Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?



Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.



De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.



Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Je hebt niet veel gemist hoor Friezinnetje. Ze begonnen ook al wat later.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb t weer net als de vorige week..ik vind he zooo vies om te zien



Tis een reactie waar ik niets aan kan doen.
Toffe vent lijkt het me ja.
Alle reacties Link kopieren
Shit, begin gemist



Hi!





Wie en wat heeft deze man? Behalve overgewicht?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
deze heeft ook psychische hulp nodig. Heeft veel verdriet gekent
Oh zo met kleren aan heb ik dat echt niet.



Hahaha: 'hee cool dan'
Alle reacties Link kopieren
Waarom wonen ze gescheiden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tickel!
Volgens mij lijkt hij behoorlijk op z'n broer stiekem.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel benieuwd of het hem gaat lukken omdat je merkt dat ie echt een onwijze emotie-eter is en erg veel verdriet heeft (gehad).
Alle reacties Link kopieren
Ah, wat een symphatieke man. Hoe kan het he, dat je zó enorm kan worden. Ik herken me wel in het verslaafd zijn aan eten, ik heb ook periodes dat ik alles wil eten wat los en vast zit, maar dat je het dan zover kan laten komen..maar je grens verschuift constant, denk ik.
Nou hij heeft er goed de spurt in op de fiets
Alle reacties Link kopieren
idd een toffe vent, zo te horen/te zien
Alle reacties Link kopieren
Ik schat 240
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 10 februari 2013 @ 20:19:

Shit, begin gemist



Hi!





Wie en wat heeft deze man? Behalve overgewicht?na het overlijden van zn broer door een spookrijder is he bergafwaarts gegaan
Alle reacties Link kopieren
Bijna goed :-)
Alle reacties Link kopieren
Knap dat ie nog wel steeds op de fiets stapt. Maar ja, in een auto gaan zitten, wordt ook moeilijk ws
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gemist wat er met die broer was??
Ja, hij moet nog wat verdriet door lijkt het inderdaad.
quote:Phoolan schreef op 10 februari 2013 @ 20:22:

Ik schat 240Stond in de OP
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 10 februari 2013 @ 20:21:

Nou hij heeft er goed de spurt in op de fiets Toch goed dat hij alles op de fiets doet hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Broer is doodgereden door een spookrijder.
Alle reacties Link kopieren
Wel een grote lieve jongen hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 februari 2013 @ 20:23:

[...]





Toch goed dat hij alles op de fiets doet hoor.





Was niet ironisch bedoeld hoor. Ik vond echt dat hij nog best een goed vaartje erin zette.



Nou ja, ik kan me in situaties wel voorstellen dat LAT beter werkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 10 februari 2013 @ 20:23:

Broer is doodgereden door een spookrijder.Oh bah. Ok.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven