Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
wel lullig voor die auto van TNT, die moet geschrokken zijn! Maar fijn voor jullie!!!!
Ik ben er ook nog hoor. Ik kom vanavond nog wel even bijlezen.

Tot zover mijn nuttige bijdrage
ha fijn Naat!
Hoe is het eigenlijk met Noos? Lang niets gehoord.
eet smakelijlk en...

GEFELICITEERD MET HET WEEEEEEEKEND!!!!

Cin, hoe was het om weer op school te zijn? Zag je er tegenop?
Ha ha Compu, auto te water - dat bedenk je niet!

Heej Naat!

Mare vanmiddag anderhalf uur geslapen. Daarna nog even lekker naar buiten geweest. Benieuwd hoe laat het straks is voor ze intukt. Maar dat mag papa handelen

Heej, fijn weekend allemaal, doei!
Zo daar ben ik dan. Gelukkig is er geen ene %$# op tv ( ja die halve kerstfilm met Hugh Grant) en vent is aan het werk, kan ik even rustig op de computer.

Helen, slaapt Mare niet meer tussen de middag dan? Dan heeft papa vanavond vast een probleem ja..haha..

Haha Compu, wat een verhaal zeg, een geluk bij een ongeluk!

En gefeliciteerd met de positieve uitslag!

Cin heb je nog een beetje bij kunnen slapen? Hebben Gijs en Cas je nog even rust gegund?

Blijft Ciara dan gewoon op haar kamer, als ze niet slaapt?

Hier slaapt Tobias nog zomaar 3 uur achter elkaar! Zelfs ( vooral) met het warme weer!

Juud gefeliciteerd en veel plezier dit weekend!

Oeh nog meer vakantiegangers, Mal, Bam en Bridges, fijne vakantie!

Amalia, ik kan de 29ste niet komen. Donderdag is mn werkdag en ik wil graag mn vakantiedagen sparen voor na mn zw verlof

Cd, ik ben ook op zoek naar een groter bed voor Tobias. Alleen omdat hij anders misschien het idee krijgt dat straks de baby zn bed inpikt, wil ik er nu al een.

Alleen hij ligt er nog zo lekker en hij slaapt nog zo goed en ik hoop niet dat daar verandering in komt met een groter bed.

Ben vanmiddag bij de Trendhopper geweest en daar heb ik wel een leuk bed gezien.Van RooMate.

Suze hoe is het op je werk? Nog leuk?

Zo hier verder niks bijzonders. We hebben vandaag de vergunning van de dakkapel binnen gekregen, nadat hij 2 keer was afgekeurd, stelletje eikels.. \\:-)//

Ben gister met Tobias naar de dokter geweest, hij had een klein plekje van al het snuiten ( verkouden) onder zn neus en dat wilde maar niet weg gaan.

Wat zegt de dokter, ja het is nu krentebaard geworden. ( omdat hij er elke keer aanzat is er een bacterie bijgekomen) Oh nee.. klote.. zo bemettelijk als wat en hij mag gelijk niet meer naar het kdv. En hij gaat maar 1 keer in de week, zo went hij nooit ( hij heeft er nog wel moeite mee)

Dus nu een antibiotica zalfje. En binnen 10 dagen moet het over zijn.

Dat hopen we dan maar!
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 16-05-2008 22:01
Reden: antibi watte??
% gewijzigd
heel besmettelijk Naat, balen zeg! Jammer dat je neit kan komen, snap het wel. vraag me ineens af of ik je ooit wel eens ontmoet heb?
Nee Amalia, volgens mij heb ik jou nog nooit in het echie gezien .

Op naar de volgende keer dan maar weer
goed zeg van het dakkapel! joepie!! voor de babykamer?
Nee Tobias gaat daar dan heen en Tobias zn kamer wordt dan straks de babykamer. Dus daar hoeven we verder niks aan te doen. Tenzij de dakkapel niet voor de bouwvak erop staat, maken we eerst een andere babykamer die we later dan gebruiken als computer kamer ofzo. Dat is een kamer van 2 bij 3. ( als ie niet kleiner is )

Morgen komt er een aannemer kijken en van de week hebben we al een offerte terug gehad. Dus een beetje vergelijken qua prijs.
Zo ik ben er klaar mee. Ik ga naar bed.

Toedeloe
Wow, wat een regen is er gevallen. Nu is het hier gelukkig weer droog. En de rest van het weekend blijft het droog. Woensdag wordt het weer beter.

En dit was het weerbericht voor deze dag. Fijn weekend
Dank Amalia Paulusma
Gelukkig is het al snel tijd voor de ka Star. Hopelijk hoeft ze geen hormoon! Ben je zenuwachtig voor de afspraak?

Bridges, veel plezier evenals Bam en Juud!

Suze, fijn dat je het naar je zin hebt op het werk. Dat heb je wel verdiend zeg! Oh, een afspraak zou ik echt helemaal leuk vinden, maar we zijn er maar een paar dagen en die dagen zitten helemaal bomvol (mijn familie een dag, schoonfamilie een dag, bruiloft een dag en vrienden een dag). Er past echt niets meer bij helaas! We komen snel weer en als het daar bevalt daar ook weer en dan meeten we oke?

Oh, mijn vriendin belt, tot straks.
Klinkt allemaal leuk Naatie! Hoe gaat het met de spraakwaterval van Tobias?

Coole shoes Amalia!
Cin, energieverslindend werk.. mmm Hoe is het nu daar? Hopelijk kun je een beetje bijkomen dit weekend.

Compu, haha zeker een bak. Goeie zeg, een mazzeltje!
Oh ja, ik ben er denk ik nu een weekje voor het laatst. Ik wens jullie een fijne week met geen zieke kinders, geen vermoeide ouders en geen ellendige dingen. Over een weekje zie ik allemaal zonnetjes oke? Dag lieve meisjes.
Veel plezier Jin!

O vervelend Naat, krentenbaard. Vooral als hij dan ook niet naar psz mag. Zo hee, maar 3 uur slapen da's wel erg lekker! En dan 's nachts ook gewoon goed?

Mmm, die droge zaterdag is dan zeker heel plaatselijk. Hier miezert het al de hele dag. Of je voorspelling zuigt gewoon Amalia

O, vrouwtje is klaar met verfen en wil handen wassen. Even assisteren anders wordt 't een waterballet.
Veel plezier lieve Jinny!

En ja, maak me wel een beetje zenuwachtig ja. Heb even over groeihormoon tekort gelezen en dat is toch wel sneu als dat schaapje elke dag een injectie zou moeten.

Krentebaard, dat is lastig. Is het niet besmettelijk voor jou en baby trouwens?
hmm, mijn voorspelling ging hier ook niet op.... maar morgen schijnt het écht droog te blijven!!!

Fijne week Jin!
Voor Star.
Dank je Jin! Nog niet weg?
Star, mss valt het mee en is dat helemaal niet nodig. Blijft ze gewoon een ukkie, maar niet té zeg maar. Niet tobben hoor!
Kan er toch niks aan veranderen inderdaad, merk het vanzelf wel.

Ben je aan het doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven