Mango bestelling
woensdag 6 februari 2013 om 09:28
Ik heb op 28 januari iets besteld bij mango. Wel een bevestigingsmail gekregen maar als ik nu inlog staat hij nog steeds op in preparation.
Ik heb wat op internet gezocht over ervaringen over mango online maar die zijn niet al te best. Bestellingen die niet aangekomen zijn en moeilijk geld terug te halen omdat alles via mail moet
of naar spanje bellen.
Is er hier iemand die ervaring heeft met online bestellen bij de mango?
Ik heb wat op internet gezocht over ervaringen over mango online maar die zijn niet al te best. Bestellingen die niet aangekomen zijn en moeilijk geld terug te halen omdat alles via mail moet
of naar spanje bellen.
Is er hier iemand die ervaring heeft met online bestellen bij de mango?
woensdag 6 februari 2013 om 09:52
Ik vind Mang online een hel. Idd naar Spanje bellen, slecht vertaalde teksten etc. Ook ruilen in de winkel een heel gedoe. Lang leve de h&M! Nooit problemen mee.
Dit is wel leuk trouwens: http://www.republiquedesmangues.fr/
Dit is wel leuk trouwens: http://www.republiquedesmangues.fr/
woensdag 6 februari 2013 om 10:08
donderdag 7 februari 2013 om 00:14
Ik had op 20 januari besteld en op 1 februari kreeg ik mijn pakket.
Via hun site kan je met het nummer dat op de bevestiging staat zien hoever ze zijn. Mijn bestelling moest uit Spanje komen en dat waren artikelen uit de sale van hun gewone site. Een bestelling van meer dan 30 euro wordt gratis verzonden.
Je moet wel de kosten van verzending voor retour betalen, maar als je het in hun winkel afgeeft dan krijg je het geld na een tijd terug gestort. Dat duurt even, maar is nog altijd goed gegaan.
Berichten via mail worden niet beantwoord. Maar ik had via de site zelf dus de status kunnen bekijken.
Is uiteindelijk prima gegaan.
Via hun site kan je met het nummer dat op de bevestiging staat zien hoever ze zijn. Mijn bestelling moest uit Spanje komen en dat waren artikelen uit de sale van hun gewone site. Een bestelling van meer dan 30 euro wordt gratis verzonden.
Je moet wel de kosten van verzending voor retour betalen, maar als je het in hun winkel afgeeft dan krijg je het geld na een tijd terug gestort. Dat duurt even, maar is nog altijd goed gegaan.
Berichten via mail worden niet beantwoord. Maar ik had via de site zelf dus de status kunnen bekijken.
Is uiteindelijk prima gegaan.
donderdag 28 februari 2013 om 21:23
Ik bestel er nooit meer....
Ik had 6 dingen besteld. Na 2 dagen werden er al 2 dingen van mijn order gehaald omdat deze toch niet meer leverbaar waren.... nou oké.... toen na bijna een week werd er nog een ding van me order gehaald!!!
Precies een week geleden kreeg ik deze mail: Your order was dispatched today. In the next few days, you will receive your order at the indicated address.
maar nog geen pakketje gezien.... al met al ben ik bijna drie weken verder!
Ik had 6 dingen besteld. Na 2 dagen werden er al 2 dingen van mijn order gehaald omdat deze toch niet meer leverbaar waren.... nou oké.... toen na bijna een week werd er nog een ding van me order gehaald!!!
Precies een week geleden kreeg ik deze mail: Your order was dispatched today. In the next few days, you will receive your order at the indicated address.
maar nog geen pakketje gezien.... al met al ben ik bijna drie weken verder!