klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
Ik lees net in het modtopic dat we niet meer offline mogen gaan. Wie heeft voor mij het mailadres van React? Dan mail ik het ze even door.
We worden wel hard gestraft Beeldig. Mogen we al een paar uur niet online gaan wordt het offline ons ook al afgepakt. En zelfs grapjes mogen niet
Nou ja, ik heb ook geen enkele behoefte om offline te gaan. Dus dat komt dan weer mooi uit. Nu alleen de jongens van de technische dienst dat nog even aan het verstand peuteren. Ik denk zomaar dat zij het moderatortopic niet lezen.
* zit op de naughty chair * Just one more warning and you can go to your room and come back when you say sorry mammy.
Nou he Prada? Alsof we kleuters zijn......

Sfeer gaat er niet op vooruit, en dat ligt zeker niet aan de forummers!
Geen uitleg. Wat kan daar nou de reden voor zijn?
Stel dat dit forum te vol is en dat het forum daarom steeds eruit ligt, ban er dan een paar

De ene zijn deaud, de ander zijn brood
Rara Mag ik er nu vanaf?
quote:Vilma schreef op 06 februari 2013 @ 00:00:

Stel dat dit forum te vol is en dat het forum daarom steeds eruit ligt, ban er dan een paar

De ene zijn deaud, de ander zijn brood +
Wat zeg je dan eerst tegen Rara, Prada?
Sorry Mammy, I love you
Het is goed kind, love you too
Goh ik zie nu pas wat er gebeurt op het mod topic. Just like in the old days zeg maar.
quote:Beeldig schreef op 05 februari 2013 @ 23:44:

Ik lees net in het modtopic dat we niet meer offline mogen gaan. Wie heeft voor mij het mailadres van React? Dan mail ik het ze even door. Ik las het ook ja niet meer offline, nou dat zal even doorbijten worden, maar ja, alles voor het forum.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Geef mij maar vast een berisping. Ik ben bang dat ik binnenkort offline ga
Misschien moeten we wisseldiensten afspreken?
Rara, love you too.

Niet doen hoor Meds. Ik heb nog even een vraag gesteld bij de mods en dan wel een serieuze.
* gaat even bijlezen op het modtopic *
Wat een vreemde storing is er nu zeg; de mods zien berichten van bepaalde forummers niet. Forummers die gewone vragen stellen.

Een hele bijzondere storing!
quote:Beeldig schreef op 05 februari 2013 @ 23:44:

Ik lees net in het modtopic dat we niet meer offline mogen gaan. Wie heeft voor mij het mailadres van React? Dan mail ik het ze even door.

Heeft geen zin; die site wordt ook al maanden niet meer bijgehouden. Onder meerdere buttons zit een 503 foutmelding.

Goeie reclame.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Dan hebben we de kern van het probleem gevonden lijkt wel. Geen wonder dat het lang duurt, want het bedrijf heeft z'n zaakjes niet op orde. Geen wonder dat we hier ietwat wanhopige Mods zien, want ze weten ervan maar kunnen niet onder het contract uit.

Zoiets?
Lechatnoir: dan zal dat t wel zijn. Dan blijven de storingen voorlopig even. Maaaaar dat kunnen ze dan wel melden
Denkend vanuit de forummers wel. Vanuit de adverteerders wellicht niet.
Maar de adverteerders hebben ook niks aan een forum wat er steeds uitligt.

Wat dan zijn er minder views.
Gelukkig hebben we ons eigen forum nog.

Alleen maar leuke mensen, het werkt perfect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven