Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Vond ik ook maar ik realiseer me ook dat hij zich voor de camera wel op zijn gemak voelde en zij duidelijk niet. Dat speelt ook een rol natuurlijk.

Ik vond het ook een mooie man idd. Grappig bij eerdere kandidaten had ik dat niet, gewoon niet mijn types.

Wel snel grijs geworden

Mooie dochter ook
Het was moeilijk om te zien, ook dat urineverlies; maar ik vond het wel een eye-opener. Hoe erg het is om zo zwaar te zijn, wat voor problemen dat geeft.

Ik vond het geen sensatiezucht, als ik voor mezelf spreek; ik had eerder dat ik besefte hoe ver het gaat, als je zo zwaar bent.
Your luck's about to change, cher.
ik denk dat je als je geleidelijk steeds zwaarder wordt, je in het begin ook niet door hebt, hoeveel je lichamelijk er op achter uit gaat. Ik ben zelf in de loop der jaren wel steeds zwaarder geworden, waarbij ik dacht, ik kan nog alles doen wat ik wil, als dat niet meer kan, dan wordt het tijd om er iets aan te doen. Nu ik inmiddels 26 kilo lichter ben, merk ik pas wat ik nu allemaal weer kan.. en hoeveel ik mij dus wel had aangepast aan mijn gewicht en de daarbij horende ongemakken.

Net als hij ook zei, na de eerste training, wat heb ik mijzelf aangedaan.

(al was ik niet zo obese als hij.. maar toch even een vergelijking..)
En bedenk ook hoeveel kracht er nodig moet zijn voor iemand om zich met zoooo veel kilo's de trap op te slepen.

Hij had moeite om te gaan staan vanuit lighouding. Nou.... ik kom ook niet overeind als je me 100 kg omhangt dat ik mee moet sjouwen.
Wat een prestatie!
quote:baroque schreef op 04 februari 2013 @ 10:34:

Ik had precies hetzelfde gevoel Louise, ze leek niet echt blij of oprecht.

Gek, dat gevoel had ik nou ook.

Of ze komt gewoon nuchter over...niet iedereen is een amerikaanse OH MY GOD tranen-wegwapperaar die zonodig op de voorgrond hoeft.

Maargoed, kan niet ontkennen dat deze vrouw vrij vlak overkwam over de gehele linie van het programma.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
[quote]baroque schreef op 04 februari 2013 @ 10:34:

Ik had precies hetzelfde gevoel Louise, ze leek niet echt blij of oprecht.[/quo
sprokkelientje wijzigde dit bericht op 04-02-2013 19:37
Reden: dubbel
% gewijzigd
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik had precies hetzelfde gevoel Louise. Bilal is een toppertje trouwens.
ik Up hem maar vast.
ik ben er ook! en het forum werkt deze week!
Ik kijk mee
hopen dat het forum dit keer meewerkt
En we zijn weer present...

Ben benieuwd of het forum vanavond beter mee werkt!

Vond het topic tijdens de vorige editie zo gezellig dus zou fijn zijn als het vanavond wel lukt en hij er niet zoals vorige week hele tijd uitvliegt.
VOlgens mij gaat het de laatste dagen weer aardig...

Hoi btw :-)
Hoi Cool!
Oh ja, deze man klinkt alsof zijn stem vervormd is, zoals bij mensen die op tv anoniem willen blijven.
Ik denk overigens dat dat ook met zijn overgewicht te maken kan hebben, ben wel benieuwd of zijn stem straks 'verandert' ook..
quote:coolpack2 schreef op 10 februari 2013 @ 20:11:

Oh ja, deze man klinkt alsof zijn stem vervormd is, zoals bij mensen die op tv anoniem willen blijven.haha inderdaad, het drong nog niet eens goed tot me door maar je hebt gelijk
Hoe was hij begonnen met aankomen eigenlijk? Of zoder speciale reden (of heeft hij dat nog niet verteld)?
mooi dom van mij, dacht dat het om half 9 begon
Ow Wendy verdwijnt!
Jeetje, wat een enorme man...
dat was een mooie man die broer
leuke man lijkt me dit.. veel humor.
Die heeft een lange weg te gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven