Heeben jullie dat nu ook?
maandag 4 februari 2013 om 13:55
Zo tegen de lente aan heb ik dat bijna elk jaar, zo van Februari....
Dat alle zorgen groter lijken, dat je zoooooo toe bent aan een warm zonnetje, zodat alles er ook weer wat fleuriger uit ziet.
Nu schijnt hier even de zon, maar t is overwegend REGEN geweest, en grauw weer. Helaas is mijn verder leuke huisje ook nog eens echt donker. Geen doorzon, kleine ramen.
Schijnbaar hebben veel mensen moeite met de herfst, als de blaadjes van de bomen vallen. Daar het ik compleet geen last van. Ik krijg t echt tegen de lente aan.... Niet zwaar depri, maar wel wat minder vrolijk....
Dat alle zorgen groter lijken, dat je zoooooo toe bent aan een warm zonnetje, zodat alles er ook weer wat fleuriger uit ziet.
Nu schijnt hier even de zon, maar t is overwegend REGEN geweest, en grauw weer. Helaas is mijn verder leuke huisje ook nog eens echt donker. Geen doorzon, kleine ramen.
Schijnbaar hebben veel mensen moeite met de herfst, als de blaadjes van de bomen vallen. Daar het ik compleet geen last van. Ik krijg t echt tegen de lente aan.... Niet zwaar depri, maar wel wat minder vrolijk....
maandag 4 februari 2013 om 14:19
maandag 4 februari 2013 om 14:24
Ja gewoon de druppels die je aan kinderen geeft, en dan een iets hogere dosering . Ik kom veel buiten en loop veel dus had er nooit over nagedacht. Bij bloedonderzoek vorig jaar bleek dat ik een d tekort had. Ik snapte er niks van tot ik er wat meer over las, ook blanke mensen hebben een grote kans in de winter om een tekort op te bouwen.
Dat ik mentaal geen last heb van de winter is een bonus, wel een heel fijne!
Dat ik mentaal geen last heb van de winter is een bonus, wel een heel fijne!
maandag 4 februari 2013 om 14:27
Ja, heb ik ook en het wordt elk jaar erger. Het wordt niet erger naar de lente toe, ik houd ook best van koude en winter en ook de herfst kan ik waarderen, maar januari en februari zou ik het liefst een winterslaap houden. Ik ben kribbig, emotioneel, somber, maak ruzie, zoek wanhopig naar leuke dingen, google op tropische reizen en kijk de tijd om. O, was het maar weer licht buiten.... Sorry, heb geem tip
.
maandag 4 februari 2013 om 14:27
quote:lindahe schreef op 04 februari 2013 @ 14:19:
Ik moet in maart bevallen. Ik hoop zo dat de baby niet eerder komt en later in februari jarig is. Ik heb het ook hoor. Nu extra onrustig, maar normaal kijk ik januari en februari haast weg. Alsof ik wacht op de lente. En met maart begin ik wat van die onrust kwijt te raken..Maakt februari dan wel gelijk een stuk gezelliger, je hebt dan vast een verjaardag.
Ik moet in maart bevallen. Ik hoop zo dat de baby niet eerder komt en later in februari jarig is. Ik heb het ook hoor. Nu extra onrustig, maar normaal kijk ik januari en februari haast weg. Alsof ik wacht op de lente. En met maart begin ik wat van die onrust kwijt te raken..Maakt februari dan wel gelijk een stuk gezelliger, je hebt dan vast een verjaardag.
maandag 4 februari 2013 om 16:50
Ja, herken het wel. Maar of dat nu perse aan de tijd aan het jaar ligt of gewoon aan mezelf.. Op mooie dagen, kan ik in mijn hoofd ook slecht weer zijn. Maar nu ik er zo over nadenk, heb ik de laatste weken wel meer een gevoel van blegh! Al kijk ik altijd wel uit naar februari, want deze maand ben ik jarig. Misschien voel ik me ook wel zo omdat ik dit jaar 30 wordt en mijn toekomstwensen bij heb moeten stellen. Ik heb altijd voor mijn 30e een kindje gewild, maar dat is niet gelukt. Dus even slikken, en weer doorgaan.
maandag 4 februari 2013 om 16:55
Ik heb het ook een beetje met februari het is zo'n maand wat er maar tussen hangt, zo voelt het voor mij. Een winter verwacht ik dan eigenlijk niet meer en een lente ook nog niet.
Ook was ik vroeger vaak ziek juist in februari en dan bleef het langer licht terwijl ik ziek in mijn bed lag, zo saai.
Het positieve is dat aan februari altijd wel een einde komt
Kortom het is gewoon geen gezellige maand die wel erg afsteekt na 1 januari en de decembermaand.
Ook was ik vroeger vaak ziek juist in februari en dan bleef het langer licht terwijl ik ziek in mijn bed lag, zo saai.
Het positieve is dat aan februari altijd wel een einde komt
Kortom het is gewoon geen gezellige maand die wel erg afsteekt na 1 januari en de decembermaand.
maandag 4 februari 2013 om 17:37