Permanente make up
zondag 3 februari 2013 om 15:06
Hee,
Ik wil zelf super graag permanente make up maar ik zit er te twijfelen want het lijkt me best pijn doen rond om je oog. Weten jullie of er ook een leeftijd aangebonden zit? Ik zie ook vaak bij vakantieveilingen permanente make up staan waar je al op kan bieden rond de 50 euro en dat is voor boven en onder betekent dit dat ze dan gewoon niet goed zijn want ik hoor bij de meeste dat ze er redelijk wat kwijt voor zijn.
Ik wil zelf super graag permanente make up maar ik zit er te twijfelen want het lijkt me best pijn doen rond om je oog. Weten jullie of er ook een leeftijd aangebonden zit? Ik zie ook vaak bij vakantieveilingen permanente make up staan waar je al op kan bieden rond de 50 euro en dat is voor boven en onder betekent dit dat ze dan gewoon niet goed zijn want ik hoor bij de meeste dat ze er redelijk wat kwijt voor zijn.
maandag 4 februari 2013 om 15:49
Ik zie graag amandel- of katachtige ogen en die kan je enkel bekrijgen met behulp van een bovenlijntje eyeliner. Als ik geen mascara aandoe, heb ik een beetje last van hangende oogleden. Ik denk daarom ook aan permanente make-up, omdat ik dat lijntje eyeliner echt niet mooi kan tekenen. Ik zit altijd met de bibber en moet het enkele keren opnieuw doen en tegen het einde van de dag is het meestal helemaal uitgelopen.
maandag 4 februari 2013 om 19:04
quote:honeyy schreef op 04 februari 2013 @ 15:49:
Ik zie graag amandel- of katachtige ogen en die kan je enkel bekrijgen met behulp van een bovenlijntje eyeliner. Als ik geen mascara aandoe, heb ik een beetje last van hangende oogleden. Ik denk daarom ook aan permanente make-up, omdat ik dat lijntje eyeliner echt niet mooi kan tekenen. Ik zit altijd met de bibber en moet het enkele keren opnieuw doen en tegen het einde van de dag is het meestal helemaal uitgelopen.Dat kan ik ook niet mooi maar een goed potlood met een scherpe punt kom je ook al ver.
Ik zie graag amandel- of katachtige ogen en die kan je enkel bekrijgen met behulp van een bovenlijntje eyeliner. Als ik geen mascara aandoe, heb ik een beetje last van hangende oogleden. Ik denk daarom ook aan permanente make-up, omdat ik dat lijntje eyeliner echt niet mooi kan tekenen. Ik zit altijd met de bibber en moet het enkele keren opnieuw doen en tegen het einde van de dag is het meestal helemaal uitgelopen.Dat kan ik ook niet mooi maar een goed potlood met een scherpe punt kom je ook al ver.
zondag 14 juli 2013 om 18:48
Ik heb een waardebon gekocht voor permanente make-up waar ik van af wil. Ik heb deze bon gekocht, maar is voor mij niet te doen i.v.m. de afstand.
Waardebon voor permanente make-up ter waarde van 200 euro aangeboden voor 60 euro. De bon is geldig t/m 10 mei 2014.
Exclusief nabehandeling, indien je kiest voor 2 zones. Reserveer op 020 - 4236795 en neem de waardebon mee.
Adres: Haarlemmerdijk 91, 1013KC, Amsterdam
Gratis verzending van de waardebon.
Waardebon voor permanente make-up ter waarde van 200 euro aangeboden voor 60 euro. De bon is geldig t/m 10 mei 2014.
Exclusief nabehandeling, indien je kiest voor 2 zones. Reserveer op 020 - 4236795 en neem de waardebon mee.
Adres: Haarlemmerdijk 91, 1013KC, Amsterdam
Gratis verzending van de waardebon.
zondag 14 juli 2013 om 20:09
Ik heb ook pmu laten zetten. Wenkbrauwen anderhalf jaar gelden, 200 euro incl nabehandeling. En ruim een half jaar geleden eyeliner onder en boven, iets van 175 euro geloof ik.. Het is heel mooi en ziet er niet nep uit. Krijg juist heel veel complimenten. En ja het was best pijnlijk. Bij mij werden eerst kleine krasjes gezet en daarna verdoofd voor de kleur erop werd gezet. Maar ondanks dat zou ik hrt zo weer doen. Het is zo gemakkelijk, loopt niet uit, geen vlekken als ik door weer en wind moet etc. Je moet trouwens wel je pmu zoveel mogelijk beschermen in de zon anders vervaagt het. Ik heb een stick factor 50 van vichy voor mijn wenkbrauwen.