klaagtopic storingen
maandag 4 februari 2013 om 22:17
Beste forummers,
Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.
We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Het Viva Moderator Team
Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.
We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Het Viva Moderator Team
dinsdag 5 februari 2013 om 19:55
dinsdag 5 februari 2013 om 20:06
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 februari 2013 @ 19:57:
Even testen of dit bericht wel aankomt. Wat een bagger zeg. Volgens mij bestaat die hele afdeling techniek niet eens. Tsk.
Eens. Ik geloof er ook helemaal niks van.
Volgens mij is er een ict-er die in zijn vrije tijd wat klusjes doet zo links en rechts. gewoon, voor de hobby. En nu op vakantie is. En dan soms de stekkers van het VF eruit trekt. De sadist.
Even testen of dit bericht wel aankomt. Wat een bagger zeg. Volgens mij bestaat die hele afdeling techniek niet eens. Tsk.
Eens. Ik geloof er ook helemaal niks van.
Volgens mij is er een ict-er die in zijn vrije tijd wat klusjes doet zo links en rechts. gewoon, voor de hobby. En nu op vakantie is. En dan soms de stekkers van het VF eruit trekt. De sadist.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 5 februari 2013 om 20:14
quote:DeeDee86 schreef op 05 februari 2013 @ 19:55:
[...]
grob! kommie ook even zeiken? twee keer zelfs? Hmpf....krijg ik het eindelijk voor elkaar überhaupt in een veld te komen waar ik een tekst kan neerplempen, lazert ie me er weer uit. Na 5 pogingen om weer op het forum te komen, staat die post er ineens 2 keer!
[...]
grob! kommie ook even zeiken? twee keer zelfs? Hmpf....krijg ik het eindelijk voor elkaar überhaupt in een veld te komen waar ik een tekst kan neerplempen, lazert ie me er weer uit. Na 5 pogingen om weer op het forum te komen, staat die post er ineens 2 keer!
dinsdag 5 februari 2013 om 20:15
dinsdag 5 februari 2013 om 20:19
quote:Moonlight82 schreef op 05 februari 2013 @ 20:08:
Ja of een stoffige 50+ er die 10 jaar geleden is gestopt de laatste ontwikkelingen bij te houden.
Met een bouwvakkersdecolleté.
(Zo één als op een kantoor waar ik ooit werkte )
Hahaha geweldig, dat kan natuurlijk ook!
De 'afdeling ICT' op mijn werk bestaat uit een heel langzame jongen en 2 16-jarige jongetjes met van die stoeptegeloorbellen, broek op half 7 en zo'n halve pot gel in hun haar. Die kunnen alleen maar glazig naar je kijken. de langzame jongen (rond de 30) heeft een half uur nodig om je simpele vraag (waarom doet mijn mail het niet) te vertalen naar iets dat hij begrijpt. En dan gaat hij pas nadenken over een mogelijke oorzaak. laat staan hoe lang het duurt voordat hij een oplossing weet.
Dus eigenlijk valt dit nog wel mee
Ja of een stoffige 50+ er die 10 jaar geleden is gestopt de laatste ontwikkelingen bij te houden.
Met een bouwvakkersdecolleté.
(Zo één als op een kantoor waar ik ooit werkte )
Hahaha geweldig, dat kan natuurlijk ook!
De 'afdeling ICT' op mijn werk bestaat uit een heel langzame jongen en 2 16-jarige jongetjes met van die stoeptegeloorbellen, broek op half 7 en zo'n halve pot gel in hun haar. Die kunnen alleen maar glazig naar je kijken. de langzame jongen (rond de 30) heeft een half uur nodig om je simpele vraag (waarom doet mijn mail het niet) te vertalen naar iets dat hij begrijpt. En dan gaat hij pas nadenken over een mogelijke oorzaak. laat staan hoe lang het duurt voordat hij een oplossing weet.
Dus eigenlijk valt dit nog wel mee
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 5 februari 2013 om 20:42
Mijn klachten:
* De app laadt niet alle berichten.
* De app gooit mij er steeds uit zodat ik opnieuw moet inloggen.
* Als ik een reactie via de app wil plaatsen, krijg ik zo'n beetje 10 keer de meededeling dat er geen content is gevonden. Vervolgens moet ik 10 keer op terug duwen om mijn bericht te zien.
* Op mijn laptop word ik elke keer uitgelogd.
* De site is traag.
* Ik krijg elke dag wel de mededeling dat er onderhoud plaatsvind.
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe technische dienst
* De app laadt niet alle berichten.
* De app gooit mij er steeds uit zodat ik opnieuw moet inloggen.
* Als ik een reactie via de app wil plaatsen, krijg ik zo'n beetje 10 keer de meededeling dat er geen content is gevonden. Vervolgens moet ik 10 keer op terug duwen om mijn bericht te zien.
* Op mijn laptop word ik elke keer uitgelogd.
* De site is traag.
* Ik krijg elke dag wel de mededeling dat er onderhoud plaatsvind.
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe technische dienst
Waar zit de any-key?
dinsdag 5 februari 2013 om 20:56
Bij mij is het wat afwisselender. De ene keer krijg ik de onderhoudsmededeling, de andere keer het bericht dat chrome helaas geen verbinding kan maken en dat ik mijn connecties moet controleren. Onnodig te zeggen dat ik aan dat laatste niet begin, maar misschien zou het wel een idee zijn voor de 'technici' om eens te kijken of alle stekkertjes van de servertjes wel aangesloten zijn. Ik bedoel: een forum moet toch kunnen verdragen dat er meer dan drie mensen tegelijk gebruik van maken.