras evt. voor erfelijke belasting kan hebben, zeker belangrijk want behandelingen bij de DA kunnen ook snel oplopen)

Wel een hoop geld moet je aan die stichting betalen. Ok hij is wel geholpen end maar toch, dat heeft die stichting ook niet betaald.

En ik zag laatst bij recht in de regio (tv programma) dat je even goed moet navragen wat die stichting voor overeenkomst heeft met het asiel. Bij dat ene geval bleek namelijk dat de kat zeg maar van het asiel bleef maar dat je een soort `uitleenovereenkomst` hebt.

Ik zou zeker wat telefoontjes doen om dingen uit te zoeken.
Pff, daar kan ik je ook geen raad in geven Bron, ik zou idd ook eens wat telefoontjes plegen. Maar.. ik denk dat het mss op je zoon best een positieve uitwerking kan hebben, hij heeft dan wel iets om verantwoordelijk voor te zijn, en jij kunt hem daarop terug roepen en aanspreken. Uiteindelijk ben jij natuurlijk wel eindverantwoordelijke, en zul jij hem de meeste tijd uit moeten laten, maar daardoor moeten jullie wel meer om de tafel, en afspraken maken. Mss pakt dit wel heel goed uit. Maar als het niet uitpakt, wat dan? Dat is natuurlijk ook iets wat je goed in je om moet laten gaan
Zwaai zwaai

Fijne avond allemaal
(Bron: voor je eigen privacy de link naar adv. verwijderen?).

(uitleencontracten schijnen asiels wel vaker te doen, is op zich wel wat voor te zeggen)
Hoi ladies,

Bron ik heb vroeger een Rottweiler gehad. Ach wat een schat was dat. Het zijn inderdaad werkhonden, dus een gedegen training kan zeker geen kwaad. Ook is het belangrijk dat je duidelijk laat zien wie de baas is. Dat betekent dat je je nooit lager als de hond moet bevinden zoals op de grond gaan zitten/liggen om te kroelen of te stoeien. Hoe oud is hij/zij? En is het een reu of een teef?
Bron, heb je nog afgesproken om naar de hond te kijken?

Waar ik net over zat te denken, ik hoop dat het echt een hele lieve makkelijke hond is. Ik zou echt daar ook op selecteren. Want je hebt al zoveel aan je hoofd. En cursus, uren per dag lopen met de hond, kan je dat erbij hebben? En de ene hond is iets geschikter als gezinshond dan de ander. Hoop dat ik niemand tegen het hoofd stoot. Maar de rottweilers die ik kende waren erg sterk en dominant als je niet oppaste, en om uit te laten door kinderen ook niet.

Jeetje, hoop dat je me niet een negatieveling vindt wat ik schrijf maar ik ken een piep klein beetje jouw situatie en ik gun je echt een hond die bij jullie zou passen. Dus het is echt goed bedoelt hoor dat ik probeer te waarschuwen dat je goed info moet inwinnen. Zeg het liever nu dan dat ik achteraf zeg .... oja.
Dames, als jullie weer eens weten van een actie met de treinkaartjes, zouden jullie dat even willen laten weten. Alvast bedankt.
quote:prada schreef op 30 januari 2013 @ 22:01:

Dames, als jullie weer eens weten van een actie met de treinkaartjes, zouden jullie dat even willen laten weten. Alvast bedankt.

Ja tuuk meis.

Nog steeds alles lekker in je eigen huis?

Prada volgens mij is het alweer een poosje geleden weer dat er een winkel een actie had. Dus binnenkort zal er wel weer zoiets komen.

Tenminste dat hoop ik zelf.
Kr*idvat acties zijn van dinsdag tot maandag, dus misschien vanaf aanstaande dinsdag of de dinsdag daarna.
Thanks Wv! Ga opletten.
MV, nog steeds lekker in mijn eigen huis. Ik vergeet nooit hoe jullie mij gesteund hebben toen. Pffff, wat was dat heftig.

Anne, terug.

Wat, ik hou het in de gaten, ik hoop dat jullie mij daarbij helpen want ik woon in het buitenland. Welliswaar maar tien minuten van NL. maar ik zie dus die aanbiedingen niet.
Ik zal opletten

Op Vrekkentopic wordt het ook altijd wel gemeld, maar kopieer/meld het hier dan (ook) wel (Vrekkentopic is momenteel wat lastiger bijlezen door de drukte daar)
quote:prada schreef op 30 januari 2013 @ 22:29:

MV, nog steeds lekker in mijn eigen huis. Ik vergeet nooit hoe jullie mij gesteund hebben toen. Pffff, wat was dat heftig.

Anne, terug.

Wat, ik hou het in de gaten, ik hoop dat jullie mij daarbij helpen want ik woon in het buitenland. Welliswaar maar tien minuten van NL. maar ik zie dus die aanbiedingen niet.

Het beste wat je ooit voor jezelf gedaan hebt toen lieverd.

Ik hou het ook voor je in de gaten die kaartjes. Heb net even in mijn mail gekeken maar vandaag iig nog niet -grijnz-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven