Augustus 2012 deel 12!!

28-12-2012 21:23 1419 berichten
Ruim een jaar verder en nu …. tijd voor deel 12. (deel 3 alweer op de kinderpijler).

De eerste mini’s zijn al 5 maanden, hun eerste kerst (en alle kerststress) hebben ze gehad. Sommige mama’s zijn weer aan hun werk. Het dagelijkse leven begint te wennen. Maar uitgepraat raken we niet.

Wij praten over….. niet/wel slapende, krijsende, lachende, huilende, vrolijke, zieke/gezonde mini’s. Flessen melk, wel/nietwillende borsten, oranje wortelprut, rondvliegende boontjes. Gezondheidsperikelen, Wel/niet begrijpende mannen (waar we stiekem hartstikke dol op zijn), schoonloeders, ouders en wat verder ter tafel komt.

De dagelijkse soap van de augustus-2012 mama’s continues. Onze stille en soms niet-stille meelezers blijven onze volgen. Voor de “augustus-2013 mama’s-To-be” zijn we een inspiratiebron, wat een eer!

Mini’s en mama’s hebben elkaar een maand geleden real-life ontmoet, wat een topmiddag! Het divagedrag is overgenomen, maar echt het juiste hebben ze elkaar nog niet ingefluisterd, dus in februari gaan we voor de herhaling.

credits voor de inleiding gaan dit keer naar Myself!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

Augustus 2012 deel 11!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! nicole12332 jaar03-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz24 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Rammel alles oké?

Kroos hug, je gaat lekker leuke dingen doen. Kijk naar het leuks wat komen gaat.

Toetje auw, tandarts is niet leuk.

Sterkte maandag nog even. Van harte met je halfjaardag!

Bub en maatje, jullie mini's hebben teveel gekletst gisteren en afgesproken voor een relnacht....

Li fijn dat je even kon doortukken vannacht.

Kwim zwaai stoere mam.

Nico joepie de rolllende baby!

Voor een ieder die ik vergeet liefs

Beppe

(maaktzichklaarvoorwederomctenoperatiemeisjeinhetgezichtenikvindhetnietleuk)

Chryssa ik doe het poopdansje.
Kroos whats going on? Sores klinkt niet goed! Hopelijk kun je je zinnen verzetten met je moeder!

Bep volgens mij hebben onze minis idd stiekm afspraken gemaakt

Kwim vroege vogel heb je! Wel fijn dat het zo'n vrolijk jochie is, dan vergeet je vast dat het 5u is
Chryssa fijn dat de nacht beter was! Nu hopen dat ze snel d'r ontlasting kwijt kan.

Nico n een heel nobel streven. Maar ik kan je nu alwel vertellen dat zelfstandig uit n beker drinken met 8 mnd waarschijnlijk niet gaat lukken. De meeste kindjes drinken met 1 jaar nog gewoon uit n tuitbeker. Ik heb alleen nog maar positieve verhalen gehoord om mij heen over de oefenbeker. Net als n gewone beker moeten ze eruit leren drinken, je kunt niet verwachten dat ze het na 1 keer snappen. Ik heb geen zin om steeds er bij te blijven als ze iets wil drinken, en de oefenbeker kan gewoon overal mee naartoe zonder knoeien oid dat geldt niet voor n beker.
Bub maat leuke foto! Waar zaten jullie?

Kroos rustig aan! Nog ff genieten van je vrije maand dn dan straks met frisse moed en een leeg hoofd weer lekker aan t werk!

Toet oei ellende bij de tandarts! Ik moet nog steeds n afspraak maken

Gefeliciteerd met de 6 mnd !!

Ziev hoe ga jij naar de meet?
Dank voor jullie lieve moed inspreken! Doet me goed!

Is er iemand in mijn buurt die met de auto naar de meet gaat? Want dan wil ik wel carpoolen

Chryssa gaat t ok daar? Ik hou nu zelfs mijn moeder op de hoogte over je meissie, iedereen leeft zo mee!
Zitten inmiddels op de 4e strontexplosie van vandaag. Mijn hemel, wat een bagger komt eruit dat kleine meisje!
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
quote:Chryssa schreef op 31 januari 2013 @ 13:52:

Zitten inmiddels op de 4e strontexplosie van vandaag. Mijn hemel, wat een bagger komt eruit dat kleine meisje!

Go minichrys!! Lozen die bagger! Zit ze ook wat beter in haar velletje door het lozen chrys?

Kroos, mak aan meid!

Hier alles prima, kleine drift terug val van Rammeltje maar dat is logisch, afgelopen maandag weer osteopaat geweest en dan moet ze dr draai weer een beetje vinden. Vandaag gaat alweer beter dan gister.

Verder nog niet echt bijgelezen, na een paar bagger nachten door verstopte neus voelt tante Rammel zich belabberd!!
Ze lijkt een stuk rustiger, ja.
quote:Chryssa schreef op 31 januari 2013 @ 14:08:

Ze lijkt een stuk rustiger, ja.Gelukkig!!! arm grietje..
En hoe gaan de voedingen nu chrys?? drinkt ze alweer uit de fles of hoe pakken ze dat nu aan?
Zo chrys wat moet dat n opluchting al zijn zeg voor je dametje! Hebben zeeboot een indicatie gegeven wanneer het leeg moet zijn en doen ze dan straks weer n echo oid? Hoop dat snel opgelost kan worden! Arme meid!

Dus ik zing vanaf de zijlijn lekker poopen mini chrys!!
Chryssa fijn om te horen dat ze poept en de bagger eruit komt.

En nu hopen dat ook de bal weg is.

Liefs
Nee. De fles wil ze niet meer. Ze krijgt dus nu drie bakken pap per dag en daarnaast nog fruit en groenten. Het zou fijn zijn als we haar van gaar flessenaversie af kunnen krijgen, maat als dat niet meer gaat, dan moeten we het zonder flessen doen.
Poop Poop minichrys

Wat een goed nieuws Chrys! Mini ziet er ondanks goed uit op facebook!

Hoop voor jullie dat de ellende nu snel klaar is en het normale leven weer kan beginnen!

Rammel balen die nachten. Wel fijn dat jullie baat hebben bij de osteopaat.

Hier nog steeds een rellende mini. Gister op de babydate was er niks aan de hand! Morgen weekendje naar mn ouders.

Ann we waren in Makkum. Mooi er tussenin! Heb nog naar jou en Ziv gezwaaid onderweg
En we poepen vrolijk door. Explosie nummer 6 is een feit .
Jeej!!! ***haalt opgelucht adem.*** hoop dat dit t was en dat jullie verdere ellende bespaard blijft!
goed chrys!! heeft mn ouderwetse 'shake that poopy' dansje toch gewerkt
Yeah Chryssa! Wat "fijn" al die poop!! Is dit nu een blijvend probleem? Of gaan ze verder kijken als meisje helemaal leeg is?

@ bubb, nou ja zeg? Gisteren was ze (in tegen stelling tot Minimaatje) zo voorbeeldig?!

Minimaatje kwam vannacht om kwart over 1 en vanmorgen half zeven. Toen heb ik hem bij me in bed genomen en zijn we samen verder gaan slapen.

@ omrollen, hier deze week voor het eerst van rug naar buik.

@ kroos, gaat het een beetje? Was het leuk bij je moeder?

@ rammel, snotneuzen.... Bleh! Loop er al anderhalve week mee!

Minimaatje heeft vandaag wat slaap ingehaald, kon ik mooi op het gemak ernstig film kijken en huishouden.
Chrys ben echt opgelucht voor jullie!! Hoe nu verder? Al bekend wanneer en onder welke condities jullie naar huis mogen?

Of is dat nog te vroeg?

Haha Maat ernstig film kijken

Welke films?

Mini ligt nu al een uur te slapen, 2e middagdutje van vandaag...

Hoop dat ze vannacht weer in dr normale doen is, zo sneu als ze niet lekker in dr vel zit!
Oh Chrys wat goed! Poopnd popje!!

Maat fijn dat mini lekker inhaalde vandaag, kon jij lekker chillen

Rammel hoop dat je vannacht een goede nacht hebt!

Mijn dag was leuk. Toffe expo gezien en net naar Alles is Familie geweest. Nu in de tram naar huis, naar mn mannen :-)
Hmm, Meisje weigerde haar groentenhap, huilen toen ik met de lepel aan kwam. Ze heeft ook niet geplast vandaag. Vind ik niet zo prettig.
@ Chryssa, domme vraag misschien van mij, maar hoe weet je dat ze niet geplast heeft? Dat merk je toch niet in 1 van die 6 poepluiers?

@ bubb, ernstig was een typfout

Heb de verbouwing gekeken.

Hoop dat Minibubb een lekkere avond en nacht weer heeft! Voor jullie ook wel zo fijn.
Oei Chrys dat is minder. Wil meisje wel iets anders eten? En ik vraag me mbt plassen hetzelfde af als Maatje...

Maat ik kijk wel hoe het gaat. Ze ligt nu alweer knockout op mn schoot..

Vandaag ook maar geen groentehap, word te laat anders aangezien ze zo lang sliep.
@ bubb, wat voor groenten ga je morgen weer proberen?

Ik moet morgen weer naar cb. Ga ik toch maar weer eens vragen over dat poepen.

Minimaatje krijgt nu bijna 2 weken groenten hapjes. Maar in die twee weken heeft hij nog maar 1 poepluier gehad. Je zou toch denken dat er nu wel wat meer uit moet komen. Ik vind het een beetje vreemd.

Valt natuurlijk totaal in het niet bij Chryssa dr verhaal maar ik heb iets, wat er in gaat moet er ook weer uit!

Plasluiers genoeg btw.
Morgen courgette proberen!!

Ben beieuwd wat ze op cb zeggen maatje.

Eet mini echt complete porties of steeds een paar hapjes?

Hier is alle wortel er inmiddels wel uit.

Chrys hoe is het nu? Heeft meisje nog wat willen eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven