December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ben muffins aan het bakken voor morgen en ondertussen Love Actually aan het kijken!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Kan ik je daar mee overhalen Tinus? Muffins? Hihihi!
Tinus waar zie je het meeste tegenop?
quote:knorretje is lief schreef op 16 mei 2008 @ 21:41:

Kan ik je daar mee overhalen Tinus? Muffins? Hihihi!

Nou Manuel absoluut wel! Die eet de laatste dagen helemaal niks, maar muffins!!! Zooooooooheee!

Love Actually, leuke film is dat hè?! JP zit iets te kijken op Discovery. Dat mag want ik mocht net All you need is love kijken.
quote:Oef schreef op 16 mei 2008 @ 21:44:

Tinus waar zie je het meeste tegenop?

Weet ik veel, ben gewoon in een zeikbui denk ik...

Vooral dat Manuel niet zo lang in de buggy wil zitten en gaat jengelen, denk ik. Hij haat de regenhoes dus als het regent vind ik het echt niet leuk met zo'n chaggo ventje. En als hij ook al moe is en niet zo lekker dan wordt het gewoon niet zo gezellig voor mij.
zeikbui past wel bij zeikregen natuurlijk.

Nee serieus als ie ziek is zou ik ook niet gaan.

Jammer dat ie de regenhoes haat.

Brian wordt ook ongedurig in de buggy, dan gaat ie maar lopen toch?

Nou meid beslis gewoon morgen.
Maar er zijn ook geiten, daar kan hij lekker los lopen. En er is een speeltuin..

Misschien kun je een wagenzak meenemen, dat je geen regenkap hoeft te gebruiken? Of ik wil anders ook wel Noof d'r jip&janneke poncho meenemen. Die valt behoorlijk groot dus die valt over z'n benen heen, en heeft een capuchon eraan. En als hij z'n buggy echt zat is, zetten we m bij Tris op z'n nek
Maarre... Loopt Brian de goede kant op dan? Als Manuel een hondje was, zou hij mij uitlaten als je begrijpt wat ik bedoel...

Ik sms je morgen wel even, Oef. Ik ga zo langzamerhand mijn bedje in. Het was niet zo'n lekker nachtje...

Truste alvast!
Je bent een schat Mette, maar jullie hoeven toch niet allemaal toeren uit te halen voor ons?! Ik waardeer het wel hoor, haha. Dat maakt het voor mij alleen maar lastiger om te zeggen dat ik niet kom... want daarom wil ik juist komen: jullie zijn allemaal zulke lieve meiden!

Ik ga naar bed (nu echt) truste!
Kijk kijk! lekker aanloop hier!

Hop telkens tussen HM en hier in haha!

Tinus:

Als ie echt ziek is zou ik ook niet gaan.

Maar als je het probleem is dat hij niet de kant opgaat die je wilt/ de buggy niet tof gaat vinden, wilt lopen enz.

Daar hebben we allemaal wel last van denk ik.

Eerlijk gezegd denik ik dat het wel los gaat lopen (letterlijk )

Enne, Muffins? Yeah! haha!
Tinus haha nee hoor Brian loopt niet de goede kant op. ja per ongeluk misschien haha. Nee verder gaat ie zn neus achterna. Wat Nursie zegt daar hebben we allemaal last van. Joh ik ben al helemaal blij als Brian een keer een olifant ziet. Verder maar t me echt niet uit waar hij of wij heenlopen. Ik ga echt niet in straffe pas die dierentuin door hoor.
Oef: Jahaa jij bent blij dat Brian een olifant ziet, maar Brian zelf kan de mus die ergens zit wel veeel interessanter vinden. Dat vond Yora dus interessanter vorige keer. En 300 x over een schuin stoepje lopen is echt veeel leuker dan een dikke zebra.

En Tinus een jankend kind in een dierentuin valt echt niet op hoor. Alleen zelf lopen kan inderdaad nogal lastig zijn als alles nat is. Of je moet drie extra kledingsetjes meenemen.

Yora is weer wakker hier! Maar heeft toch vanaf een uur of 8 zelf geslapen...
haha ja Yora daar heb je gelijk in. Waarschijnlij is hij drukker met allerlei dingen van de grond rapen en in de prullebak gooien.. is zn nieuwste hobby.
Ik ben trouwens maar vrolijk verder gegaan met 'internetdaten' toppunt van zieligheid voor mij , maar wat een vreselijke exemplaren zitten ertussen. Eentje zei dat hij het juist een voordeel vond dat ik een kind had?!

Ow? En wat doe je nu dan Yora? Blijft ze op totdat jij gaat slapen? of troosten en weer terug leggen? (of huilt ze niet?)

Wahaha! wat een rare! hoezo een voordeel? omdat je bewezen hebt dat je vruchtbaar bent?

Idd Oef, niet in een straffe pas de dierentuin door, lekker relax

Enne Tinus, Als ie het op een brullen zet is niet fijn maar ach, aangezien we met meedere kindjes zijn kun je ook gewoon doen ofdat een ander (zoet) kindje de jouwe is, ga ik wel doen....
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 16-05-2008 22:24
Reden: stukkie dr bij :)
% gewijzigd
Ze hangt hier mee achter de pc aan de tiet. Maar volgens mij had ze nu een goede reden om wakker te worden zo te ruiken.

Ik doe vrolijk mee dan hoor Nurse. Als Yora vervelend gaat doen plant ik haar gewoon in een lege buggy van een van jullie
hahaha ik zie t voor me. Zodra er eentje begint te brullen staat die buggy alleen en staan er moeders elkaar weg te duwen bij een buggy met een heerlijk slapend kindje hahah.
Ahaaa een poepbroek, kan idd erg dwars zitten

Zie ons morgen al lopen..

Mopper de mopper.. alle kanten op rennend...

''Tsskk, die is niet van mij hoor''

Wahaha!

xx
Tot morgen meiden! wij gaan de hond uitlaten, ik Yasmine voeden en dan naar bed!

xx
Ruk! T regent hier best erg.... Hoe zou t in A'dam zijn?

xx

P.s. Ben speciaal hiervoor uit bed gekomen, goed he? ..

Nee, Roxanne wilde dr papfles al...ligt nu weer terug in bed.
haha nurse ik ben dr ook al. op buienradar.nl gekeken en ik denk dat het net goed gaat
of net niet...
Dames, wat nu valt, valt straks niet!
Hahaha! positieve Knor!

Ik wil nog wel gaan eigenlijk....

Wie is met mij?
We moeten het eigenlijk wel weten meissies, we meoetn anders straks toch een keer aanrijden :)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven