doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dezelfde handelingen maar met sv veel geiler.

Hoeveel svtjes heb jij gehad?
Tot nu toe 2. a.s. maandag nummer 3.

Ik laat de vraag staan. Wil meer reacties horen op deze vraag.
3...nummer 4 is in aantocht. Dus valt wel mee toch?

Heb je een sv gehad waarvan je achteraf dacht...pfff, wat zag ik in hem?
Nee

Vind je dat je eigen decolleté in een bh van Marlies zo mooi is?
Ik heb geen MD. Toch maar eens aanschaffen. Alhoewel mijn decollete in elke bh mooi uitkomt.

laat de vraag staan
Ja, ik heb diverse setjes van Md, ook bikinis. Staat erg mooi.

Heb je liever hipster of string aan?
Ik ben een man, maar ik zie liever een vrouw in een hipster of een string... of niets, dat mag ook:-)

Ik heb gemerkt dat jullie allemaal sv-tjes hebben, meerdere tegelijk en achter elkaar...Hoe gaan jullie om met de gevoelens van je (potentiele) sv-tjes?
Alexje, met struikelen, vallen en weer opstaan.

Beter kan ik de 93 pagina's van het minnaartopic niet samenvatten. Veel leesplezier!

Als je iemand blokkeert op msn, krijgt die persoon daar dan een melding van? Of kun je dit gewoon doen zonder dat hij het hoeft te weten?

Of is er een andere stiekeme manier om ervoor te zorgen dat één persoon je niet online ziet staan, terwijl de rest dat wel kan zien?
Geheim, wat jij doet op msn is toch jouw ding en dient net om jouw privéleven te beschermen.

Gewoon op de naam van de contactpersoon gaan staan, rechtermuisknop en blokkeren. De anderen kunnen je zien on line maar voor hem lijkt het of je of line bent... dus no worries.

Ik zeg dat hier nu zo vlot, maar ben zo fake blond, dus niet van de slimste, en ook ik ben ooit zwaar gestalkt geweest op msn, toen wist ik ook niet wat allemaal kon ...

Vlug blokkeren hoor meid, voor het freaky wordt !
Maar als hij dan toch een pagina opent om iets tegen me te zeggen, in de hoop dat ik alleen maar offline lijk, dan krijgt hij ook geen melding in de trant van: "deze persoon heeft u geblokkeert, wil u duidelijk nooit meer spreken, laat staan zien, ga weg griezel"?

Ik ben van nature blond, nog erger...
neen hoor schat... echt niet !

je kan trouwens ook voorkomen dat de persoon in kwestie boodschappen stuurt, check je menu "extra" eens of "help" indien nodig.

tip van de nacht : aanvaard niet te snel nieuwe contactpersonen !
Nee, niemand kan zien dat hij of zij is geblokkeerd. Inderdaad, no worries, just block and forget. Als hij je nog benadert al ben je voor hem offline, dan nog kan hij nooit zien dat jij die berichten wel ziet.

Ik ben van nature ook blond.....niks mis mee, sterker nog, blond is mooi!

Hoeveel mensen heb je al geblokkeerd in msn, omdat ze je neus uitkomen?
Wacht niet langer, bel vandaag nog: 06-belgenmoppie voor beter management van uw sexleven

Thanks.

En BM, dat laatste lijkt verdacht veel veel op een speltip...

Ontopic vraag dan maar: Weleens in bed gelegen met iemand met een fetisch?
Alexje, dit gaat de eerste worden.
Ja, elke avond, met mijzelve;-)

Wat zou je de leukste fetish vinden bij iemand met wie je in bed ligt?
geheim

een fetisch-mens nog niet gehad, tenzij een vent die steeds mijn krullen (op mijn hoofd ) aan het spelen was en zei dat ik naar babytjes rook

ik ga slapen nu ... mag hij/zij je nog wakker maken voor een portie seksssss ?
quote:een fetisch-mens nog niet gehad, tenzij een vent die steeds mijn krullen (op mijn hoofd ) aan het spelen was en zei dat ik naar babytjes rook

Gatverdamme, daar zou je spontaan van opdrogen.

Ik sta op het punt te gaan werken, maar als iemand me daar wakker wil maken om seks met me te hebben, graag.

Iemand een sv,die nu echt alleen nog maar "V "is, en waarbij seks echt totaal geen rol meer speelt?
Meestal kortdurend. als de sv een ex-sv wordt dan zien we elkaar ook niet meer, wel proberen we dan V te blijven... mailen en zo, maar dat verwatert toch wel vrij snel in het algemeen.

Heb wel vaak V gehad waar S nog geen rol speelde maar waar ik dat wel had gewild.

Welk deel van je lijf wordt over het algemeen het meest aantrekkelijk gevonden door SVs?
Dat zijn denk ik mijn borsten of anders billen.

Als een sv het uit zou maken ben je er dan snel overheen?
mmmmm

Wisselend..

Het gebeurt altijd in goed overleg... en dat maakt het wel goed te doen. Maar sommigen lagen me erg na aan het hart en dan duurt het wel even....

Maak je altijd goede afspraken met sv over eventueel beeindigen?
Ik heb met 1 sv ervaring, afspraken waren niet zo duidelijk. Volgens mij nog steeds niet.

Doe jij dingen met een sv wat je thuis niet zal doen?
Buitensex, stiekem een nachtje in een hotel slapen, lang en veel sex hebben (want dat houdt mijn vrouw door haar ziekte niet vol), ook bepaalde standjes (zelfde reden)

Speltip 101 (oeps, verkeerde topic): altijd goede afspraken maken..

Doe jij dingen met een sv thuis?
Bij mij thuis, bedoel je? Nee, dat zou een grens voor mij zijn.

Maar mijn vraag over nr1 en nr2 was ook meer bedoeld als andere sexuele handelingen ipv andere plekken oid.
Met name on top trekt mijn vrouw niet.... en doggy ook niet, laat staat andere atletische standjes.. dus het is vaak missionaris, of lepeltjedoggie... (allebei op de zij en achterlangs).

Dus.. met nr 1: zeer beperkt arsenaal, met sv's alles wat maar langskomt.

Daarnaast vind nr 1 heeft ieder zn eigen wensen, sv wil op haar billen worden gepetst, nr 1 wil niet dat ik praat.. dus er zijn legio dingen die ik met sv wel doe en met nr 1 niet.

Eigenlijk bijna alles haha :-)

Als je sv exsv wordt, ga je dan onmiddellijk op zoek naar een nieuwe? of moet je dr even van bijkomen?
Ik ben nog steeds aan het bijkomen....

Als je meerdere sv's hebt stuur je ze dan ook vaak een groepsmail of bv dezelfde sms?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven