klaagtopic storingen
maandag 4 februari 2013 om 22:17
Beste forummers,
Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.
We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Het Viva Moderator Team
Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.
We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Het Viva Moderator Team
dinsdag 5 februari 2013 om 18:05
quote:vincent_j schreef op 05 februari 2013 @ 17:48:
[...]
Zowieso erg vermoeiend dat mensen denken dat er niks aan gedaan wordt, een probleem kan dusdanig complex zijn dat je er tig uur/dagen mee bezig bent (zonder dat je iets ziet).Klopt, maar het zou wel mooi (netjes) zijn als de gebruikers hierover geïnformeerd worden. Maar dat gebeurt niet.
[...]
Zowieso erg vermoeiend dat mensen denken dat er niks aan gedaan wordt, een probleem kan dusdanig complex zijn dat je er tig uur/dagen mee bezig bent (zonder dat je iets ziet).Klopt, maar het zou wel mooi (netjes) zijn als de gebruikers hierover geïnformeerd worden. Maar dat gebeurt niet.
dinsdag 5 februari 2013 om 18:31
dinsdag 5 februari 2013 om 19:16
quote:peecee schreef op 05 februari 2013 @ 10:06:
Jee zeg hebben al die klagers geen leven of zo?
Je bent toch niet afhankelijk van het forum viva?
Ga wat anders doen.......En wat doe jij hier..........? Nog nooit een positief woord uit jouw toetsenbord zien komen...........................................................................
Jee zeg hebben al die klagers geen leven of zo?
Je bent toch niet afhankelijk van het forum viva?
Ga wat anders doen.......En wat doe jij hier..........? Nog nooit een positief woord uit jouw toetsenbord zien komen...........................................................................
dinsdag 5 februari 2013 om 19:30
quote:Star schreef op 05 februari 2013 @ 19:25:
Kan ik het bonnetje voor mijn nieuwe F5 knop ergens indienen?www.react.nl/declaratieformulier.
Wel even het bonnetje bijvoegen.
Kan ik het bonnetje voor mijn nieuwe F5 knop ergens indienen?www.react.nl/declaratieformulier.
dinsdag 5 februari 2013 om 19:38
quote:Éowyn_68 schreef op 05 februari 2013 @ 19:30:
[...]
www.react.nl/declaratieformulier.
[...]
www.react.nl/declaratieformulier.
dinsdag 5 februari 2013 om 19:52
dinsdag 5 februari 2013 om 19:54
oh en toen ik dit bericht postte was t forum ook ineens weg. maar mijn reactie is wel doorgekomen. Dat is dan wel weer knap.
Maar dit is een klaagtopic, dus daar zullen we het verder maar niet over hebben.
Iemand nog wat te mopperen?
Maar dit is een klaagtopic, dus daar zullen we het verder maar niet over hebben.
Iemand nog wat te mopperen?
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."