doorgeefvraag
vrijdag 16 mei 2008 om 14:38
vrijdag 16 mei 2008 om 14:48
quote:Paddy64 schreef op 16 mei 2008 @ 14:41:
@ BM: wat hebben wij aan die menukaart als "acces interdit" is?... lol
Ja, ik voelde mij redelijk moreel verplicht om de toegang te verbieden voor onbevoegden.
Antwoord op uw vraag : mijn "amuses-bouche" zijn niet te versmaden, ééns geproefd, komen ze allemaal terug ...
Vraag : voor wie kinderen heeft, weten julllie waar ze verwekt werden ?
@ BM: wat hebben wij aan die menukaart als "acces interdit" is?... lol
Ja, ik voelde mij redelijk moreel verplicht om de toegang te verbieden voor onbevoegden.
Antwoord op uw vraag : mijn "amuses-bouche" zijn niet te versmaden, ééns geproefd, komen ze allemaal terug ...
Vraag : voor wie kinderen heeft, weten julllie waar ze verwekt werden ?
vrijdag 16 mei 2008 om 14:54
Hoewel mijn kind 2 druppels water ikke is, weet ik met absolute zekerheid dat hij verwekt werd door zijn vader ...
ter info : mijn nummer 1
Als ik niet moet werken, masturbeer ik bij het opstaan.
Ik moet niet werken dus ... trouwens zeer leuk fantasietje gehad iets met een parenclub en zo... geil.
Thuis open opgevoed, of seks taboe ?
ter info : mijn nummer 1
Als ik niet moet werken, masturbeer ik bij het opstaan.
Ik moet niet werken dus ... trouwens zeer leuk fantasietje gehad iets met een parenclub en zo... geil.
Thuis open opgevoed, of seks taboe ?
vrijdag 16 mei 2008 om 15:07
Ik ga eerlijk zijn, ikzelf ben niet zo speelgoedachtig aangelegd.
Daarentegen heb ik nog maar één keer het waar genoegen gehad seks te hebben met een man die een cockring had... en wat hij voelde, weet ik natuurlijk niet maar ik vond het alleszins megabangelijk keigeil !
Wat dat rimmen betreft : u geeft, u krijgt nog meer, u doet niets, u kan dimmen !
Ook al ben je totaal niet bi ... soms wel eens zin om het met iemand te doen van hetzelfde geslacht ?
Daarentegen heb ik nog maar één keer het waar genoegen gehad seks te hebben met een man die een cockring had... en wat hij voelde, weet ik natuurlijk niet maar ik vond het alleszins megabangelijk keigeil !
Wat dat rimmen betreft : u geeft, u krijgt nog meer, u doet niets, u kan dimmen !
Ook al ben je totaal niet bi ... soms wel eens zin om het met iemand te doen van hetzelfde geslacht ?