doorgeefvraag
vrijdag 16 mei 2008 om 21:42
zaterdag 17 mei 2008 om 00:53
Alexje, met struikelen, vallen en weer opstaan.
Beter kan ik de 93 pagina's van het minnaartopic niet samenvatten. Veel leesplezier!
Als je iemand blokkeert op msn, krijgt die persoon daar dan een melding van? Of kun je dit gewoon doen zonder dat hij het hoeft te weten?
Of is er een andere stiekeme manier om ervoor te zorgen dat één persoon je niet online ziet staan, terwijl de rest dat wel kan zien?
Beter kan ik de 93 pagina's van het minnaartopic niet samenvatten. Veel leesplezier!
Als je iemand blokkeert op msn, krijgt die persoon daar dan een melding van? Of kun je dit gewoon doen zonder dat hij het hoeft te weten?
Of is er een andere stiekeme manier om ervoor te zorgen dat één persoon je niet online ziet staan, terwijl de rest dat wel kan zien?
zaterdag 17 mei 2008 om 01:03
Geheim, wat jij doet op msn is toch jouw ding en dient net om jouw privéleven te beschermen.
Gewoon op de naam van de contactpersoon gaan staan, rechtermuisknop en blokkeren. De anderen kunnen je zien on line maar voor hem lijkt het of je of line bent... dus no worries.
Ik zeg dat hier nu zo vlot, maar ben zo fake blond, dus niet van de slimste, en ook ik ben ooit zwaar gestalkt geweest op msn, toen wist ik ook niet wat allemaal kon ...
Vlug blokkeren hoor meid, voor het freaky wordt !
Gewoon op de naam van de contactpersoon gaan staan, rechtermuisknop en blokkeren. De anderen kunnen je zien on line maar voor hem lijkt het of je of line bent... dus no worries.
Ik zeg dat hier nu zo vlot, maar ben zo fake blond, dus niet van de slimste, en ook ik ben ooit zwaar gestalkt geweest op msn, toen wist ik ook niet wat allemaal kon ...
Vlug blokkeren hoor meid, voor het freaky wordt !
zaterdag 17 mei 2008 om 01:07
Maar als hij dan toch een pagina opent om iets tegen me te zeggen, in de hoop dat ik alleen maar offline lijk, dan krijgt hij ook geen melding in de trant van: "deze persoon heeft u geblokkeert, wil u duidelijk nooit meer spreken, laat staan zien, ga weg griezel"?
Ik ben van nature blond, nog erger...
Ik ben van nature blond, nog erger...
zaterdag 17 mei 2008 om 01:14
Nee, niemand kan zien dat hij of zij is geblokkeerd. Inderdaad, no worries, just block and forget. Als hij je nog benadert al ben je voor hem offline, dan nog kan hij nooit zien dat jij die berichten wel ziet.
Ik ben van nature ook blond.....niks mis mee, sterker nog, blond is mooi!
Hoeveel mensen heb je al geblokkeerd in msn, omdat ze je neus uitkomen?
Ik ben van nature ook blond.....niks mis mee, sterker nog, blond is mooi!
Hoeveel mensen heb je al geblokkeerd in msn, omdat ze je neus uitkomen?
zaterdag 17 mei 2008 om 02:22
quote:een fetisch-mens nog niet gehad, tenzij een vent die steeds mijn krullen (op mijn hoofd ) aan het spelen was en zei dat ik naar babytjes rook
Gatverdamme, daar zou je spontaan van opdrogen.
Ik sta op het punt te gaan werken, maar als iemand me daar wakker wil maken om seks met me te hebben, graag.
Iemand een sv,die nu echt alleen nog maar "V "is, en waarbij seks echt totaal geen rol meer speelt?
Gatverdamme, daar zou je spontaan van opdrogen.
Ik sta op het punt te gaan werken, maar als iemand me daar wakker wil maken om seks met me te hebben, graag.
Iemand een sv,die nu echt alleen nog maar "V "is, en waarbij seks echt totaal geen rol meer speelt?
zaterdag 17 mei 2008 om 08:24
Meestal kortdurend. als de sv een ex-sv wordt dan zien we elkaar ook niet meer, wel proberen we dan V te blijven... mailen en zo, maar dat verwatert toch wel vrij snel in het algemeen.
Heb wel vaak V gehad waar S nog geen rol speelde maar waar ik dat wel had gewild.
Welk deel van je lijf wordt over het algemeen het meest aantrekkelijk gevonden door SVs?
Heb wel vaak V gehad waar S nog geen rol speelde maar waar ik dat wel had gewild.
Welk deel van je lijf wordt over het algemeen het meest aantrekkelijk gevonden door SVs?
zaterdag 17 mei 2008 om 09:19
zaterdag 17 mei 2008 om 09:29
Met name on top trekt mijn vrouw niet.... en doggy ook niet, laat staat andere atletische standjes.. dus het is vaak missionaris, of lepeltjedoggie... (allebei op de zij en achterlangs).
Dus.. met nr 1: zeer beperkt arsenaal, met sv's alles wat maar langskomt.
Daarnaast vind nr 1 heeft ieder zn eigen wensen, sv wil op haar billen worden gepetst, nr 1 wil niet dat ik praat.. dus er zijn legio dingen die ik met sv wel doe en met nr 1 niet.
Eigenlijk bijna alles haha
Als je sv exsv wordt, ga je dan onmiddellijk op zoek naar een nieuwe? of moet je dr even van bijkomen?
Dus.. met nr 1: zeer beperkt arsenaal, met sv's alles wat maar langskomt.
Daarnaast vind nr 1 heeft ieder zn eigen wensen, sv wil op haar billen worden gepetst, nr 1 wil niet dat ik praat.. dus er zijn legio dingen die ik met sv wel doe en met nr 1 niet.
Eigenlijk bijna alles haha
Als je sv exsv wordt, ga je dan onmiddellijk op zoek naar een nieuwe? of moet je dr even van bijkomen?