Gezondheid alle pijlers

Was dat drugs of gewoon teveel gezopen?

02-02-2013 09:16 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik ben vorige week uit gegaan. Bij het uitgaan had ik al 1,5 glas apelcider op, drie glaasjes wijn en 3 shotjes. Mijn avondeten waren twee hamburgesr bij de Mac (één euroknaller en een normale) en ik eet normaal echt veel meer.

Ik drink normaal nooit veel, maar had ff een rotweek achter de rug dus ik dacht ik ga even lekker op stap met vriendinnen. Ik was al behoorlijk aangeschoten, maar op een gegeven moment kreeg ik een shotje aangeboden en die heb ik aangepakt van twee jongens. Beetje stom achteraf. Maar goed, na dat shotje begon eigenlijk alles te draaien en ik kon me niet meer focussen op mijn vriendin (de rest was al naar huis). Maar ik ben naar buitengegaan en heb daar nog een half uur in de kou staan praten met een meisje die ik nog kende van vroeger, en dat was best gezellig. Wist best wat ik zei, maar ik voelde me gewoon ontzettend bezopen en ben du ook gevallen buiten (charmant i know).

Maar goed, het was toen nog ijskoud, en er lag nog sneeuw. Dus dat naar buiten gaan was misschien de reden dat ik toen we thuis waren (kwartiertje later na dat half uur buiten staan) ik een soort stuiptrekkingen begon te krijgen. Maar ik denk zelf dat het best van de kou zou zijn geweest.. Alles draaide wel heel erg nogsteeds en ik had ook wel zin om nog te dansen en dat soort dingen.

Maar ik had bijv. nog wel controle over mijn denken en wist dat ik niks doms moest doen nu. Dat was wel typisch eigenlijk.

Maar mijn vraag is dus, is het normaal dat je zo dronken bent of is het wrs iets in mn drankje geweest? Ik ben dus nog nooit in m'n leven écht bezopen geweest (wel aangeschoten, maar ik hou er nooit zo van normaal gesproken). Die jongens hebben me trouwens daarna niet benaderd ofzo, maar goed ikwas ook vrij snel nadat alles begon te draaien binnen naar buiten.

Klinkt dit bekend als drugs of alcohol voor iemand?
Koekje?
Trouwens, de dag erna wist ik alles nog. Tot in details.
Koekje?
Lijkt mij een combinatie van te weinig gegeten en te veel en te vlug alcohol drinken. Al met al een vervelende ervaring. Beter om jezelf denken.
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is, bijvoorbeeld de controle over je lijf als je teveel gezopen hebt.

Shotjes bestaan uit sterke drank toch? Drie achter elkaar op een basis van drie glazen wijn zouden mij in ieder geval straal bezopen maken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het klinkt als teveel alcohol.
Je hebt te weinig en vet gegeten. Dan komt de alcohol vaak heftiger aan. Zeker als je het dan ook nog snel drinkt. Dus combinatie.
Stel je de volgende keer op rantsoen. Drie wijn op een avond is mooi. Daarna drink je cola of spa. Als je meer wilt zuipen, doe dat dan alleen in een heel vertrouwde omgeving.
Ja, ik dacht dat dus ook. Mijn vriendin die had me nog nooit zo gezien dus die dacht daarom aan ghb. Ik dacht eerder gezegd ook dat ik gewoon mezelf straal bezopen had gezopen met dat weinige eten. Ik werd er ook nogal lollig van en van ghb wordt je volgens mij juist ontzettend sloom, makkelijk en krijg je zin in seks. Dat had ik niet, totaal niet zelfs ik wilde eigenlijk gewoon heel graag dansen en nog plezier maken. Maar dat ging niet meer zo goed dus omdat alles draaide en ik waggelde als een eend.
Koekje?
Zouden WIE straalbezopen maken Enn?
quote:Star schreef op 02 februari 2013 @ 09:47:

Zouden WIE straalbezopen maken Enn?

Ik verbeter het echt net!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
TO, ik merk het wel dat als ik bijvoorbeeld heel moe ben, drank heel anders kan vallen.
Dankjewel voor jullie reacties, lief.

Ik heb dus nog nooit eerder dit level qua dronkenschap bereikt en was ook niet van plan omdat nogeens te doen eigenlijk. Ik vind het niet fijn, en schaam me achteraf ook nog dood ook natuurlijk. Ik heb weleens dat ik lekker losjes ben van de alcohol gewoon gezellig, maar nu was ik gewoon een zatschip dan. Ben wel blij dat jullie niet denken aan drugs.

Ik twijfelde heel erg omdat ik dus niet kon stilzitten en focussen en omdat ik die stuiptrekkingen had. Ik lag in bed en ging telkens met m'n hele boven lichaam weer omhoog en dan weer met m'n armen ofzo. Maar dat was misschien gewoon de zatheid in combi met de kou en de draaierigheid.
Koekje?
Te laat, te laat
Ja had ook drukke dag achter de rug, behoorlijk stressweek en dat was misschien niet zo slim met dan twee machamburgers waar totaal geen voedingsstof in zit.
Koekje?
Ik ben wel opgelucht eigenlijk.

Het idee van drugs in m'n drankje vind ik iets minder prettig dan dit. Maar goed, voortan niet meer zo ver laten komen. Want dit deed ik zelf.
Koekje?
Nou, die stuiptrekkingen doen mij aan meer dan alleen alcohol denken hoor, das echt niet normaal.
Ja... ik heb wel een half uur in de kou buiten gestaan (met alleen een bloesje met van dat luchtige stof). Misschien was ik wel gewoon beetje onderkoeld ervan?
Koekje?
GHB had je hoogstwaarschijnlijk wel geproefd, erg zout. Ik gok ook op de combi te snel drinken en te weinig gegeten.
Ja en ik zit nu ook te denken, een shotje kan je niet echt veel ghb in stoppen wel? Maar ik heb er totaal geen ervaring mee dus dat weet ik niet.
Koekje?
quote:leppelke87 schreef op 02 februari 2013 @ 09:57:

Ja... ik heb wel een half uur in de kou buiten gestaan (met alleen een bloesje met van dat luchtige stof). Misschien was ik wel gewoon beetje onderkoeld ervan?

Nou weet je zeker dat alcohol dus geen goed invloed op je heeft.

Ik ben vannacht naar huis gelopen en het was gewoon echt koud. Ik zou echt niet meer zoveel drinken. Max. 3 glazen en daarna aan het water.
quote:leppelke87 schreef op 02 februari 2013 @ 10:02:

Ja en ik zit nu ook te denken, een shotje kan je niet echt veel ghb in stoppen wel? Maar ik heb er totaal geen ervaring mee dus dat weet ik niet.Nou van wat ik me nog kan herinneren kun je van een doppie GHB al flink lol hebben. Maar dat had je echt wel geproefd.
Nee dat wil ik ook niet meer hoor zo rondstruinen Enn, wat onaantrekkelijk ook. Maar ik wil er even op benadrukken dat ik niet voor niks dit topic opende, ik heb dit nog nooit meegemaakt! Vandaar dat ik zo twijfelde.
Koekje?
Drankjes mixen is nooit slim, als je dan ook nog te weinig gegeten hebt, moe bent en stress hebt, dan kan alcohol wel eens verkeerd vallen, ja.

Dat van die stuiptrekkingen vind ik wel heel verdacht. Allergische reactie of toch drugs?
Ja die stuipen vind ik ook heel raar. Ik denk dat het dan OF uitwerking van de ghb was (heb lopen googelen n dat komt wel voor en alcohol/ghb hebben veel matchen), van de andere kant kan het ook zijn dat je stuipen krijgt als je onderkoeld raakt toch? En van alcohol krijg je het toch altijd in je hoofd heel warm terwijl je lichaam koud is?
Koekje?
LEUVEN - Tijdens de politiecontrole in het centrum trof de Leuvense politie ook twee 18-jarige meisjes aan die te veel gedronken hadden en languit op de straat lagen. ‘Eén van hen had stuiptrekkingen en werd met een ziekenwagen overgebracht naar het Heilig Hartziekenhuis', zegt commissaris Marc Vranckx. ‘De tweede slaagde er met wat hulp in om recht te staan. Zij werd - na een telefoontje van de politie - opgehaald door haar moeder.'

Even op google gezocht. Het kan dus wel van alcohol begrijp ik hieruit.
Koekje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven