klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Lady's, nu niet allemaal massaal jullie speelgoed uit het raam gooien! (Onderdrukt zelf ook de neiging) Het ligt niet aan ons of ons speelgoed. Maar slecht is dit wel zeg. Pfffff.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het gaat nu iets beter. Waarschijnlijk hebben de meesten het opgegeven. De adverteerders zullen hier ook wel bereblij mee zijn.
Via app valt helemaal niet te forummen. Website doet het vaker niet dan wel. Zijn er te veel leden? Dat dit ontmoedigingsbeleid is? Volgens mij helpt dit uitstekend, wat een ergernis zeg.
Oeps, dat laatste had ik nou niet moeten schrijven. Als ik nog een keer die rottige blauwe sanomalettertjes zie ga ik op FB een nationale Viva-verbranddag organiseren. Libelles mogen ook meedoen.
Dubbel. Ook zoiets irritants
Wel leuk, advertenties tonen nu ook storingen bij mij. (Laptop CHrome)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Sjonge jonge jonge. Het is toch niet meer normaal.

Wat een rare bedoening hier bij Sanoma
Ik vind het wel meevallen, heb eigenlijk nergens last van. Overdrijven jullie niet een beetje ..

Wat een drama weer.

Had ik eindelijk eens de kinderen vroeg op bed en het huis voor mezelf, is er geen doorkomen aan. En er is ook geen zak op tv.

Ga ik maar slapen denk ik.
Het lijkt met de dag wel erger te worden?

Iedere dag is het hier een keer of 4 mis. En dan weet ik niet wat er vroeg in de ochtend/begin van de middag gebeurd, want dan werk ik.
quote:DeeDee86 schreef op 05 februari 2013 @ 21:00:

En het is ook mobiel nog trager dan een slow motion afgespeelde film van twee seksende schildpadden

Het forum is nu zo traag dat het achteruit wordt afgespeeld, de schildpadden zijn alweer bij het voorspel.
quote:Éowyn_68 schreef op 04 februari 2013 @ 22:26:

[...]

Ik heb ook het gevoel dat de site gewoon zwaar onder 'attack' is, maar dat niemand dit durft te zeggen. Moeten we het later teruglezen op nu .nl of tweakers ofzo.

Nou niet op nu.nl

Hun nwe app, ook van Sanoma, zuigt ook al zo
Je bent zelf een theepot
'T werkt slecht. Zojuist weer 3x offline voordat ik erop kon.

Nu.nl is toch ook van Sanoma. Die site doet het wel goed. Of ben ik nu gewoon naïef?
Ik vind het heel symphatiek dat er een klaagtopic wordt geopend hoor, maar kan dat niet gewoon beginnen met een uitleg over waarom het forum de helft van de tijd niet bereikbaar is? Het lijkt me dat de reden toch wel bekend moet zijn, al is-ie dan niet 1 2 3 opgelost. Zou in mijn beleving wel schelen.

Misschien is dat ergens in de voorgaande pagina's wel uitgelegd, maar daar kan ik niet naar zoeken aangezien het telkens 3 minuten duurt voor een pagina laadt, en ik 3 van de 4 keer dat ik iets probeer een foutmelding krijg.
quote:Houston77007 schreef op 05 februari 2013 @ 20:44:

Ik krijg nu elke keer als ik een topic wil openen de mededeling dat het forum in onderhoud is. Probeer ik de pagina een tweede keer te openen dan lukt het wel.

Exact, geen enkele pijler, geen enkel topic heeft zich vanavond in 1 keer geopend. Verbindingsfout en zelfs een poosje dat de site onder constructie is.

Maar dat is op de gewone site

de app klapt continue, tijdstip maakt niet uit (wel even gedacht)

Openen van topics geeft vaak de al eerder genoemde fouten, vaker de fout dan dat het goed gaat.

Reageren idem en dan staat de reply er wel.

Er wordt alleen een error-report verstuurd als de app klapt, maar er zijn veel meer foutmeldingen en daar komt het report niet op.

Niet dat ik hier al honderd jaar ben maar voorheen waren deze problemen er niet, althans veel minder. Nu is het de hele dag door raak, zowel op het gewone forum als op de App

Als ik nu op 'verstuur' klik weet ik dat ik een verbindingsfoutmelding krijg, refreshen van de pagina zal helpen maar het zijn wel veel overbodige kliks hoor
Je bent zelf een theepot
'k Krijg hier rimpels van, FRUSTRATIErimpels!!!!!!!!!!!!!!!

quote:Vilma schreef op 05 februari 2013 @ 21:58:

'k Krijg hier rimpels van, FRUSTRATIErimpels!!!!!!!!!!!!!!!

+1

Dat is precies wat ik wilde gaan zeggen hier.

quote:Lady-Voldemort schreef op 05 februari 2013 @ 21:14:

Dubbel. Ook zoiets irritants Ik haal het niet eens weg, ze zoeken het maar uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hè hè, werkt het weer een beetje? Tis van de zotte vanavond. Vanavond it-ers in dienst die eigenlijk iets anders hadden willen studeren? Zo'n groot forum hoort vlekkeloos te werken!!!!!
Heeeeeeee mijn glazen bol werkte niet

Ik kreeg na verzenden

Deze website is momenteel in onderhoud. Excuses voor eventueel ongemak

This website is offline at the moment. Apologies for the inconvenience

Maar mijn post is wel gewoon geplaatst........... dat dan wel
Je bent zelf een theepot
en wow, nu geplaats zonder foutmelding.
Je bent zelf een theepot
Hee zijn we er weer? Iemand van de bank getrokken? Major issue opgelost? Is dit definitief? Of liggen we er over een kwartier weer uit?

Hallo ictmensjes en Mods! Updates?!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 februari 2013 @ 21:10:

Het gaat nu iets beter. Waarschijnlijk hebben de meesten het opgegeven. De adverteerders zullen hier ook wel bereblij mee zijn.Alsof iemand ooit die zooi koopt....
quote:liubi schreef op 05 februari 2013 @ 21:25:

Nu.nl is toch ook van Sanoma. Was ik even vergeten.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 februari 2013 @ 22:18:

Deze website is momenteel in onderhoud. Excuses voor eventueel ongemak

This website is offline at the moment. Apologies for the inconvenience

En het mooie is: de Engelse tekst zegt iets anders dan de Nederlandse.

Die in het Engels klopt soïso, die Nederlandse... "Onderhoud"? Gebéúrde er maar iets van onderhoud!

(of zeg dan in elk geval wat er aan de hand is, weet-niet-wie-het-vroeg, maar nee, ook dat is niet even gemeld).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven