Mode & Beauty alle pijlers

Nivea BB Cream

02-02-2013 23:11 11 berichten
Mijn dochter smeerde net een klein beetje Nivea BB Cream op haar arm, en kreeg binnen 5 minuten rode pukkeltjes! Zijn er mensen die dat herkennen? De cream was eigenlijk voor mezelf, maar ik ga nu wel eerst even testen voor ik mijn gezicht volsmeer.
Alle reacties Link kopieren
Allergie naar een van de componenten.
Ik gebruik 'm sinds 3 maanden; nergens last van!

Ze is idd waarschijnlijk allergisch voor 1 van de ingrediënten, hetgeen niet betekent dat dit ook voor jou geldt.
Dat je dochter er niet tegen kan, zegt niets over jou.

Probeer het op een klein stukje huid, laat het zo lang mogelijk zitten en dan weet je het antwoord.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
Grappig, mijn dochter zei precies hetzelfde. Slimme meid voor een 13-jarige Volgens mij heb ik nergens last van, maar het blijft wel een beetje vettig aanvoelen. Morgen eens kijken of het beter gaat met poeder erover.
Nee,geen last van,gebruik het ook niet.

Maar wat een k*treclame is dat zeg..

Net als die van rexona *vrouwen zijn sterk! wat heeft dat in vredesnaam met zweten te maken?!*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik gebruik de Nivea BBcream nu ook al een tijdje en ik ben er tevreden over. De beste BBcream die ik tot nu geprobeerd heb ( hiervoor die van Maybelline en die van Garnier geprobeerd) Hij is inderdaad iets meer vet, maar dat kan mijn huid wel gebruiken.

Ik poeder 'm wel af
quote:lichtbron schreef op 03 februari 2013 @ 01:10:

Nee,geen last van,gebruik het ook niet.

Maar wat een k*treclame is dat zeg..

Net als die van rexona *vrouwen zijn sterk! wat heeft dat in vredesnaam met zweten te maken?!*

Of die reclame van Canesten Gyno. 'Ik wil me niet verstoppen, dit is voor alle vrouwen'. Watttttthefuck hahaha.

En die 'Happy period' reclames vind ik ook niet te pruimen. Doen ze net alsof ongesteld zijn een feestje is. Doe normaal!
Die is even erg ja.. of nog erger. net als de maandverband/tampons reclames..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik zal nog even een update geven, na een dag gebruik. Gelukkig heb ik geen rode pukkeltjes gekregen. Ik moet zeggen dat ik het wel lekker spul vind. Normaal gesproken gebruik ik op niet-werkdagen wel eens foundation (Clinique) maar ik vind dat zo make-uppig staan. Deze BB Cream lijkt meer op foundation dan op (gekleurde) dagcrème maar het is niet zo plakkatig als echte foundation. In eerste instantie had ik een hoeveelheid crème gepakt als ik normaal gesproken aan dagcreme gebruik, maar dat is echt veel te veel. Het smeert makkelijk uit en dekt prima. Met poeder krijg je echt een heel egaal en natuurlijk resultaat. Het kruipt ook niet zo in je rimpels als foundation. Een aanrader hoor, zeker voor die prijs (net geen 10 euro).
Wat een k u t creme is dat zeg, ik krijg er mega vlekken van.. Hij blend helemaal niet bij mij..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven