klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Ik zeg Antonio.

Als hij geen plaatjes kan plakken, dan maar het hele forum hacken.

Haha
quote:Frizzy schreef op 04 februari 2013 @ 22:46:

Gehackt? Spannend!

Heb je het memo niet gehad Frizz? Vroeger was het maandag-wasdag en woensdag-gehaktdag. Maar da's te andijvie, te spruitjes voor de vrouw met een mening. Dus werd het maandag-gehacktdag

En voor het effect tegelijk geïntroduceerd met NL-alert. Ook al zo'n succes-maar-niet-met-alle-platformen. Sloot wel leuk aan qua thema en zo.
.
anoniem_134796 wijzigde dit bericht op 04-02-2013 22:52
Reden: dubbel gehackt? nah, doemaarnie
% gewijzigd
Hahahahaha

Klaag-klaag-klaag-klaag!

Het is inderdaad superirritant. Als je je afvraagt of het aan jou(w browser) ligt, kan je altijd hier testen: http://downorisitjustme.com.

Alleen als er weer het bericht verschijnt dat Samona de website in onderhoud heeft krijg je dus wel te lezen dat de site 'up' is, want dan staat dat bericht er tenslotte
Ben hier sinds gisteren voor het eerst, nergens last van.. Vandaag is het een ramp. Het duurt een eeuwigheid om in te laden, en dan...foutmelding.. Maar ik begrijp nu dat het niet iets nieuws is en fijn om te weten dat het nier aan mijn pc ligt. Ik hoop maar dat het snel weer opgelost is.. krijg nu net de smaak te pakken!
quote:slevin schreef op 04 februari 2013 @ 22:43:

Krijgen we dan een gratis vivablad voor het 'leed' wat ons is aangedaan? :pAlsjeblieft niet zeg... Dat vodje blad lees ik al in geen 20 jaar meer... En niet voor niets... Ik eisch immateriele schadevergoeding. Ik denk dat 20.000 euro een goed begin is...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 04 februari 2013 @ 22:52:

[...]

Alsjeblieft niet zeg... Dat vodje blad lees ik al in geen 20 jaar meer... En niet voor niets... Ik eisch immateriele schadevergoeding. Ik denk dat 20.000 euro een goed begin is...Goed idee Hasse.
quote:Enn schreef op 04 februari 2013 @ 22:47:

Ik krijg bij Isabelle het idee dat haar probleem LAG is.

LAG? Het heeft iets met de dubbelpost te maken, maar wat je bedoelt weet ik niet! Ligt niet aan mij hoor, ik klikte maar een keer maar toen laadde de pagina weer niet en deed ik vernieuwen en stond het er ineens twee keer. Te veel moeite om het te veranderen in deze barre omstandigheden.

Nou, komt ie weer.
Er zou toch ook een hele nieuwe site komen zonder die kop aan de rechterkant enzo?

Als de TD het al niet voor elkaar krijgt de oude site gewoon te laten draaien dan zal dat ook nog wel ff duren...
quote:Chartreuse schreef op 04 februari 2013 @ 22:22:

Kan me trouwens ook zo voorstellen dat niet alle adverteerders gecharmeerd zullen zijn van dat doorlinken naar die ene site.

Mag toch hopen dat die morgen wat telefoontjes naar Sanoma zullen plegen, misschien dat er dan wel enige actie ondernomen wordt?

Misschien merken die dat niet en checken ze de site niet regelmatig. Misschien moeten we een paar mailtjes sturen aan bijvoorbeeld Samsung, Jiba (bijna naamgenoot ), Zelf.nl etc.

Dan gaan ze er misschien wél echt iets aan doen bij Sanoma.
Lag - Wikipedia

nl.wikipedia.org/wiki/Lag

Een lag of latency is een vertraging in de dataoverdracht over een datacommunicatienetwerk. Er is in vrijwel elk digitaal netwerk sprake van vertraging, er wordt ...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Chartreuse wijzigde dit bericht op 04-02-2013 22:52 met 99%: dubbel gehackt? nah, doemaarnie

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 04 februari 2013 @ 22:55:

Lag - Wikipedia

nl.wikipedia.org/wiki/Lag

Een lag of latency is een vertraging in de dataoverdracht over een datacommunicatienetwerk. Er is in vrijwel elk digitaal netwerk sprake van vertraging, er wordt ...Ach so! Nou ja, uitleg hierboven dus.
Hee, nu klikte ik niet eens op vernieuwen.
Die 'Stomme begraafplaat"heeft ook last van LAG. Dat topic staat er drie keer!
Het is op meer forums van Sanoma bagger.
Hallo Hier in het Noorden heb je beperkt bereik, na 1 post lig je er af. Het lijkt wel ganzenborden. Omdat ik nu post neem ik alvast weer afscheid.

Vaarwel vrinden
Ah een klaagtopic! En ik klaag graag, vooral vandaag!

Ik snap dat ook viva wil dat het zsm opgelost is. Maar dit zijn geen werkzaamheden, toch? Dan staat er "under construction" en nu krijg ik elke keer dat de "connection was reset" en blijf je proberen..

Vervelend omdat ik juist nu met vast clubje mensen in contact wil zijn en je elkaar dan niet kan bereiken (en buitenom ook niet)..

Maar ja, hopelijk is het snel opgelost.. Gekke is dat je dan ziet dat mensen nog wel hebben gepost in de tijd dat je zelf niet op de site kwam, dan denk je dat het aan je eigen pc of browser ligt..

Welke link hebben jullie het eigenlijk over? Ook raar dat de laatste tijd dat je per ongeluk met je curso over het scherm gaat, bijv om in de rechterbalk omhoog of omlaag te gaan, je zonder te klikken opeens in reclame oid terecht komt. Had ik daarvoor nooit?!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Enn schreef op 04 februari 2013 @ 22:56:

Chartreuse wijzigde dit bericht op 04-02-2013 22:52 met 99%: dubbel gehackt? nah, doemaarnie

Ik voel een nieuw motto opkomen, bedankt Enn

(zul je net zien, kan motto wijzigen ook niet..)
quote:Mopsie41 schreef op 04 februari 2013 @ 22:40:

De site is gehacked, zo moeilijk is dat niet om toe te geven , toch?Seg ik tog.
Ik snap dat ook viva wil dat het zsm opgelost is. Maar dit zijn geen werkzaamheden, toch? Dan staat er "under construction" en nu krijg ik elke keer dat de "connection was reset" en blijf je proberen..

Vervelend omdat ik juist nu met vast clubje mensen in contact wil zijn en je elkaar dan niet kan bereiken (en buitenom ook niet)..

Maar ja, hopelijk is het snel opgelost.. Gekke is dat je dan ziet dat mensen nog wel hebben gepost in de tijd dat je zelf niet op de site kwam, dan denk je dat het aan je eigen pc of browser ligt..

Welke link hebben jullie het eigenlijk over? Ook raar dat de laatste tijd dat je per ongeluk met je curso over het scherm gaat, bijv om in de rechterbalk omhoog of omlaag te gaan, je zonder te klikken opeens in reclame oid terecht komt. Had ik daarvoor nooit?!

Oh ja, en dan is het niet gelukt om te posten en dan probeer je het nogmaals en krijg je foutmelding dat je 2x dezelfde reactie post..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
quote:Chartreuse schreef op 04 februari 2013 @ 23:02:

[...]

Ik voel een nieuw motto opkomen, bedankt Enn

(zul je net zien, kan motto wijzigen ook niet..)Is je wel gelukt
En de hatelijke groenten van Hack.
Modjes, no offence hoor, want ik vind jullie best lief, maar ....

Ik heb bij bedrijven gewerkt en als er storingen in het systeem waren waar onze klanten last van hadden, dan was de hele tent in paniek. Dan werden er pizza's besteld en werd er tot diep in de nacht overgewerkt om het probleem op te lossen. Klanten kregen regelmatig statusupdates met een omschrijving van het probleem via mail, twitter, whatever.

Misschien heeft jullie technische dienst inmiddels ook hun pizza achter de kiezen en zijn ze druk aan het werk, maar die indruk heb ik niet echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven