Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?



Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.



De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.



Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Pfffff, forummen lukt echt niet. Hopelijk volgende week beter :S

Maar ik meld mij bij dezen dus als medekijker.
jeetje hij kan bijna niet gewoon opstaan
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 03 februari 2013 @ 20:27:

Ik zou ook wel een PT -lesje van radmillo willen hebben ghe gheik ook maar niet op het museumplein :p
Alle reacties Link kopieren
nu sla ik dus echt me hand voor mn mondd;;nee denk ik pissen in je broek?? en die buik die eronder hangt ..was ie nu 222kg??
Alle reacties Link kopieren
En we praten weer in de 'je'-vorm...
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
221,8 geloof ik dus idd 122.



Ik heb trouwens veel respect voor zijn vrouw.
Zo, flinke doelstellingen. Hoop dat 't lukt.
Dit is echt al een groot verschil om te zien, vind ik!
Alle reacties Link kopieren
top hoor ..hele prestatie
Alle reacties Link kopieren
Hij is echt goed bezig!

Ben benieuwd of die het zo goed vol houd
Alle reacties Link kopieren
Zwaar schema zeg
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
hij straalt...geweldig om te zien
Alle reacties Link kopieren
hoe tof is dat, dat ie gewoon zelf personal coach wil worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiaaaaa schreef op 29 januari 2013 @ 12:58:

Waar zit hier dan de kwetsbaarheid pastiche?



Tjonge, zie jij dat écht niet? Ik kijk het programma ook en ik vind het aan de ene kant mooi maar het blijft een commercieel programma en jaaa deze mensen worden ook op een bepaalde manier gebruikt.



Kwetsbaar is = een vader aan heel Nederland laten vertellen dat hij geen seks meer heeft, in zijn broek plast tijdens het trainen en ja ook zo vaak bloot voor de camera en ál die herhalingen van dezelfde shots die nog gaan komen (denk aan vorig seizoen).



Ik begrijp dat die mensen dit als laatste kans zien en mijn sympathie gaat ook naar de kandidaten maar ik zou het mooi vinden als er iets meer rekening wordt gehouden met de impact van het programma op de familie, ik zou als trouwe kijker het niet erg (zelfs mooier) vinden als bovenstaande dingen niet zo expliciet worden gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke man, die Ruben! Ik vond hem zelfs echt mooi (mooie kop)
Alle reacties Link kopieren
Nu gaat het voor deze kandidaat pas echt beginnen. De druk is eraf; de controle minder en hoewel hij nog een jaar begeleiding krijgt, is het toch anders (denk ik).



Hij was al een leuke vent, maar dat verstopt onder al dat vet.



Voor mij hoeft dat ook niet zo, dat complete blootstellen aan allemaal schaamteloze zaken. En inderdaad, de hoek waarin ze De Buik filmen is zo lelijk mogelijk. Bleh..
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 03 februari 2013 @ 20:35:

En we praten weer in de 'je'-vorm...



DAT viel mij ook op, maar dat is ook echt een manier van praten bij mensen. Zijn vrouw deed het ook.



Over die 'schaamte..' en wat in beeld kwam: ik vond het vooral voor z'n vrouw erg, dat ze zich bij een psych bloot moet geven voor het NL'se volk. Daarbij was ze duidelijk niet op d'r gemak. Maar enorm respect voor deze man! En ik hoop echt dat hij het vol blijft houden.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:patries88 schreef op 03 februari 2013 @ 21:30:

hoe tof is dat, dat ie gewoon zelf personal coach wil worden Dat is al een goede stap om nog meer af te vallen, dan ben je nog een beter voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 03 februari 2013 @ 20:27:

Ik zou ook wel een PT -lesje van radmillo willen hebben ghe ghe
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 03 februari 2013 @ 20:27:

Ik zou ook wel een PT -lesje van radmillo willen hebben ghe gheGeloof me, je sterft een langzame pijnlijke dood
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 03 februari 2013 @ 23:23:

[...]



Geloof me, je sterft een langzame pijnlijke dood Maar wat voor één!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirremara schreef op 03 februari 2013 @ 21:34:

[...]





Tjonge, zie jij dat écht niet? Ik kijk het programma ook en ik vind het aan de ene kant mooi maar het blijft een commercieel programma en jaaa deze mensen worden ook op een bepaalde manier gebruikt.



Kwetsbaar is = een vader aan heel Nederland laten vertellen dat hij geen seks meer heeft, in zijn broek plast tijdens het trainen en ja ook zo vaak bloot voor de camera en ál die herhalingen van dezelfde shots die nog gaan komen (denk aan vorig seizoen).



Ik begrijp dat die mensen dit als laatste kans zien en mijn sympathie gaat ook naar de kandidaten maar ik zou het mooi vinden als er iets meer rekening wordt gehouden met de impact van het programma op de familie, ik zou als trouwe kijker het niet erg (zelfs mooier) vinden als bovenstaande dingen niet zo expliciet worden gebracht.Hier ben ik het helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Dat broekplassen had wat mij betreft niet uitgezonden hoeven worden maar dat blote-gedoe; dat weet de kandidaat en de familie. Dat zal geen verrassing meer zijn na al een hele reeks Obese gezien te hebben.



Ik kreeg een beetje de indruk dat zijn vrouw toch niet meer gelukkig is met hem. Ik vond haar zo benepen kijken elke keer. Mij bekroop het gevoel dat zij zich achter zijn dikzijn kon verschuilen. Nu hjij zoveel was afgevallen voelde ze zich weer verplicht van hem te moeten houden maar dat straalde er niet van af.



Ik kan het haar ook niet kwalijk nemen hoor; ten eerste is het nogal wat als je man zo zwaar is en er is de afgelopen jaren ook aardig wat binnen hun gezin gebeurd; zijn ontslag; zijn werk wat onder zijn niveau is en (daardoor mede) zijn dikzijn en zich onttrekken aan het gezinsleven. Anyway, ik vraag me af of het helemaal pluis zit tussen die twee.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik had precies hetzelfde gevoel Louise, ze leek niet echt blij of oprecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ook al dat zij niet heel blij keek. Hij wel. Uiteraard. Maar hij ziet volgens mij ook niet dat z'n vrouw niet helemaal heppiedepeppie is, hoor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven