Lijf & Lijn alle pijlers

Keep Running

17-06-2012 14:15 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg hardlooptopics, maar net niet eentje waar ik me goed bij kan aansluiten. Ik ben namelijk geen beginner meer, maar ben ook niet superervaren. Ik heb ook geen grote doelen.

Ik ben op zoek naar mensen, die net als ik wel wat ervaring hebben en die het leuk vinden om gewoon lekker te blijven lopen. Of dat nu met Renate of Evy is, of met je eigen playlist, dat maakt niet uit.

Wie kletst er mee?
Vanavond ga ik toch de run doen. Mijn vriendin is te ziek om bij de finish te staan in deze kou.

Dat is een mooie tijd, Sun.lover! Heb je al eerder een HM gelopen of wordt dit je eerste?
-
Gelopen. Ik doe dat dus nooit weer: een run in het donker. Ik vind het echt helemaal niks Tijd was ook niet fantastisch, maar dat boeide me niet. Het enige dat ik wilde was dat de marteling over was...
@ HelgaV: Ik loop ook niet graag in het donker. Ik ben in februari vorig jaar pas begonnen met lopen. In december heb ik de Bruggenloop gelopen en in maart hoop ik mijn eerste HM dus te lopen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Heerlijk weer vanmiddag... zag ik uit van achter mijn kantoortje. Is er iemand wel gegaan?
Is dit topic niet meer zo actief? Ik zag het voorheen regelmatig voorbijkomen.

Gisteren heb ik een rondje gerend van 6km, precies tussen de buien door. Ik was even vergeten dat het niet meer zo koud was, dus het was zweten in mijn thermobroek
Ik heb vandaag ook 6 km gelopen , lesje 10x2, blijf dat toch een pittige training vinden.
Dat is een lesje van Renatie, of niet? En toch is dat een hele goede conditietraining. Ga ik straks ook weer doen, als ik klaar ben met Evy.
Ja klopt ben met het 15 km schema van Renate begonnen.

Deze maand trouwens 52 km gelopen, zit mooi op schema voor m'n 600 km eind 2013 haha
Ik moet eerst maar eens tot de 10 zien te komen en dan wil ik het onderhoudsprogramma van Renate doen.

Ik zit op 35km, maar ik ga morgen ook nog een kilometer of 5. En dan heb ik de eerste twee weken van januari gemist. Die 600km komt voor mij wel goed, denk ik. Ik ben er niet zo mee bezig, met die totaalkilometers. En als jij voor de 15km traint, dan heb je in juli die 600km al in je broekzak.
Haha ik heb het idee dat ik die 15 niet eens ga halen maar als ik uitkom op 12 ben ik ook al tevreden . Doel is meer om die 10 makkelijker / sneller te gaan lopen. Los van dat vind ik zo'n schema ook wel prettig , geeft wat houvast enzo .
Hoi! Ik heb de laatste twee weken nul energie en ben zo futloos als een aangereden slak. Vandaar geen loop-activiteiten van mij. Kijk het nog een paar dagen aan, anders maar even bij de huisarts langs.

Kunnen jullie het een beetje van de wind met lopen?
Viennas, goed dat je ermee naar de huisarts gaat als je je zo blijft voelen. Slik je al extra vitaminepillen? Als ik me een paar dagen futloos voel, neem ik vaak wat extra fruit en wat van die multivitamines. Vaak voel ik me na een week weer wat beter.

Ik heb vandaag gelopen. Ik heb deze week alleen maar in de bebouwde kom en een deel van een bos gelopen, zoveel mogelijk beschut. En ik kleed me goed tegen de wind: zo'n band voor om mijn oren met daar bovenop een petje (ook handig als het gaat regenen), handschoenen en een jack. Muts van het jack had ik vandaag ook nog over mijn pet gedaan.
Ik heb vanmorgen ook gelopen in de miezer regen en ik had het juist heel warm. Shirt met lange mouwen en een jasje en niks op m'n hoofd. Onderweg jasje uitgetrokken ( wat getoeter van een automobilist opleverde ) :Imao:

V, ik balen dat je je zo futloos voelt, niet verkeerd om even na te laten kijken.
Lekker, die tegenstrijdige ervaringen met de harde wind/regen op dit moment
Jullie geloven het niet maar ik heb weer gerend vandaag (voor het eerst sinds een maand pfff). Goh ik heb het wel gemist. Ik heb maar 5,5 km gerend en een stukje langzamer dan normaal, maar we zijn er weer! Yay!
Lekker bee-tje, dat weer hebt kunnen rennen.

Ik vind 5,5 km nog knap na een mand niks doen.

Hoop dat je er nu weer een beetje ritme in krijgt.
Hai Cyberwitch, ik merk wel dat ik nu (nu ik bijna twee jaar ren) dat ik minder last heb van een achteruitrennende conditie. In het begin was twee weken niet rennen, weer van voren af aan beginnen. Nu is het nog niet ideaal, want de 6 km (dus nog net iets verder dan ik gisteren heb gerend) heb ik dus niet gehaald .

En vandaag: heeeerlijk spierpijn en stijf. Ik voel hem wel!

De rest is goed bezig! Ik vraag me ook wel een beetje af waar TO is...
Ik ben ook weer back in the game. Wel een nieuw dieptepunt bereikt in mijn hardloopcarriere: 3.7 kilometer in 30 minuten. Nou ja, vanaf hier kan het alleen maar beter worden denk ik dan maar! Het was heerlijk buiten, met een waterige zonnetje en een frisse wind! Toch wel gemist, dat uitwaaien. Met vermoeidheid gaat het beter, maar het is nog niet top. Denk nasleep van zware, lange verkoudheid.

Bee! Fijn dat het zo goed ging! Lekker dat je het zo makkelijk weer oppakt!

Er komt nog een beetje slecht weer aan deze week, maar gelukkig worden de dagn alweer langer!

Cyber, goed bezig met je 600 km....
Het begint hier weer wat te leven yay!

Ik heb gisteravond nog een rondje gelopen en nu ligt er weer sneeuw, jakkie.
x
Ik heb in de sneeuw gelopen, nou ja... dat wat er nog van over was. Wel lekker in het zonnetje En wat heerlijk dat die hele harde, koude wind eindelijk weg is!!! Ik heb bijna een week niet gelopen. Ik vond het echt te koud, ik kon mezelf niet motiveren

Vandaag een rondje gemaakt van 8km en dat ging eigenlijk best lekker.
43/600, nog 557 kilometers te gaan
woensdagochtend niet gelopen hoor in die glibbersneeuw. zondag ga ik weer ladies, hoop ik....

de winterse buien zouden pas 's middags weer komen....

viennas; dank, maar zoals je leest gaat het nog niet van een leien dakje

helga en cyberwitch jullie gaan als een speer !
Dat gevoel heb ik nooit als ik aan het rennen ben hoor maar tot nu toe lukt het aardig om echt 3x in de week te gaan. Gister ochtend een 5,5 km rondje , en heb regen, hagel natte sneeuw maar ook zon gezien onderweg. Je zou haast denken dat ik er dagen over gedaan heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven