December 2006
vrijdag 16 mei 2008 om 21:44
quote:knorretje is lief schreef op 16 mei 2008 @ 21:41:
Kan ik je daar mee overhalen Tinus? Muffins? Hihihi!
Nou Manuel absoluut wel! Die eet de laatste dagen helemaal niks, maar muffins!!! Zooooooooheee!
Love Actually, leuke film is dat hè?! JP zit iets te kijken op Discovery. Dat mag want ik mocht net All you need is love kijken.
Kan ik je daar mee overhalen Tinus? Muffins? Hihihi!
Nou Manuel absoluut wel! Die eet de laatste dagen helemaal niks, maar muffins!!! Zooooooooheee!
Love Actually, leuke film is dat hè?! JP zit iets te kijken op Discovery. Dat mag want ik mocht net All you need is love kijken.
vrijdag 16 mei 2008 om 21:48
quote:Oef schreef op 16 mei 2008 @ 21:44:
Tinus waar zie je het meeste tegenop?
Weet ik veel, ben gewoon in een zeikbui denk ik...
Vooral dat Manuel niet zo lang in de buggy wil zitten en gaat jengelen, denk ik. Hij haat de regenhoes dus als het regent vind ik het echt niet leuk met zo'n chaggo ventje. En als hij ook al moe is en niet zo lekker dan wordt het gewoon niet zo gezellig voor mij.
Tinus waar zie je het meeste tegenop?
Weet ik veel, ben gewoon in een zeikbui denk ik...
Vooral dat Manuel niet zo lang in de buggy wil zitten en gaat jengelen, denk ik. Hij haat de regenhoes dus als het regent vind ik het echt niet leuk met zo'n chaggo ventje. En als hij ook al moe is en niet zo lekker dan wordt het gewoon niet zo gezellig voor mij.
vrijdag 16 mei 2008 om 21:53
Maar er zijn ook geiten, daar kan hij lekker los lopen. En er is een speeltuin..
Misschien kun je een wagenzak meenemen, dat je geen regenkap hoeft te gebruiken? Of ik wil anders ook wel Noof d'r jip&janneke poncho meenemen. Die valt behoorlijk groot dus die valt over z'n benen heen, en heeft een capuchon eraan. En als hij z'n buggy echt zat is, zetten we m bij Tris op z'n nek
Misschien kun je een wagenzak meenemen, dat je geen regenkap hoeft te gebruiken? Of ik wil anders ook wel Noof d'r jip&janneke poncho meenemen. Die valt behoorlijk groot dus die valt over z'n benen heen, en heeft een capuchon eraan. En als hij z'n buggy echt zat is, zetten we m bij Tris op z'n nek
vrijdag 16 mei 2008 om 21:56
vrijdag 16 mei 2008 om 21:59
Je bent een schat Mette, maar jullie hoeven toch niet allemaal toeren uit te halen voor ons?! Ik waardeer het wel hoor, haha. Dat maakt het voor mij alleen maar lastiger om te zeggen dat ik niet kom... want daarom wil ik juist komen: jullie zijn allemaal zulke lieve meiden!
Ik ga naar bed (nu echt) truste!
Ik ga naar bed (nu echt) truste!
vrijdag 16 mei 2008 om 22:02
Kijk kijk! lekker aanloop hier!
Hop telkens tussen HM en hier in haha!
Tinus:
Als ie echt ziek is zou ik ook niet gaan.
Maar als je het probleem is dat hij niet de kant opgaat die je wilt/ de buggy niet tof gaat vinden, wilt lopen enz.
Daar hebben we allemaal wel last van denk ik.
Eerlijk gezegd denik ik dat het wel los gaat lopen (letterlijk )
Enne, Muffins? Yeah! haha!
Hop telkens tussen HM en hier in haha!
Tinus:
Als ie echt ziek is zou ik ook niet gaan.
Maar als je het probleem is dat hij niet de kant opgaat die je wilt/ de buggy niet tof gaat vinden, wilt lopen enz.
Daar hebben we allemaal wel last van denk ik.
Eerlijk gezegd denik ik dat het wel los gaat lopen (letterlijk )
Enne, Muffins? Yeah! haha!
vrijdag 16 mei 2008 om 22:05
Tinus haha nee hoor Brian loopt niet de goede kant op. ja per ongeluk misschien haha. Nee verder gaat ie zn neus achterna. Wat Nursie zegt daar hebben we allemaal last van. Joh ik ben al helemaal blij als Brian een keer een olifant ziet. Verder maar t me echt niet uit waar hij of wij heenlopen. Ik ga echt niet in straffe pas die dierentuin door hoor.
vrijdag 16 mei 2008 om 22:13
Oef: Jahaa jij bent blij dat Brian een olifant ziet, maar Brian zelf kan de mus die ergens zit wel veeel interessanter vinden. Dat vond Yora dus interessanter vorige keer. En 300 x over een schuin stoepje lopen is echt veeel leuker dan een dikke zebra.
En Tinus een jankend kind in een dierentuin valt echt niet op hoor. Alleen zelf lopen kan inderdaad nogal lastig zijn als alles nat is. Of je moet drie extra kledingsetjes meenemen.
Yora is weer wakker hier! Maar heeft toch vanaf een uur of 8 zelf geslapen...
En Tinus een jankend kind in een dierentuin valt echt niet op hoor. Alleen zelf lopen kan inderdaad nogal lastig zijn als alles nat is. Of je moet drie extra kledingsetjes meenemen.
Yora is weer wakker hier! Maar heeft toch vanaf een uur of 8 zelf geslapen...
vrijdag 16 mei 2008 om 22:22
Ow? En wat doe je nu dan Yora? Blijft ze op totdat jij gaat slapen? of troosten en weer terug leggen? (of huilt ze niet?)
Wahaha! wat een rare! hoezo een voordeel? omdat je bewezen hebt dat je vruchtbaar bent?
Idd Oef, niet in een straffe pas de dierentuin door, lekker relax
Enne Tinus, Als ie het op een brullen zet is niet fijn maar ach, aangezien we met meedere kindjes zijn kun je ook gewoon doen ofdat een ander (zoet) kindje de jouwe is, ga ik wel doen....
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 16-05-2008 22:24
Reden: stukkie dr bij :)
Reden: stukkie dr bij :)
% gewijzigd