Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
Alle reacties Link kopieren
Haha smartass

I'm not offended by all the dumb blonde jokes because I know I'm not dumb... and I also know that I'm not blonde.
quote:DollyParton schreef op 02 februari 2013 @ 18:21:

I'm not offended by all the dumb blonde jokes because I know I'm not dumb... and I also know that I'm not blonde.Ooooh yeah!!!!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 februari 2013 @ 21:37:

en 't mooiste... ze kostten maar een tientje..Potverdikkie. Denk ik dat ik vanmiddag een koopje heb gescoord, had ik voor hetzelfde geld zes paar schoenen kunnen hebben
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

It costs a lot of money to look this cheap.

Zou het ook omgekeerd werken?
Dat je voor weinig geld op een schaap kunt lijken ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 02 februari 2013 @ 18:59:

[...]

Potverdikkie. Denk ik dat ik vanmiddag een koopje heb gescoord, had ik voor hetzelfde geld zes paar schoenen kunnen hebben

score:

pumps en laarzen voor moi

gympen en laarzen voor dochter

gympen en badslippers voor zoon

schade: 114 euries

Damn you Meraantje!

Met je scherpe snavel
Haai!
quote:DollyParton schreef op 02 februari 2013 @ 19:17:

Damn you Meraantje!

Met je scherpe snavel * gaat op snavel zitten.

Dat heb je goed gedaan Pimp!
Dolly?! Ben jij het, onze bol wol?! Sjeses, heb ik weer lekker op tijd door (sorry, blonT hè.....)
Dolly is dat juist?
I know who I am, I know what I can and can't do. I know what I will and won't do. I know what I'm capable of and I don't agree to do things that I don't think I can pull off.
quote:DollyParton schreef op 02 februari 2013 @ 19:40:

I know who I am, I know what I can and can't do. I know what I will and won't do. I know what I'm capable of and I don't agree to do things that I don't think I can pull off.Yahoe!!!! Ze is er weer!!!
Heeft Dolly Parton ook al eens samengestolengezongen met Steely Dan?
Joh, valt t kwartje?

Haaaaaaaaai dollies!
quote:Grobbekuiken schreef op 02 februari 2013 @ 19:46:

[...]

Yahoe!!!! Ze is er weer!!!

Wie?

Grobs en Peacy... wel blijven opletten he?!
Nee Pien, maar ik zing graag 'Stolen Moments'
Hallóóóóó!! Zó vaak ben ik hier niet, bovendien ben ik hasseke blonT, heb last van hersenverweking en kost het heul veel moeite om überhaupt nog te kunnen denken......doe ik het toch niet echt slecht toch?
Grobs, ik ben hier ook niet zo vaak hoor, en zo obvious was het niet. De anderen weten het ook alleen maar omdat ik het aan de andere kant heb verteld
Aan de andere kant???? WTF is de andere kant????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven