klaagtopic storingen
maandag 4 februari 2013 om 22:17
Beste forummers,
Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.
We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Het Viva Moderator Team
Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.
We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Het Viva Moderator Team
maandag 4 februari 2013 om 23:29
quote:aaaanne schreef op 04 februari 2013 @ 23:26:
Tristan, psssstt: je hebt add-blockers die je bij je browser kan installeren, dan heb je geen last meer van banners midden over je scherm en bewegende adds.
Weet ik, maar die vermoorde ook de rest van de site kan het wel weer proberen hoor, maar eigenlijk erger ik me niet eens aan de banners. Banners zijn gewoon nodig om het hier draaiende te houden en dat begrijp ik, maar dan moet je wel een werkend product afleveren.
Oh en ik blijf liever niet in de klaagmodus hangen Maryni
Tristan, psssstt: je hebt add-blockers die je bij je browser kan installeren, dan heb je geen last meer van banners midden over je scherm en bewegende adds.
Weet ik, maar die vermoorde ook de rest van de site kan het wel weer proberen hoor, maar eigenlijk erger ik me niet eens aan de banners. Banners zijn gewoon nodig om het hier draaiende te houden en dat begrijp ik, maar dan moet je wel een werkend product afleveren.
Oh en ik blijf liever niet in de klaagmodus hangen Maryni
dinsdag 5 februari 2013 om 02:24
dinsdag 5 februari 2013 om 07:04
In die hele 'wij kunnen het niet helpuh'-houding zit denk ik ook wel een deel van het probleem, namelijk dat niemand zich verantwoordelijk voelt. Zou ik eens mee moeten komen op mijn werk. Ik zit ook niet achter technische knoppen, maar dat betekent dan niet dat ik ga zitten janken dat het voor mij ook heel vervelend is.
dinsdag 5 februari 2013 om 08:06
quote:Frizzy schreef op 05 februari 2013 @ 08:04:
In het bugtopic wordt al dagen niet gereageerd. Misschien zijn ze ergens met een verklaring oid gekomen, maar ik heb het niet gezien. Tot ik dus gister dit topic ontdekte.
Omdat anders andere vragen/verzoeken in het modtopic ondergesneeuwd worden
Verzoekjes zoals anonimiseren en spelfouten aanpassen wordt zo gedaan.
Herhaalde vragen over plofkippen en biovarkens worden nooit beantwoord.
In het bugtopic wordt al dagen niet gereageerd. Misschien zijn ze ergens met een verklaring oid gekomen, maar ik heb het niet gezien. Tot ik dus gister dit topic ontdekte.
Omdat anders andere vragen/verzoeken in het modtopic ondergesneeuwd worden
Verzoekjes zoals anonimiseren en spelfouten aanpassen wordt zo gedaan.
Herhaalde vragen over plofkippen en biovarkens worden nooit beantwoord.
dinsdag 5 februari 2013 om 09:33
dinsdag 5 februari 2013 om 11:28
quote:Moonlight82 schreef op 05 februari 2013 @ 09:33:
Krijgen we vanavond weer dat gehannes?
Dan ga ik overdag even melden in mijn topics dat ik er vanavond niet ben.
En een beetje op voor trashen. Even roepen dat Martijn Krabbé een stomme broek aan heeft en dat Nina haar ogen er bijna uit rollen en dat Rick geen neck heeft.
Voorspel meteen ook even het 23 uur journaal, kan ik tenminste een keer vroeg naar bed.
Krijgen we vanavond weer dat gehannes?
Dan ga ik overdag even melden in mijn topics dat ik er vanavond niet ben.
En een beetje op voor trashen. Even roepen dat Martijn Krabbé een stomme broek aan heeft en dat Nina haar ogen er bijna uit rollen en dat Rick geen neck heeft.
Voorspel meteen ook even het 23 uur journaal, kan ik tenminste een keer vroeg naar bed.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.